Mykle bør helt klart benkes en periode... Ringstad har jo spilt venstrekant tidligere og bør få sjangsen nå som Johnsen har lagt beslag på backen.
Jakten på den forsvunne venstreving
Collapse
X
-
-
For å få en god ving bør man la en ung spiller som har potensiale og er lovende få lov til å utvikle seg der, fremfor å plassere sentrale midtbanespillere og spisser der som ikke har noen stor fremtid der.
Go Bolly muligheten til å utvikle seg der, for de som spiller der i dag virker ikke å ha det som skal til på lang sikt. Gir vi Bolly tillit nå, og lar han spile selv om det sikkert kommer en del dårlige kamper, tror jeg vi er veldig happy for det om et par år...Kommentar
-
Kommentar
-
Bolly er rett og slett for veik. Er dessuten for dårlig defensivt. Men alternativene er få:
- Mykle gjør jobben defensivt, men bidrar lite framover på banen.
- Ringstad skal tydeligvis konkurrere med Johnsen om stopperplassen i stedet.
Jeg ville ha satt Riise på venstrekanten. Det åpner opp for at vi kan bruke vår eneste kantspiller (Essediri) på høyrekanten, samtidig som Riise fortsatt kan benytte seg av sine spisskompetanser: Knallhard jobbing, og sløsing med sjanser.En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.
Endelig er mørketida over.Kommentar
-
Bolly er rett og slett for veik. Er dessuten for dårlig defensivt. Men alternativene er få:
- Mykle gjør jobben defensivt, men bidrar lite framover på banen.
- Ringstad skal tydeligvis konkurrere med Johnsen om stopperplassen i stedet.
Jeg ville ha satt Riise på venstrekanten. Det åpner opp for at vi kan bruke vår eneste kantspiller (Essediri) på høyrekanten, samtidig som Riise fortsatt kan benytte seg av sine spisskompetanser: Knallhard jobbing, og sløsing med sjanser.
Når det gjelder om Bolly er for veik, så er jeg til dels enig i det. Men på min side mener jeg at han er for veik i angrep; lite guts fremover, ubeslutsom, dårlige avgjørelser. Defensivt syns jeg han tar seg fint seg og prøver. Overraskende vass i hodedueller til å være en liten gutt. Mangler mye på plassering med slik kommer av rutineSeriegull 2016!!!Kommentar
-
-
-
HVis du mente hvilken klubb så var det Spartak Trnava. Men vi har fått vite lite hvordan det har gått der, men mcguffy skrev:
Martin Husár:
Spartak Trnava spilte sin siste kamp for sesongen i dag. Det ble seier borte mot FK Dukla Banská Bystrica (!). Martin kom inn etter 73. minutter.
Totalt har Martin spilt 13 (0) kamper, av 33, og totalt 804 minutter. Han har altså for det meste figurert som innbytter for Spartak, som endte på 3.plass i den slovakiske ligaen.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Nå er'n tilbake! Håper å se han på venstreving nå utover høsten...synes flankespillet vårt har vært horribelt hele året.Kommentar
-
Tokstad er i mine øyne i hvertfall en sentral midtbanespiller eller indreløper som vi bruker på høyre i mangel på høyrevinger.Kommentar
-
Vi trenger jo en reindyrka venstreflanke sånn som påsan var.Kommentar
Kommentar