Jakten på den forsvunne venstreving
Collapse
X
-
fant vel ut i dag at Bolly ikke er svaret. Synd, synes han er god i de kampene jeg har sett han når det ikke betyr noe, men faller gjennom på a-laget03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!
Nei til NFF!Kommentar
-
Syntes ikke Bolly skal avskrives på bakgrunn av spill mot norsk fotballs mest løpsterke og målfarlige back.. Bolly gjør seg vel ikke bort i forhold til hva vi har sett av andre på den plassen før, men enig i at han ikke har en kjempe god dag. La han prøve seg mot andre litt mindre "farlige" lag også kan dommen komme deretter!Kommentar
-
Syntes ikke Bolly skal avskrives på bakgrunn av spill mot norsk fotballs mest løpsterke og målfarlige back.. Bolly gjør seg vel ikke bort i forhold til hva vi har sett av andre på den plassen før, men enig i at han ikke har en kjempe god dag. La han prøve seg mot andre litt mindre "farlige" lag også kan dommen komme deretter!Kommentar
-
Har ikke troa på at det kommer noen nye i år. Iallefall ikke som styrker laget.Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg er sjelden naiv, men lurer på når Riise vender nesa hjemover. Ny manager, lite spilletid under "norgesvennen" Hodgson som nå er borte, må få litt spilletid for å forsvare plasse på landslaget osv osv.... Tipper han begynner å bli urolig om ikke så alt for lenge - han burde i hvertfall bli det.Kommentar
-
På tid å prøve flere av våre yngre spillerne. Minst to av de tre som fikk sjansen i dag holdt nivået. Hvorfor skulle ting være noe annet hvis vi kaster inn flere?Nå bosatt på Rasta !!!!!
Alltid Celtic og LSKKommentar
-
Så absolutt. Sier kun at jeg tviler på den store signeringen.Kommentar
-
Prøvde vel egentlig alle vi har som kan ta nivået i dag. Tror ikke vi har andre juniorer som er i nærheten av nivået før om noen år. Siden tråden handler om venstrevinger så er vel Grodås den mest aktuelle, men han er i mine øyne ikek helt tippeligakvalitet.Kommentar
-
krisruds medlem av KFL siden 1996
OI OI OI nå har vi det morro :)
BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.Kommentar
-
Kommentar
-
Han er vel først og fremst spiss - i Lyn har han spilt kant i 4-3-3 system, som er en del annereldes å spille kant i.
Derimot kunne jeg godt tenkt meg å sett han kommet inn i stede for Gilbert - skulle likt og sett han jagd bakrom samme med Ujah de siste minuttene.Kommentar
-
Uansett om han er spiss eller ikke, så får man ikke gjort det noe svakere enn det Bolly presterte i dag. Har akkurat sett opp igjen kampen nå.. herremeg sier jeg bare..krisruds medlem av KFL siden 1996
OI OI OI nå har vi det morro :)
BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.Kommentar
-
Som det blir nevnt tidligere i tråden så blir det neppe nye spillere inn, Henning Berg sier følgende til vg; - Vi har jo ikke så mange å ta av, og det blir garantert ikke hentet inn nye fjes i høst. Vi har spart millioner, og kuttet overalt. Det er ikke penger til å kjøpe nye, sukker Berg.
Bolly er nok den vi kommer til å se oftest på venstrevingen fremover, la gutten få en sjanse mot litt mer "normale" motstandere før den endelige dommen kommer. Å sette minibukken på venstrekanten er i mine øyne helt bortkastet talent, han må spille spiss eller til nøds høyreving.Kommentar
-
Som det blir nevnt tidligere i tråden så blir det neppe nye spillere inn, Henning Berg sier følgende til vg; - Vi har jo ikke så mange å ta av, og det blir garantert ikke hentet inn nye fjes i høst. Vi har spart millioner, og kuttet overalt. Det er ikke penger til å kjøpe nye, sukker Berg.
Bolly er nok den vi kommer til å se oftest på venstrevingen fremover, la gutten få en sjanse mot litt mer "normale" motstandere før den endelige dommen kommer. Å sette minibukken på venstrekanten er i mine øyne helt bortkastet talent, han må spille spiss eller til nøds høyreving.
Vet at han ikke innfrid forventninger i år men uansett.....Nå bosatt på Rasta !!!!!
Alltid Celtic og LSKKommentar
Kommentar