glasgow påpeker vel bare at Torolfs korreks ikke er helt korrekt. Det holder ikke bare med store endringer hvis noe skal være minst mulig uforandret - da må det flest mulige endringer til.
Jakten på den forsvunne venstreving
Collapse
X
-
Vi trenger en venstrekant som kan gå rett inn på laget og forsterke det akkurat nå. Men bare fint å ha en lovende unggutt som Bolly i bakhånd som kan ta steg for steg mot en eventuell A-lags debut.Kommentar
-
Hører fantastiske ting om denne gutten! Får håpe Bergs inntreden er det som skal til for å få frem det beste i ham og andre talenter i stallen.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Kommentar
-
-
Merkelig at ingen har kommentert Martin Christensen ennå. Liker beskrivelsen av han så langt, og håper han slår til når han kommer. For meg blir han mer spennende enn Hoff som jeg føler vil koste mer enn han smaker.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
KimFLKommentar
-
Fikk prate med en fyr som bor i London og har sesongkort hos Charlton.
Han er ikke imponert av ham noe særlig.
Forhopentligvis skal gutten få et blankt ark og slå til i LSK.Nå bosatt på Rasta !!!!!
Alltid Celtic og LSKKommentar
-
Kommentar
-
Ja, det ser ut at farsen fortsetter. Ingen ny venstreving er hentet inn, og ingen er i sikte.
Samtidig forvises et av klubbens storkjøp, Simen Brenne, til en ukomfortabel plass, hvor han sakte men sikkert brytes ned i et mentalt Gulag.
Nei. Jeg har null tiltro til klubbens trenerteam og ledelse. På tide å hente inn Berg og Bjarmann, så kanskje vi redder plassen. Mine kilder i Lyn-miljøet mener også at det er bedre om overgangen skjer med en gang.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
OK. Jeg har nevnt dette i en rekke tråder, men det trenger tydeligvis ikke inn: Simen Brenne er ingen venstreving!
LSK ødelegger karrieren hans. En spiller vi har betalt i dyre dommer for. Skandale.
Fra dagens RB-live:
* 63 Brenne setter fart mot eget mål, slår en tversoverpasning til Pedersen. Pedersen sklir på rompa, og ballen til innkast for FCK. Strålende av LSK.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Kjære Jan Åge Fjørtoft Du har 3 mnd igjen av jobben din i Lsk og det er fortsatt 2-3 dager til overgangs vinduet stenger.Kan ikke Du som en slags avsjeds presang til oss skaffe en venste ving ,rask back eller en spiss med FART. Fikser Du dette er jeg deg evig takk nemelig.....Kommentar
Kommentar