Jakten på den forsvunne venstreving

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • blue
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2004
    • 1429

Opprinnelig skrevet av MortenA
    Håper ikke Fjøra innfrir kravene hans. Mannen får jo Koren til å virke som en Riseth defensivt. Greit nok at han er bra med ballen i beina, men det finnes jo ikke defensive fibre i den kroppen.
    Hvis vi kan få Alan gratis fra Stabæk i november, synes jeg godt vi kan gi han 3-4 mill i året.

Forøvrig synes jeg Koren var brukbar defensiv, spesielt de gangene han feilaktig ble benyttet som kantspiller i en diamant 4-4-2 under Der Uwe.
    Fugla 4 Life!

Kommentar

• MortenA
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2007
      • 3574

Tviler på at Alanzinho halverer lønnskravet sitt bare fordi LSK kommer med tilbudet. Og å innfri lønnskravet hans setter en ny standard for fremtidige lønnsforhandlinger.
      Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

Kommentar

• Håkon Henriksen
        Administrator
        • Nov 2003
        • 6411

Tviler på at Alanzinho halverer lønnskravet sitt bare fordi LSK kommer med tilbudet. Og å innfri lønnskravet hans setter en ny standard for fremtidige lønnsforhandlinger.
        Før du kommenterer lønnskravet til Alanzinho bør du vite hva det var, ikke hva media tror...
        Håkon Henriksen
        -
        Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
        -
        ALT FOR FUGLA

Kommentar

• OppsalKanari
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Mar 2008
          • 1881

Glem Alan i folge rapportene...

Flere media (bl.a.) Budstikka og TV2 (overaskende nok ) mener at lille brasse'n er klar for Søpla.
          Nå bosatt på Rasta !!!!!

Alltid Celtic og LSK

Kommentar

• MortenA
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2007
            • 3574

Opprinnelig skrevet av Håkon Henriksen
            Før du kommenterer lønnskravet til Alanzinho bør du vite hva det var, ikke hva media tror...
            Så vidt meg bekjent ønsket Alanzinho ca 3 millioner netto, og dette blir vel ca. 6 mill. brutto. Hvis du sitter med annen informasjon så for all del korriger meg.

Kommentar

• OppsalKanari
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Mar 2008
              • 1881

"Media sier"

Så vidt meg bekjent ønsket Alanzinho ca 3 millioner netto, og dette blir vel ca. 6 mill. brutto. Hvis du sitter med annen informasjon så for all del korriger meg.
              Rapport som mener at han forventer samme løsningen som Bruno og Igor har fått i Start.

Dvs, klubben betale skatten.
              Nå bosatt på Rasta !!!!!

Alltid Celtic og LSK

Kommentar

• Xeleven
                Medlem
                Bøffel
                • Oct 2005
                • 33

Opprinnelig skrevet av OppsalKanari
                Flere media (bl.a.) Budstikka og TV2 (overaskende nok ) mener at lille brasse'n er klar for Søpla.
                Har du en link? Finner ikke noe om dette noe sted...
                There is a time for laughing, and there is a time for not laughing. This is not one of them.

Kommentar

• MortenA
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2007
                  • 3574

Rapport som mener at han forventer samme løsningen som Bruno og Igor har fått i Start.

Dvs, klubben betale skatten.
                  Uten at jeg kjenner noe nærmere til de avtalene, så blir vel prisen for LSK den samme. Om vi betaler 3 mill netto til Alanzinho og 3 mill til skattefuten, eller om vi betaler 6 mill til Alanzinho og han betaler 3 mill i skatt. Eller er det noen skatte regler som jeg ikke er klar over?

Kommentar

• Ketil Cantona
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 6813

Har sett etter dette nå i snart 30 minutter, kom med link eller så kan du like godt slette innlegget!

Kommentar

• reka
                      Seniormedlem
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Aug 2005
                      • 13278

Haalloooo... Midtbanespiller med forvrengt selvbilde, hypet opp opp opp i media og krever 3 mill + i lønn. SELVFØLGELIG er dette noe som søpla vil ha med seg, de kan absolutt trenge en midtbanespiller til.

Jeg blir sjeleglad om Benzhinio ender i plasthallen. Håper at søpla går på en serie med svake resultater nå som fremprovoserer et hurtig og dyrt kjøp.

Kommentar

• Batman
                        Juniormedlem
                        Bøffelpromp
                        • Apr 2006
                        • 11

Håper ikke Fjøra innfrir kravene hans. Mannen får jo Koren til å virke som en Riseth defensivt. Greit nok at han er bra med ballen i beina, men det finnes jo ikke defensive fibre i den kroppen.

Offensive kvaliteter er ofte det beste forsvar. Det binder opp flere av motstanderlagets forsvarere slik at de ikke kan bidra offensivt. For øyeblikket tror jeg LSK vil ha langt større glede av Alanzinho enn f.eks en Myklebust totalt ute av form. Stbæk virket ikke særlig svekket søndag selv om Alanzinho spilte hele kampen

Kommentar

• MortenA
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2007
                          • 3574

Nå er vel ikke kampen på søndag representativt for LSK i form. Greit nok at Stabæk ikke er i topp form heller, men de ligger da flere hakk over oss akkurat nå. En Alanzinho ville utgjort noen forskjell om han hadde spilt kampen i gult.

Kommentar

• BennyLem
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2005
                            • 2902

Trond Olsen...igjen.

Da kan det virke som om Trond Olsen fortsetter storspillet på venstrekant. Virker som nok en kremdisponering av LSK å kvitte seg med han.

Foreslår at vi høfligste ber om unnskyldning, og forsøker å hente Trond tilbake i sommer. Vi får sende JML, Pedersen og en pen slant penger nordover.
                            Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• rulfi
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Mar 2007
                              • 982

Eller vi kan gå for Hoff om Olsen ikke vil ta sjansen på en ny tur ned hit.

Kommentar

• reka
                                Seniormedlem
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Aug 2005
                                • 13278

Trond Olsen er i tillegg en mer rendyrket vingspiller enn hoff. Hoffern har en tendens til å dra inn i banen og kommer sjelden til innlegg. Olsen har alltid en fot på krittet. Irriiterer meg grønn hver gang jeg ser ham for bodø-glimt. Var vel Uwe som ba ham dra, men i disse tider er det vel TN's feil.

Kommentar

• rulfi
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Mar 2007
                                  • 982

Opprinnelig skrevet av reka
                                  Trond Olsen er i tillegg en mer rendyrket vingspiller enn hoff. Hoffern har en tendens til å dra inn i banen og kommer sjelden til innlegg. Olsen har alltid en fot på krittet. Irriiterer meg grønn hver gang jeg ser ham for bodø-glimt. Var vel Uwe som ba ham dra, men i disse tider er det vel TN's feil.
                                  Han gikk vel før TN kom inn? Så er vel Uwe som bestemte dette.
                                  Mulig han er flinkere til å holde bredden enn Hoff, men scorer Hoff like mye for oss som Lyn, så ja takk. Skulle gjerne sett begge jeg da, så en har litt å variere mellom, og som holde nivå.

Kommentar

• Håkon Henriksen
                                    Administrator
                                    • Nov 2003
                                    • 6411

Trond Olsen passet aldri inn i Uwes 442, og hadde ikke helt sportslig fokus om jeg hukser riktig..

Man ja, han hadde passet oss godt nå som vi spiller 433
                                    Håkon Henriksen
                                    -
                                    Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
                                    -
                                    ALT FOR FUGLA

Kommentar

• BennyLem
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2005
                                      • 2902

SS beste venstrekant/ving på lenge

SS leverer det beste som er levert på venstreving/kant siden Påsan sine glansdager i 2001. Og det i første kampen sin, på en uvant plass! Det sier ikke lite. SS bidrar med løp, innlegg og ikke minst scoring. Det eneste som mangler for å matche Påsans toppnivå er teknikk, spesielt mottakk og driblinger. Uansett, SS leverer langt bedre enn de mange som har prøvd, og feilet, på venstresiden. Tenk, Sasa, Brenne, Kiko, Søgård, Essidiri, Bjørkøy og JML. Disse har tilsammen forkortet livet mitt med 5-6 år takket være den frustrasjon de har påført en som er tilhenger av godt vingspill.

Det er meget mulig at SS er enda bedre som venstreback, men inntil videre er vårt største tomrom venstrekant. Derfor må SS fortsette der. Jeg leser med gru at flere ønsker omfattende rokkeringer mot Lyn, og Søgård inn som venstrekant. Jeg mener det er totalt feilslått, spesielt ettersom vi har to tunge tankspisser som er avhengige an innlegg. Med BHR og Karim ute, så blir det ikke mye innlegg fra høyre. La oss for all del ikke drepe venstresiden også, nå som det endelig ligner på noe.

Nei, gjør ting enkelt, og la laget være mest mulig uforandret. Inn med Biffen for PSA. Selvsagt kan mangel på fart bak bli et problem mot Lyn, men det vil det bli uansett. La oss heller satsa fremover, og skape mange sjanser.
                                      Last edited by BennyLem; 05.08.2008, 00:11. Begrunnelse: Flyplassfylla
                                      Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• Torolf
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2004
                                        • 9574

Opprinnelig skrevet av BennyLem
                                        Nei, gjør ting enkelt, og la laget være minst mulig uforandret.
                                        Her viser du en total mangel på språklig inkompetanse, som Bjørnebye kanskje ville ha sagt. Hvis laget skal være minst mulig uforandret, kreves store endringer.

Kommentar

• Grusom B
                                          Generalissimo Bellisimo
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2003
                                          • 6248

Jeg synes glasgow kan forklare tommelen ned til torolfs innlegg. Er han imot grammatikk? I mot torolf? Eller er bennylem lillebroren hans?

Dette er vel omtrent der vi i 1996 ville sagt "this seems to be a case for the x-files". Takke faen for at det er 2008...
                                          Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

Working...