Jakten på den forsvunne venstreving

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • *46*

    Opprinnelig skrevet av HSft
    Imponerte meg ikke noe voldsomt under prøvespillet. Bra spiller, men ikke noe mer. Synes også han var en typisk høyre kant/back. Gjorde vel ikek sakene sine så fantastisk på venstra. Mulig han slår til på høyresiden til FFK.

    Synes det er på tide at vi tar kontakt med Traore nå og hører hva han tenker om neste sesong. Har vel bare spilt en kamp fra start i år(?) og kontrakta går ut i vinter.
    Spillere som er så lenge på prøvespill og dveles så rundt signer/ikke signer, gråter ikke jeg mange tårer over at ikke kommer.

    Kommentar

    • LSK N/B
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2006
      • 830

      fant vel ut i dag at Bolly ikke er svaret. Synd, synes han er god i de kampene jeg har sett han når det ikke betyr noe, men faller gjennom på a-laget
      03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

      Nei til NFF!

      Kommentar

      • Folke
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2008
        • 5955

        Opprinnelig skrevet av LSK N/B
        fant vel ut i dag at Bolly ikke er svaret. Synd, synes han er god i de kampene jeg har sett han når det ikke betyr noe, men faller gjennom på a-laget
        Syntes ikke Bolly skal avskrives på bakgrunn av spill mot norsk fotballs mest løpsterke og målfarlige back.. Bolly gjør seg vel ikke bort i forhold til hva vi har sett av andre på den plassen før, men enig i at han ikke har en kjempe god dag. La han prøve seg mot andre litt mindre "farlige" lag også kan dommen komme deretter!

        Kommentar

        • HSft
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2004
          • 6079

          Opprinnelig skrevet av Folke
          Syntes ikke Bolly skal avskrives på bakgrunn av spill mot norsk fotballs mest løpsterke og målfarlige back.. Bolly gjør seg vel ikke bort i forhold til hva vi har sett av andre på den plassen før, men enig i at han ikke har en kjempe god dag. La han prøve seg mot andre litt mindre "farlige" lag også kan dommen komme deretter!
          Synes den defensive innsatsen var for svak i dag. Men offensivt så prøvde han på mye fint. Virka faktisk mer besluttsom enn jeg så han i fjor. Gjør seg veldig ofte spillbar og går på noen fine løp. Så jeg synes han har tatt positive steg og han kan gjerne få muligheten igjen.

          Kommentar

          • Folke
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2008
            • 5955

            Med Ringstad ute for sesongen og uaktuell for spill så trenger klubben hvertfall en ny ving/back, og med Gamboa klar for FFK er det på tide å dra ett skikkelig ess opp av ermet B-gjengen..

            Kommentar

            • Uwes disippel
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2006
              • 6039

              Opprinnelig skrevet av Folke
              Med Ringstad ute for sesongen og uaktuell for spill så trenger klubben hvertfall en ny ving/back, og med Gamboa klar for FFK er det på tide å dra ett skikkelig ess opp av ermet B-gjengen..
              Spes når Berg sier til VG(?) etter kampen idag at det ikke kommer noen nye spillere i høst. At det ikke finnes penger.
              Har ikke troa på at det kommer noen nye i år. Iallefall ikke som styrker laget.

              Kommentar

              • OppsalKanari
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Mar 2008
                • 1881

                Opprinnelig skrevet av Folke
                Med Ringstad ute for sesongen og uaktuell for spill så trenger klubben hvertfall en ny ving/back, og med Gamboa klar for FFK er det på tide å dra ett skikkelig ess opp av ermet B-gjengen..
                En sjanse for MJ ???
                Nå bosatt på Rasta !!!!!

                Alltid Celtic og LSK

                Kommentar

                • *46*

                  Jeg er sjelden naiv, men lurer på når Riise vender nesa hjemover. Ny manager, lite spilletid under "norgesvennen" Hodgson som nå er borte, må få litt spilletid for å forsvare plasse på landslaget osv osv.... Tipper han begynner å bli urolig om ikke så alt for lenge - han burde i hvertfall bli det.

                  Kommentar

                  • OppsalKanari
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Mar 2008
                    • 1881

                    Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                    Spes når Berg sier til VG(?) etter kampen idag at det ikke kommer noen nye spillere i høst. At det ikke finnes penger.
                    Har ikke troa på at det kommer noen nye i år. Iallefall ikke som styrker laget.
                    So what? That could be a blessing in disguise:

                    På tid å prøve flere av våre yngre spillerne. Minst to av de tre som fikk sjansen i dag holdt nivået. Hvorfor skulle ting være noe annet hvis vi kaster inn flere?
                    Nå bosatt på Rasta !!!!!

                    Alltid Celtic og LSK

                    Kommentar

                    • Uwes disippel
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2006
                      • 6039

                      Opprinnelig skrevet av OppsalKanari
                      So what? That could be a blessing in disguise:

                      På tid å prøve flere av våre yngre spillerne. Minst to av de tre som fikk sjansen i dag holdt nivået. Hvorfor skulle ting være noe annet hvis vi kaster inn flere?
                      Så absolutt. Sier kun at jeg tviler på den store signeringen.

                      Kommentar

                      • HSft
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2004
                        • 6079

                        Opprinnelig skrevet av OppsalKanari
                        So what? That could be a blessing in disguise:

                        På tid å prøve flere av våre yngre spillerne. Minst to av de tre som fikk sjansen i dag holdt nivået. Hvorfor skulle ting være noe annet hvis vi kaster inn flere?
                        Flere yngre spillere? Hvem tenker du på her?

                        Prøvde vel egentlig alle vi har som kan ta nivået i dag. Tror ikke vi har andre juniorer som er i nærheten av nivået før om noen år. Siden tråden handler om venstrevinger så er vel Grodås den mest aktuelle, men han er i mine øyne ikek helt tippeligakvalitet.

                        Kommentar

                        • KFL41
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • May 2004
                          • 3648

                          Gulbrandsen har gjort mange gode kamper på kanten for Lyn.

                          Kommentar

                          • krisruds
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • May 2005
                            • 839

                            Opprinnelig skrevet av KFL41
                            Gulbrandsen har gjort mange gode kamper på kanten for Lyn.
                            Helt utrolig at han ikke tar over plassen til Bolly etter pause i dag..
                            Gulbrandsen har jo faktisk prestert i 1div iår, Bolly har jo så vidt prestert i 3.div.
                            krisruds medlem av KFL siden 1996


                            OI OI OI nå har vi det morro :)

                            BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

                            Kommentar

                            • superbøffel
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2005
                              • 5611

                              Opprinnelig skrevet av krisruds
                              Helt utrolig at han ikke tar over plassen til Bolly etter pause i dag..
                              Gulbrandsen har jo faktisk prestert i 1div iår, Bolly har jo så vidt prestert i 3.div.
                              Han er vel strengt tatt ikke spilleklar for LSK enda?
                              Enøyd i de blindes dal.

                              Kommentar

                              • *46*

                                Opprinnelig skrevet av KFL41
                                Gulbrandsen har gjort mange gode kamper på kanten for Lyn.
                                Han er vel først og fremst spiss - i Lyn har han spilt kant i 4-3-3 system, som er en del annereldes å spille kant i.

                                Derimot kunne jeg godt tenkt meg å sett han kommet inn i stede for Gilbert - skulle likt og sett han jagd bakrom samme med Ujah de siste minuttene.

                                Kommentar

                                • *46*

                                  Opprinnelig skrevet av superbøffel
                                  Han er vel strengt tatt ikke spilleklar for LSK enda?
                                  Han spiller på aldersbestemte landslag og da er det noen særregler om utlån. Blandt annet har han aldri vært leid ut for mer enn en mnd om gangen.

                                  Kommentar

                                  • HSft
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2004
                                    • 6079

                                    Opprinnelig skrevet av superbøffel
                                    Han er vel strengt tatt ikke spilleklar for LSK enda?
                                    Spilleklar fra 6. juli. Satt på benken i dag. Kan vel til nød spille kant i formasjonen vår.

                                    Kommentar

                                    • krisruds
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • May 2005
                                      • 839

                                      Opprinnelig skrevet av HSft
                                      Spilleklar fra 6. juli. Satt på benken i dag. Kan vel til nød spille kant i formasjonen vår.
                                      Siden han var på benken så regner jeg med at er spilleklar.

                                      Uansett om han er spiss eller ikke, så får man ikke gjort det noe svakere enn det Bolly presterte i dag. Har akkurat sett opp igjen kampen nå.. herremeg sier jeg bare..
                                      krisruds medlem av KFL siden 1996


                                      OI OI OI nå har vi det morro :)

                                      BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

                                      Kommentar

                                      • Folke
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jun 2008
                                        • 5955

                                        Som det blir nevnt tidligere i tråden så blir det neppe nye spillere inn, Henning Berg sier følgende til vg; - Vi har jo ikke så mange å ta av, og det blir garantert ikke hentet inn nye fjes i høst. Vi har spart millioner, og kuttet overalt. Det er ikke penger til å kjøpe nye, sukker Berg.

                                        Bolly er nok den vi kommer til å se oftest på venstrevingen fremover, la gutten få en sjanse mot litt mer "normale" motstandere før den endelige dommen kommer. Å sette minibukken på venstrekanten er i mine øyne helt bortkastet talent, han må spille spiss eller til nøds høyreving.

                                        Kommentar

                                        • OppsalKanari
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Mar 2008
                                          • 1881

                                          Opprinnelig skrevet av Folke
                                          Som det blir nevnt tidligere i tråden så blir det neppe nye spillere inn, Henning Berg sier følgende til vg; - Vi har jo ikke så mange å ta av, og det blir garantert ikke hentet inn nye fjes i høst. Vi har spart millioner, og kuttet overalt. Det er ikke penger til å kjøpe nye, sukker Berg.

                                          Bolly er nok den vi kommer til å se oftest på venstrevingen fremover, la gutten få en sjanse mot litt mer "normale" motstandere før den endelige dommen kommer. Å sette minibukken på venstrekanten er i mine øyne helt bortkastet talent, han må spille spiss eller til nøds høyreving.
                                          Hva blir det av Knudson da?

                                          Vet at han ikke innfrid forventninger i år men uansett.....
                                          Nå bosatt på Rasta !!!!!

                                          Alltid Celtic og LSK

                                          Kommentar

                                          Working...