Jakten på den forsvunne venstreving

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • reka
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Aug 2005
    • 13278

Takk gud for at vi slipper denne olsen-fyren, han ville bare vært opptatt med landslagsoppdrag. Bare fem mål har han skårt for topplaget bodø-glimt i år, assist har jeg ikke peil på.

Kommentar

• BennyLem
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2005
      • 2902

Opprinnelig skrevet av KimFL
      Er det ikke snart på tide å slutte å gnåle om han derre Trond Olsen nå a? Begynner å bli en stund siden han var her, og han kommer ikke tilbake.
      Jeg skal slutte å mase om Olsen eller andre venstrekanter hvis LSK noen gang får på plass en venstrekant. Noe sier meg at det blir lenge til. Skulle ønske denne tråden hadde utspilt sin rolle, men nå holder den nok koken til neste seong. Minst.

Vi skulle liksom ha dobbeldekning på alle plasser. På venstresiden har vi ingenting. Null.
      Opprinnelig skrevet av Kay
      En slik enveis spiller ville ikke fått plass på laget i dag heller.
      Det har du nok helt rett i. Trond Olsen har fart, finter, innleggsfot, skuddstyrke og er under 35. Klart det ikke er plass til han i hardtsatsende LSK.

Opprinnelig skrevet av reka
      Takk gud for at vi slipper denne olsen-fyren, han ville bare vært opptatt med landslagsoppdrag. Bare fem mål har han skårt for topplaget bodø-glimt i år, assist har jeg ikke peil på.
      Mens vår(e) venstrekant(er) har banket inn goller, servert lekre assister, slått tunneler og skapt underholdning som gjør sesongkort på Åråsen til en gullkantet investering.
      Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• reka
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Aug 2005
        • 13278

Opprinnelig skrevet av BennyLem
        Mens vår(e) venstrekant(er) har banket inn goller, servert lekre assister, slått tunneler og skapt underholdning som gjør sesongkort på Åråsen til en gullkantet investering.
        Mitt innlegg var bitter ironi.

Kommentar

• Kanarifugl84
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2007
          • 2319

Opprinnelig skrevet av reka
          Bare fem mål har han skårt for topplaget bodø-glimt i år, assist har jeg ikke peil på.
          Ikke mer enn 11 assist...

Kommentar

• Sailor Man
            Moderator
            • Jun 2007
            • 1472

var det ingen her som så olsen da han var her, eller? Jeg ser ingen grunn til å savne ham så voldsomt. For det første fungerte han overhodet ikke i Uwes 4-4-2 (stemmer det ikke at Radulovic ble foretrukket fremfor ham?) og for det andre hadde han dårlige holdninger. Han ble sendt tilbake i skam etter kun kort tid, uten at jeg hørte noen nevneverdige protester fra noen i eller rundt kfl.

Olsen passer bra i glimt i et 4-3-3-system med klart definerte arbeidsoppgaver og lite defensivt ansvar, men jeg tror ikke han er mannen vi mangler på kanten, i allefall ikke så lenge vi spiller med fire på midten. En kantspiller i 4-4-2 trenger defensiv arbeidskapasitet og det har ikke Olsen nok av.

Kommentar

• Grusom B
              Generalissimo Bellisimo
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 6248

Opprinnelig skrevet av Kanarifugl84
              Ikke mer enn 11 assist...
              Har han 11 målgivende??? FY FAEN!
              Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

• BennyLem
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2005
                • 2902

Opprinnelig skrevet av Sailor Man
                var det ingen her som så olsen da han var her, eller? Jeg ser ingen grunn til å savne ham så voldsomt. For det første fungerte han overhodet ikke i Uwes 4-4-2 (stemmer det ikke at Radulovic ble foretrukket fremfor ham?) og for det andre hadde han dårlige holdninger. Han ble sendt tilbake i skam etter kun kort tid, uten at jeg hørte noen nevneverdige protester fra noen i eller rundt kfl.
                Undertegnede protesterte, og ga også Uwe berettiget kritikk for det: http://www.kanari-fansen.no/debatt/s...sen#post127394

Jeg skal være enig i at Olsen kan ha problemer med holdninger, men en proff klubb skal kunne skape vinnere av problembarn. Det er det som skiller store trenere og ledere fra dårlige. LSK har beklageligvis mye dårlige ledere.

Opprinnelig skrevet av Sailor Man
                Olsen passer bra i glimt i et 4-3-3-system med klart definerte arbeidsoppgaver og lite defensivt ansvar, men jeg tror ikke han er mannen vi mangler på kanten, i allefall ikke så lenge vi spiller med fire på midten. En kantspiller i 4-4-2 trenger defensiv arbeidskapasitet og det har ikke Olsen nok av.
                Det er jeg enig i. Imidlertid er det to ting vi bør tenke på:
                1. Vi bør kanskje spille 4-3-3? Med en skikkelig venstrekant har vi alt vi trenger. Olsen, Meter'n og Riise fremme. Brenne, Kiko og Bjørkøy på midt. Bra lag det.
                2. Selv i 4-4-2 er Olsen å foretrekke fremfor Joooon, Brenne, Søgård eller Myklebust.

Opprinnelig skrevet av Grusom B
                Har han 11 målgivende??? FY FAEN!
                Olsen er lei om dagen. En skremmende innrømmelse: Jeg drømte om Trond Olsen i dag. Ikke kødd en gang. Det sier at ting har gått for langt.

Kommer til å bli en tøff høst dette.
                Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• Bibaboy
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Mar 2008
                  • 712

vestre ving

Etter hva jeg leste i papirutgaven av RB hadde Fjøra kommet opp med en spiller Alexander Laas (24). Problemer er at vi ikke har penger til en slik investering. Er det nå på tide at Sharif drar opp de 10 millionene han lovet oss hvis riktig spiller dukket opp. Jeg har riktignok ingen info på denne spilleren, men utifra hva jeg skjønte på inlegget så var dette en spiller som Fjøra gikk god for. Det er nå ca 13 timer til overgangsvinduet stenger og forskjellen på å få på plass en venstre kantspiller kontra å la det være kan koste oss plassen i TL neste år. Kamma tok 3 poeng i går mens Ålesund tok 1. Vi har et meget tøft kampprogram igjen og med det laget presterte mot FCK så ser jeg ikke veldig positivt på dette. Håper gutta i kveld presterer opp mot sitt beste og klarer ett heldig poeng selv uten en venstre kantspiller.
                  Fugla Forever

Kommentar

• Dole
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2004
                    • 1647

Opprinnelig skrevet av Bibaboy
                    Etter hva jeg leste i papirutgaven av RB hadde Fjøra kommet opp med en spiller Alexander Laas (24). Problemer er at vi ikke har penger til en slik investering. Er det nå på tide at Sharif drar opp de 10 millionene han lovet oss hvis riktig spiller dukket opp.
                    Det kan jo være at en del investorer etterhvert også har mistet litt troen på at Fjøra og sportslig utvalg finner frem til de rette investeringsobjeketene. CV'en er ikke veldig god. Slik sett forstår jeg at en investor ikke slenger 10 millioner på bordet for en spilller knapt noen har hørt om.

Forhåpentligvis kommer investeringslysten tilbake med ny trener og noen utskiftninger i SU

Kommentar

• Bondern
                      Seniormedlem
                      Forumonanist
                      • Mar 2004
                      • 150

Er dette et eksempel på at klubber driter seg ut med gamle tippeligahelter eller det et eksempel på at LSK igjen burde vært ute og hentet istedenfor en konkurrent? Han VAR god hvertfall.

My cat's breath smells like catfood.
                      -R.Wiggum

Kommentar

• Percy Nilegård
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2003
                        • 5146

Opprinnelig skrevet av Bondern
                        Er dette et eksempel på at klubber driter seg ut med gamle tippeligahelter eller det et eksempel på at LSK igjen burde vært ute og hentet istedenfor en konkurrent? Han VAR god hvertfall.

http://www.dagbladet.no/sport/2008/09/01/545405.html
                        Det snodige her er jo at han signerer på et tidspunkt der ingen vet hvem som skal trene klubben. Når man ser hva vår venstreside har bydd på i år, er det faktisk smått utrolig at ikke Pål Strand var sett på som god nok for dette laget.(Neida, jeg synes heller ikke Påsan var god nok til å beholde lenger)
                        "Alltid blodsprengt"!
                        Fong/Macho

Even Nordlien

Kommentar

• reka
                          Seniormedlem
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Aug 2005
                          • 13278

Aafk har nok sikret seg en underskrift eller muntlig garanti med en ny trener før de kvittet seg med Aakeby, og Kopteff vet nok hvem sjefen hans blir.

Kommentar

• dennis
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Apr 2006
                            • 872

Opprinnelig skrevet av Bibaboy
                            Etter hva jeg leste i papirutgaven av RB hadde Fjøra kommet opp med en spiller Alexander Laas (24). Problemer er at vi ikke har penger til en slik investering. Er det nå på tide at Sharif drar opp de 10 millionene han lovet oss hvis riktig spiller dukket opp. Jeg har riktignok ingen info på denne spilleren, men utifra hva jeg skjønte på inlegget så var dette en spiller som Fjøra gikk god for. Det er nå ca 13 timer til overgangsvinduet stenger og forskjellen på å få på plass en venstre kantspiller kontra å la det være kan koste oss plassen i TL neste år. Kamma tok 3 poeng i går mens Ålesund tok 1. Vi har et meget tøft kampprogram igjen og med det laget presterte mot FCK så ser jeg ikke veldig positivt på dette. Håper gutta i kveld presterer opp mot sitt beste og klarer ett heldig poeng selv uten en venstre kantspiller.
                            overgangsvinduet er stengt for å få spillere inn til en Norsk klubb, men vi kan selge spiller ut til europeiske klubber ut døgnet i dag.

Kommentar

• PA
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Mar 2004
                              • 500

Opprinnelig skrevet av dennis
                              overgangsvinduet er stengt for å få spillere inn til en Norsk klubb, men vi kan selge spiller ut til europeiske klubber ut døgnet i dag.
                              så lillestrøm kan ikke hente noen inn ? hva skjer med Espen Hoff da. Stabæk og lyn er jo i møte med Nff anngående om de kan avtale en sum så han drar til Stabæk i dag ?

Kommentar

• Kanariz
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2005
                                • 2507

Opprinnelig skrevet av PA
                                så lillestrøm kan ikke hente noen inn ? hva skjer med Espen Hoff da. Stabæk og lyn er jo i møte med Nff anngående om de kan avtale en sum så han drar til Stabæk i dag ?
                                dvs at han ikke får spilt for stabæk før 1 januar.

Kommentar

• PA
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Mar 2004
                                  • 500

Opprinnelig skrevet av Kanariz
                                  dvs at han ikke får spilt for stabæk før 1 januar.

Oki! satt i Fm verden da jeg så på nyhetene. så misforsto nok i går. Synes de sa at de skulle ha møte med Nff om de evt kunne ha kjøpt Hoff i dag.

Kommentar

• superbøffel
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2005
                                    • 5611

Oki! satt i Fm verden da jeg så på nyhetene.
                                    Satt du i den da du foreslo Ljungberg også?
                                    Enøyd i de blindes dal.

Kommentar

• PA
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Mar 2004
                                      • 500

Opprinnelig skrevet av superbøffel
                                      Satt du i den da du foreslo Ljungberg også?

Nei, nå sitter jeg på jobb og håpet på en LSK signering, men som jeg skjønner kan vi ikke få noen inn dette overgangsvinduet.

Kommentar

• Bibaboy
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Mar 2008
                                        • 712

Opprinnelig skrevet av dennis

Sorry Dennis men her tar du feil. Overgangsvinduet er utvidet med 1 dag og stenger ikke før kl 12.00 i natt.
                                        Fugla Forever

Kommentar

• dennis
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Apr 2006
                                          • 872

Ståbekk ville forhandle med Liin i går om å hente voff allerede i går men da kunne han ikke ha spilt kampen mot Tromsø og det godtok de ikke .
                                          Det var vist en regel som Ståbekk ikke viste om , derfor gikk de vien om nøff..

Kommentar

Working...