Jakten på den forsvunne venstreving

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • antikris
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Oct 2005
    • 520

Opprinnelig skrevet av Johnny Sack
    Nå er'n tilbake! Håper å se han på venstreving nå utover høsten...synes flankespillet vårt har vært horribelt hele året.

Da kan vi vel konkludere med at Martin ikke er kantspilleren vi trenger. Og nå som Jonna har tatt turen til Skien, syns jeg en venstrebeint kantspiller må inn. En som kan slå cornere og legge inn uten å måtte vende opp.

Nå har jeg ventet i noen år på dette, så forventingene til at dette skjer er mildt sagt moderate..

Kommentar

• Kjell.T.Ring
      Poll St. Ring
      --==FORUMRUNKER==--
      • Dec 2005
      • 11796

Opprinnelig skrevet av antikris
      Da kan vi vel konkludere med at Martin ikke er kantspilleren vi trenger. Og nå som Jonna har tatt turen til Skien, syns jeg en venstrebeint kantspiller må inn. En som kan slå cornere og legge inn uten å måtte vende opp.

Nå har jeg ventet i noen år på dette, så forventingene til at dette skjer er mildt sagt moderate..
      Vi kan hverfall konkludere med at han ikke har noe på venstreback å gjøre. På tide å gi gutten beskjed om at han er kant, og kvitte oss med han hvis han ikke lykkes der.
      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• El Caco
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2009
        • 2286

Noen som vet hvor han ble plassert på banen når han spilte i Slovakia? Vi så jo alle at han ikke var noen venstreback mot Enga, der han ble altfor lett dratt inn i midten og Bolly måtte markere vingen (smart).

Vil gjerne se Myklebust på høyre og at Husar/Ringstad (når han er frisk) prøves ut på venstrevingen. Occean kan faktisk bli god igjen hvis vi får en VENSTREBEINT venstreving, istedenfor Magnus som går inn i banen. Misforstå meg rett, han har gjort en bra jobb. Men trenger en venstrebent.
        Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

Kommentar

• Diamanten
          Medlem
          Møteplager
          • Nov 2006
          • 70

erik mjelde

jeg synes virkelig vi kunne sett litt nærmere rundt denne spilleren. kan vel muligens bli litt i dyreste laget, men ellers har han det meste vi trenger på den plassen.. venstrebeint, god innleggsfot, legger gode dødballer, har godt overblikk og er målfårlig

Kommentar

• Ola
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2003
            • 1651

Jeg håper John Anders Rise kunne blitt den venstrekanten vi trenger. Målfarlig, skudd, innlegg, venstrebeint og grei hurtighet. En "erfaren" 21-åring med U-landskamper og videresalgspotensiale. Men vi har vel ikke råd.
            Last edited by Ola; 26.08.2009, 13:01.

Kommentar

• Percy Nilegård
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2003
              • 5146

Har Ham-Kam mulighet til å si nei egentlig? Leste i dagens H-A at de trenger 2mill innen dagens slutt for å beholde sin profflisens.
              "Alltid blodsprengt"!
              Fong/Macho

Even Nordlien

Kommentar

• antikris
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Oct 2005
                • 520

Mjelde blir nok i dyreste laget, må nok ha en som er mer ukjent enn det. Ellers hadde han vært perfekt. John Anders Riise virker spennende.

Kommentar

• Diamanten
                  Medlem
                  Møteplager
                  • Nov 2006
                  • 70

riise er seff også et veldig godt alternativ, men også han kan bli dyr.

Kommentar

• superbøffel
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2005
                    • 5611

Opprinnelig skrevet av Diamanten
                    riise er seff også et veldig godt alternativ, men også han kan bli dyr.
                    Utvilsomt. Tviler på at Fulham selger allerede. Rise fra Ham-Kam kan derimot bli billigere
                    Enøyd i de blindes dal.

Kommentar

• antikris
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Oct 2005
                      • 520

Så vanskelig var det altså å skaffe seg en venstrebeint kantspiller....

Kommentar

• rulfi
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Mar 2007
                        • 982

Opprinnelig skrevet av antikris
                        http://www.vg.no/sport/fotball/norsk...p?artid=578087

Så vanskelig var det altså å skaffe seg en venstrebeint kantspiller....
                        Til hvilken pris?

Tipper Høili har spytta i noen kroner her. Kan være slik at den summen er høyere enn det LSK var villige til å tilby, eller at Berg mener at Andersson ikke er en mann for oss.

Vanskelig er det nok ikke skaffe venstrekant, men Berg ser ikke ut til å gå for panikk kjøp, men heller finner spillere som passer inn i hans måte og spille på.

Kommentar

• andersmm
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2006
                          • 5764

Enig. Andersson begynner å närme seg 30, og er ekstremt skadeutsatt. Mange millioner kostet han nok også, flere enn man kan selge ham for ved et senere tidspunkt. Skadene har gjort at han også har mistet litt av sin fremste egenskap tidligere år; Farten.
                          "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

Kommentar

• El Caco
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2009
                            • 2286

Selv om Myklebust ikke er venstrebeint, begynner jeg å ha true på ham som venstreving. Måten han utfordrer innover i banen skaper omtrent alltid farlige situasjoner. Og med en Edwin som kan komme på løp for eventuelle stikkpasninger fra Magnus eller Nosa som står klar med skuddfoten på 18 meter, så har han godt med alternativer.

Kommentar

• sholen
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Sep 2009
                              • 381

hva med å faktisk bruke Ringstad i sin opprinnelige posisjon? Han var vel venstrekant på Turn. Det jeg har sett så langt så tror jeg han er bedre på kant enn på back. Han har hurtighet, et godt venstrebein og er meget god en mot en.

savner to venstrebeinte på venstre siden. greit mykle har spilt til godkjent, men han må jo ALLTID stoppe opp og dra seg inn på midten. kan jo ikke være lenge til han blir stoppet oftere. gutten har jo bare høyrebeinet
                              Last edited by sholen; 03.09.2009, 17:10. Begrunnelse: måtte bare legge til litt til :)

Kommentar

• Mic
                                Seniormedlem
                                Forumsadist
                                • Nov 2004
                                • 120

Opprinnelig skrevet av El Caco
                                Selv om Myklebust ikke er venstrebeint, begynner jeg å ha true på ham som venstreving. Måten han utfordrer innover i banen skaper omtrent alltid farlige situasjoner. Og med en Edwin som kan komme på løp for eventuelle stikkpasninger fra Magnus eller Nosa som står klar med skuddfoten på 18 meter, så har han godt med alternativer.

Er så enig så enig. Syntes også at Magnus begynner å se bra ut på venstre siden. Hans offensive innovervendte løp, skper store sjanser. Tror at hviss han spiller fast i denne rollen ut året og i vinter, så vil vi se en meget god Myklebust neste år.
                                The dubble i 2014

Kommentar

• Folke
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jun 2008
                                  • 5955

Opprinnelig skrevet av Mic
                                  Er så enig så enig. Syntes også at Magnus begynner å se bra ut på venstre siden. Hans offensive innovervendte løp, skper store sjanser. Tror at hviss han spiller fast i denne rollen ut året og i vinter, så vil vi se en meget god Myklebust neste år.
                                  Uansett hvor god han evt blir til neste år, så syntes jeg det er bortkasta å bruke en spiller med feil bein på kant... Samme hvor god han blir, så vil det aldri bli uforutsigbart, aldri bli noe særlig med innlegg fra kant.. Myklebust vil aldri bli noen Messi, Ronaldo e.l.
                                  La Mykle spille spiss, eller til nøds høyreving, evt sett han på benken.
                                  Til neste år bør klubben ha stablet på plass en skikkelig ving på begge sider, det må de dersom Henning Berg skal være trener... Berg spiller 4-4-2 og da må det vinger til.
                                  Enten må Bolly, Ringstad, Husar, MJ bli prioritert og få spilt seg inn på laget gjennom høsten/vinteren, om ingen av de er gode nok må det kjøpes en ny spiller!

Kommentar

• El Caco
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2009
                                    • 2286

Kanskje BH Riise er på vei tilbake til LSK?

Kommentar

• WAK
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jul 2006
                                      • 972

Opprinnelig skrevet av El Caco
                                      Tror vi vil skape enda flere farligere situasjoner ved at backene blir enda mer offensive ved å komme på overlapp i rommet Myklebust etterlater seg. Noe M. Johnsen og LKE passer perfekt til.

Kommentar

• BennyLem
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2005
                                        • 2902

Lidelse

Nok en praktkamp av gullgutten Myklebust. Bidrar med null og niks fremover, og er i høyeste grad medvirkende til nok en begredelig forestilling i regi av Bergs utvalgte kebabsulliker anno 2009.

Antar uansett det er nok av folk her inne som venter på at Myklebust skal slå til. Snart. Bare en sjanse til...

Et kongerike for en venstreving!
                                        Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• Folke
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jun 2008
                                          • 5955

Opprinnelig skrevet av BennyLem
                                          Nok en praktkamp av gullgutten Myklebust. Bidrar med null og niks fremover, og er i høyeste grad medvirkende til nok en begredelig forestilling i regi av Bergs utvalgte kebabsulliker anno 2009.

Antar uansett det er nok av folk her inne som venter på at Myklebust skal slå til. Snart. Bare en sjanse til...

Et kongerike for en venstreving!
                                          Håper virkelig at de som mener Myklebust har gjort seg fortjent til plassen rekker opp hånda og forklarer hvorfor....
                                          Myklebust er årets desiderte feilplassering, få han over på høyre, frem på spissen eller sett han på benken!!!!!

Kommentar

Working...