Takk gud for at vi slipper denne olsen-fyren, han ville bare vært opptatt med landslagsoppdrag. Bare fem mål har han skårt for topplaget bodø-glimt i år, assist har jeg ikke peil på.
Jakten på den forsvunne venstreving
Collapse
X
-
Vi skulle liksom ha dobbeldekning på alle plasser. På venstresiden har vi ingenting. Null.
Det har du nok helt rett i. Trond Olsen har fart, finter, innleggsfot, skuddstyrke og er under 35. Klart det ikke er plass til han i hardtsatsende LSK.
Mens vår(e) venstrekant(er) har banket inn goller, servert lekre assister, slått tunneler og skapt underholdning som gjør sesongkort på Åråsen til en gullkantet investering.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
var det ingen her som så olsen da han var her, eller? Jeg ser ingen grunn til å savne ham så voldsomt. For det første fungerte han overhodet ikke i Uwes 4-4-2 (stemmer det ikke at Radulovic ble foretrukket fremfor ham?) og for det andre hadde han dårlige holdninger. Han ble sendt tilbake i skam etter kun kort tid, uten at jeg hørte noen nevneverdige protester fra noen i eller rundt kfl.
Olsen passer bra i glimt i et 4-3-3-system med klart definerte arbeidsoppgaver og lite defensivt ansvar, men jeg tror ikke han er mannen vi mangler på kanten, i allefall ikke så lenge vi spiller med fire på midten. En kantspiller i 4-4-2 trenger defensiv arbeidskapasitet og det har ikke Olsen nok av.Kommentar
-
var det ingen her som så olsen da han var her, eller? Jeg ser ingen grunn til å savne ham så voldsomt. For det første fungerte han overhodet ikke i Uwes 4-4-2 (stemmer det ikke at Radulovic ble foretrukket fremfor ham?) og for det andre hadde han dårlige holdninger. Han ble sendt tilbake i skam etter kun kort tid, uten at jeg hørte noen nevneverdige protester fra noen i eller rundt kfl.
Jeg skal være enig i at Olsen kan ha problemer med holdninger, men en proff klubb skal kunne skape vinnere av problembarn. Det er det som skiller store trenere og ledere fra dårlige. LSK har beklageligvis mye dårlige ledere.
Olsen passer bra i glimt i et 4-3-3-system med klart definerte arbeidsoppgaver og lite defensivt ansvar, men jeg tror ikke han er mannen vi mangler på kanten, i allefall ikke så lenge vi spiller med fire på midten. En kantspiller i 4-4-2 trenger defensiv arbeidskapasitet og det har ikke Olsen nok av.
1. Vi bør kanskje spille 4-3-3? Med en skikkelig venstrekant har vi alt vi trenger. Olsen, Meter'n og Riise fremme. Brenne, Kiko og Bjørkøy på midt. Bra lag det.
2. Selv i 4-4-2 er Olsen å foretrekke fremfor Joooon, Brenne, Søgård eller Myklebust.
Olsen er lei om dagen. En skremmende innrømmelse: Jeg drømte om Trond Olsen i dag. Ikke kødd en gang. Det sier at ting har gått for langt.
Kommer til å bli en tøff høst dette.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
vestre ving
Etter hva jeg leste i papirutgaven av RB hadde Fjøra kommet opp med en spiller Alexander Laas (24). Problemer er at vi ikke har penger til en slik investering. Er det nå på tide at Sharif drar opp de 10 millionene han lovet oss hvis riktig spiller dukket opp. Jeg har riktignok ingen info på denne spilleren, men utifra hva jeg skjønte på inlegget så var dette en spiller som Fjøra gikk god for. Det er nå ca 13 timer til overgangsvinduet stenger og forskjellen på å få på plass en venstre kantspiller kontra å la det være kan koste oss plassen i TL neste år. Kamma tok 3 poeng i går mens Ålesund tok 1. Vi har et meget tøft kampprogram igjen og med det laget presterte mot FCK så ser jeg ikke veldig positivt på dette. Håper gutta i kveld presterer opp mot sitt beste og klarer ett heldig poeng selv uten en venstre kantspiller.Fugla ForeverKommentar
-
Forhåpentligvis kommer investeringslysten tilbake med ny trener og noen utskiftninger i SUKommentar
-
Er dette et eksempel på at klubber driter seg ut med gamle tippeligahelter eller det et eksempel på at LSK igjen burde vært ute og hentet istedenfor en konkurrent? Han VAR god hvertfall.
http://www.dagbladet.no/sport/2008/09/01/545405.html"Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Etter hva jeg leste i papirutgaven av RB hadde Fjøra kommet opp med en spiller Alexander Laas (24). Problemer er at vi ikke har penger til en slik investering. Er det nå på tide at Sharif drar opp de 10 millionene han lovet oss hvis riktig spiller dukket opp. Jeg har riktignok ingen info på denne spilleren, men utifra hva jeg skjønte på inlegget så var dette en spiller som Fjøra gikk god for. Det er nå ca 13 timer til overgangsvinduet stenger og forskjellen på å få på plass en venstre kantspiller kontra å la det være kan koste oss plassen i TL neste år. Kamma tok 3 poeng i går mens Ålesund tok 1. Vi har et meget tøft kampprogram igjen og med det laget presterte mot FCK så ser jeg ikke veldig positivt på dette. Håper gutta i kveld presterer opp mot sitt beste og klarer ett heldig poeng selv uten en venstre kantspiller.Kommentar
-
så lillestrøm kan ikke hente noen inn ? hva skjer med Espen Hoff da. Stabæk og lyn er jo i møte med Nff anngående om de kan avtale en sum så han drar til Stabæk i dag ?Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Det var vist en regel som Ståbekk ikke viste om , derfor gikk de vien om nøff..Kommentar
Kommentar