Jakten på den forsvunne venstreving
Collapse
X
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg har sagt det foer, og jeg sier det igjen; jeg savner en aggressiv vinnerskalle hos den gutten. En "fuck-it" holdning der man satser alt og er uredd, at man OENSKER aa vise seg frem. Tenk Bolly med personligheten til Petter Northug....hadde jo vaert helt vilt. Dessverre er ikke det tilfellet, og jeg tror ikke dette er noe det er spesielt lett aa trene opp.
Haaper selvfoelgelig at Bolly blomstrer...men er nok en av de mer skeptiske til akkurat han.Kommentar
-
Jeg ser også talentet hans, og jeg mener det vil være en stor tabbe om vi (LSK) ikke klarer å fylle på med det han mangler for å ta steget. Individuell oppfølging er superviktig!!!!
Jeg ser heller ikke bort fra at situasjonen hans utenom fotballen har stor betydning. I fjor vet jeg at han fartet veldig mellom bosted (Holmlia, tror jeg), skole på Bjerke i Oslo og trening/kamp på Åråsen. Så vidt jeg vet reiste han kollektiv og brukte mange, mange timer bare på å forflytte seg.. Det er klart slikt også sliter på et ungt talent...
Også derfor er det ekstra viktig med tett oppfølging og personlig tilrettelegging!Mvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Selvfølgelig, men det krever at LSK skaffer seg et profesjonelt forhold til idrettspsykologi. I mine øyne er mental trening og bevisstgjøring vel så viktig som kondisjonstrening og kosthold. RBK hyrer jo hyppig inn kvalifiserte folk fra idrettshøyskolen. Anne Marte Pensgaard har jobbet tett med dem mange ganger, og har nok sin del av æren (som Hamren blir tildelt) for vinnermentaliteten i klubben.
I LSK er en hvilken som helst selvlært motivator, tankefelterapeut eller annen sjarlatan velkommen i krisetider slik at ingen skal kunne hevde at ingenting ble gjort. Ellers tror jeg faktisk de håper på at alt skal gå i orden av seg selv.
Ellers;
Kommentar
-
I følge dagens RB blir Stian Ringstad nå igjen vurdert som en mulig venstrekant. Henning Berg mener at Stian nå viser de gode taktene han viste i fjor vinter, og nevner Bolly, Tokstad og Kiko som våre andre kantmuligheter mot Nybergsund. Dessuten er, som nevnt av sparwasser i nyhetstråden, den østerrikske kantspilleren Pierro Minoretti for tida på prøvespill.
gilbertKommentar
-
RB-papir
Åråsen: I går begynte østerrikeren Piero Mioretti i et treningsopphold i LSK. Han er kantspiller med fortid i Red Bull Salzburg.
-Vi bruker noen dager på å se ham.
-Betyr det at det først og fremst kantspillere LSK leter etter nå?
-Vi ser etter gode spillere som kan forsterke troppen vår på alle plassser. Men høy kvalitet til en pris vi har råd til er ikke så lett å finne.
-Fredag starter treningskampene med oppgjør mot Nybergsund i LSK-hallen. hvem er aktuelle på kantene i den kampen?
-Vi har Kristoffer Tokstad, Mathis Bolly og Khaled Mouelhi i tillegg til Ringstad. Vi får se hvem av dem vi bestemmer oss for, sier BergKommentar
-
Vil bare skyte inn at Piero har spilt for amatørlaget Red Bull Juniors Salzburg, altså bør man vente litt med å sprette champagnenKommentar
-
Endelig en annen fatalist. Jeg tror imidlertid fyren ikke får kontrakt, slik at vi aldri vil få se ham prestere. Trolig stod han foran speilet da Bjarmann spurte om han var venstrebeint. Dog gode nyheter at vi får nye spillere: Som fatalist må jeg innrømme at nyhetsoppslagene i dag var av det mer positive slaget, selv om ny prøvespiller neppe er god nok og oppslaget om Nosa tyder på at han blir den beste spilleren som noengang har gått som bosman fra klubben.Kommentar
-
Vil bare skyte inn at Piero har spilt for amatørlaget Red Bull Juniors Salzburg, altså bør man vente litt med å sprette champagnenFerdigskåraKommentar
-
Vil bare skyte inn at Piero har spilt for amatørlaget Red Bull Juniors Salzburg, altså bør man vente litt med å sprette champagnen
Minoretti står oppført med 60 kamper for Red Bull Juniors Salzburg. Et lag som spiller i "Erste Liga", nivå 2 i Østerrike. Noen som kjenner til nivået i østerrisk klubbfotball? Er Erste Liga sammenlignbart med nivået i Adeccoligaen?Kommentar
-
Han bør ha herja vilt der for at han skal være verdt penga sine...Kommentar
-
Dere forstår vel at de ikke henter hvem som helst på prøvespill? Naturligvis har de fått et tips fra en eller annen om at denne karen har et godt repertoar til å kunne matche seg med norskt nivå.Kommentar
-
Hvor mange tips tror du ikke kommer inn her dag? Og hvor mange av de er noe å samle på?Kommentar
-
Hvis det kommer mange tips hver dag så burde det at en kommer på prøvespill vise at det tipset er absolutt til å stole på.Kommentar
Kommentar