Jakten på den forsvunne venstreving

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Stan
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2006
    • 1094

Opprinnelig skrevet av sniper
    Henning Berg sier i sin blogg at LSK kan fortsette med Bolly eller Kiko på venstrekant.
    Kiko på venstrekant er jo en suksessfaktor ut av en annen verden. URK!
    Enig. Selv Ståle Stensaas hadde vært et bedre alternativ enn de vi allerede har.

Kommentar

• El Caco
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2009
      • 2286

Opprinnelig skrevet av Torolf
      Har stor tro på Bolly i år. Gutten har ekstrem fart, og når selvtilliten kommer, vil han bli stor.
      Enig i alt du sier. Bortsett fra den første setningen.
      Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

Kommentar

• Torolf
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2004
        • 9574

Opprinnelig skrevet av El Caco
        Enig i alt du sier. Bortsett fra den første setningen.
        Jeg er også enig med deg. Det er vel riktigere å si at jeg har et stort håp om at Bolly slår til i år. Skulle ønske han hadde Haddads eller Carews selvbilde.

Kommentar

• erikh
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Feb 2008
          • 443

Opprinnelig skrevet av Torolf
          Jeg er også enig med deg. Det er vel riktigere å si at jeg har et stort håp om at Bolly slår til i år. Skulle ønske han hadde Haddads eller Carews selvbilde.

Jeg har sagt det foer, og jeg sier det igjen; jeg savner en aggressiv vinnerskalle hos den gutten. En "fuck-it" holdning der man satser alt og er uredd, at man OENSKER aa vise seg frem. Tenk Bolly med personligheten til Petter Northug....hadde jo vaert helt vilt. Dessverre er ikke det tilfellet, og jeg tror ikke dette er noe det er spesielt lett aa trene opp.

Haaper selvfoelgelig at Bolly blomstrer...men er nok en av de mer skeptiske til akkurat han.

Kommentar

• gamle-perta
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2004
            • 2418

Opprinnelig skrevet av erikh
            Jeg har sagt det foer, og jeg sier det igjen; jeg savner en aggressiv vinnerskalle hos den gutten.
            Men er det ikke mulig å lære ham det..?
            Jeg ser også talentet hans, og jeg mener det vil være en stor tabbe om vi (LSK) ikke klarer å fylle på med det han mangler for å ta steget. Individuell oppfølging er superviktig!!!!

Jeg ser heller ikke bort fra at situasjonen hans utenom fotballen har stor betydning. I fjor vet jeg at han fartet veldig mellom bosted (Holmlia, tror jeg), skole på Bjerke i Oslo og trening/kamp på Åråsen. Så vidt jeg vet reiste han kollektiv og brukte mange, mange timer bare på å forflytte seg.. Det er klart slikt også sliter på et ungt talent...
            Også derfor er det ekstra viktig med tett oppfølging og personlig tilrettelegging!
            Mvh
            Gammer´n (Per T)

Kommentar

• reka
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Aug 2005
              • 13278

Opprinnelig skrevet av gamle-perta
              Men er det ikke mulig å lære ham det..?
              Selvfølgelig, men det krever at LSK skaffer seg et profesjonelt forhold til idrettspsykologi. I mine øyne er mental trening og bevisstgjøring vel så viktig som kondisjonstrening og kosthold. RBK hyrer jo hyppig inn kvalifiserte folk fra idrettshøyskolen. Anne Marte Pensgaard har jobbet tett med dem mange ganger, og har nok sin del av æren (som Hamren blir tildelt) for vinnermentaliteten i klubben.

I LSK er en hvilken som helst selvlært motivator, tankefelterapeut eller annen sjarlatan velkommen i krisetider slik at ingen skal kunne hevde at ingenting ble gjort. Ellers tror jeg faktisk de håper på at alt skal gå i orden av seg selv.

Ellers;
              Opprinnelig skrevet av tullebukk
              Fikk også noen ord med Per Mathisen som var veldig hemlighets full når han fikk spørsmål om nye spillere.
              Dette skyldes trolig at han har høyt kolesterol:

Opprinnelig skrevet av bjarmann
              Denne gjør meg mest oppgitt men:

Det gåtefulle smilet skyldes høyt kolesterol, mener italiensk forsker.

Dette viser jo hvor ufattelig lite mange forskere har å gjøre og hvor talentløse dagbladet er som faktisk skriver om denne "nyheten"

Kommentar

• Leif A
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2003
                • 3962

Opprinnelig skrevet av reka
                I LSK er en hvilken som helst selvlært motivator, tankefelterapeut eller annen sjarlatan velkommen i krisetider
                Melder meg herved frivillig
                Knurr...

Kommentar

• gilbert
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 3218

I følge dagens RB blir Stian Ringstad nå igjen vurdert som en mulig venstrekant. Henning Berg mener at Stian nå viser de gode taktene han viste i fjor vinter, og nevner Bolly, Tokstad og Kiko som våre andre kantmuligheter mot Nybergsund. Dessuten er, som nevnt av sparwasser i nyhetstråden, den østerrikske kantspilleren Pierro Minoretti for tida på prøvespill.

gilbert

Kommentar

• reka
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Aug 2005
                    • 13278

Vil bare skyte inn at Piero har spilt for amatørlaget Red Bull Juniors Salzburg, altså bør man vente litt med å sprette champagnen
                    Last edited by reka; 12.01.2010, 08:39.

Kommentar

• KrisB
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2008
                      • 2923

RB-papir

Opprinnelig skrevet av KrisB
                      Åråsen: I går begynte østerrikeren Piero Mioretti i et treningsopphold i LSK. Han er kantspiller med fortid i Red Bull Salzburg.
                      -Vi bruker noen dager på å se ham.
                      -Betyr det at det først og fremst kantspillere LSK leter etter nå?
                      -Vi ser etter gode spillere som kan forsterke troppen vår på alle plassser. Men høy kvalitet til en pris vi har råd til er ikke så lett å finne.
                      -Fredag starter treningskampene med oppgjør mot Nybergsund i LSK-hallen. hvem er aktuelle på kantene i den kampen?
                      -Vi har Kristoffer Tokstad, Mathis Bolly og Khaled Mouelhi i tillegg til Ringstad. Vi får se hvem av dem vi bestemmer oss for, sier Berg

Kommentar

• HSft
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2004
                        • 6099

Pierro Minoretti er vel høyreving.

Positionsdetails:

- Außenbahn rechts
                        - rechter Außenstürmer
                        - rechtes Mittelfeld

Kommentar

• *46*

Vil bare skyte inn at Piero har spilt for amatørlaget Red Bull Juniors Salzburg, altså bør man vente litt med å sprette champagnen
                          Jeg må være så ærlig at jeg er klok av skade med de siste årenes overganger, at den champisen ønsker jeg å la stå på hylla til status etter sesongen kan gjøres opp - da kan man si noe om potensialet

Kommentar

• reka
                            Seniormedlem
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Aug 2005
                            • 13278

Endelig en annen fatalist. Jeg tror imidlertid fyren ikke får kontrakt, slik at vi aldri vil få se ham prestere. Trolig stod han foran speilet da Bjarmann spurte om han var venstrebeint. Dog gode nyheter at vi får nye spillere: Som fatalist må jeg innrømme at nyhetsoppslagene i dag var av det mer positive slaget, selv om ny prøvespiller neppe er god nok og oppslaget om Nosa tyder på at han blir den beste spilleren som noengang har gått som bosman fra klubben.

Kommentar

• Kimito
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 2602

Blir helt fantastisk skeptisk til kontraktløse spillere fra Østerrike som kommer til Norge for å prøvespille. Er likevel positiv til B&B sine evner til å vurdere prøvespillere. Vi har hatt mange på besøk, men signert få rødfis så langt.
                              Ferdigskåra

Kommentar

• reka
                                Seniormedlem
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Aug 2005
                                • 13278

Spillere fra Østerrike bør vel også gjøre de fleste supportere litt skjelvende i knærne?

Kommentar

• sparwasser
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jun 2005
                                  • 3185

Minoretti står oppført med 60 kamper for Red Bull Juniors Salzburg. Et lag som spiller i "Erste Liga", nivå 2 i Østerrike. Noen som kjenner til nivået i østerrisk klubbfotball? Er Erste Liga sammenlignbart med nivået i Adeccoligaen?

Kommentar

• Folke
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jun 2008
                                    • 5955

Opprinnelig skrevet av sparwasser
                                    Minoretti står oppført med 60 kamper for Red Bull Juniors Salzburg. Et lag som spiller i "Erste Liga", nivå 2 i Østerrike. Noen som kjenner til nivået i østerrisk klubbfotball? Er Erste Liga sammenlignbart med nivået i Adeccoligaen?
                                    Han bør ha herja vilt der for at han skal være verdt penga sine...

Kommentar

• El Caco
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2009
                                      • 2286

Dere forstår vel at de ikke henter hvem som helst på prøvespill? Naturligvis har de fått et tips fra en eller annen om at denne karen har et godt repertoar til å kunne matche seg med norskt nivå.

Kommentar

• *46*

Opprinnelig skrevet av El Caco
                                        Dere forstår vel at de ikke henter hvem som helst på prøvespill? Naturligvis har de fått et tips fra en eller annen om at denne karen har et godt repertoar til å kunne matche seg med norskt nivå.
                                        Hvor mange tips tror du ikke kommer inn her dag? Og hvor mange av de er noe å samle på?

Kommentar

• El Caco
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2009
                                          • 2286

Hvis det kommer mange tips hver dag så burde det at en kommer på prøvespill vise at det tipset er absolutt til å stole på.

Kommentar

Working...