Trening 26.10.06

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • sniper
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 5254

    Trening 26.10.06

    KGB:
    På dagens trening manglet Mifsud (ankel) og Riise (hjernerystelse).
    Koren og Danton trente alternativt med Jerome.

    De andre trente på små flater og med høy intensitet, samt at midtstopperne også fikk kjørt seg i en mengde innleggssituasjoner.

    Dagens mest sinna mann: Anders Rambekk. Aldri sett mannen så sinna før, klikka på alle, og skjelte ut dommerne (Uwe&Gunnar) for en tvilsom dommeravgjørelse. Han var ellers også veldig tent gjennom hele treningen, er høylydt og virkelig pisker opp stemningen.
    Hadde den mannen kunnet banne, hadde det ikke vært pent.

    Anders fremstår mere og mere som et kapteinsemne for 2007.

    Etter trening og lunch satt Uwe og Gunnar og så på LSK-Odd fra Åråsen i år (2-2).

    Petter
  • Ketil Cantona
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 6813

    #2
    Herlig å høre om teperatur på treningen. Stå på Rambekk - begynner å bli utrolig glad i denne spilleren!

    Kommentar

    • Speeder
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2006
      • 951

      #3
      Det høres bra ut. Hadde gjerne sett att de terpet døsball i andre enden av banen også.

      Angående Riise; Regner med att hjernerystelsen ikke er av det alvårlig slaget, og att han rister det av seg i løpet av en dag eller to?
      Tore Galgerud

      Kommentar

      • sniper
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 5254

        #4
        Opprinnelig skrevet av Speeder
        Det høres bra ut. Hadde gjerne sett att de terpet døsball i andre enden av banen også.

        Angående Riise; Regner med att hjernerystelsen ikke er av det alvårlig slaget, og att han rister det av seg i løpet av en dag eller to?
        Det ble jo det også, angripere og midtbanespillere mot midtstopperne og en målvakt.

        Riise er usikker til søndagens kamp.

        Petter

        Kommentar

        • iL
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Jan 2004
          • 10771

          #5
          sinna uten å banne?! går det ann
          Kanarifugla flyr høyt i år!

          Kommentar

          • Rønnern
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 6690

            #6
            Opprinnelig skrevet av iL
            sinna uten å banne?! går det ann
            Anders klarer det. Etter kampen mot Tromsø, hvor en mengde spillere stormet i garderoben og skuffelsen over dommeren var til å ta og føle på, gikk han rolig bort og takket høflig for kampen...

            Uwe hadde en bra historie om Anders, hans lojalitet, inntilling og høflighet.

            Uwe mente at dersom han sa til Anders at han skulle gå ut og knekke nesa til en motspiller, ville Anders gått til den aktuelle spilleren, sagt unnskyld først og så tatt nesa hans.
            Mvh Ronnie "The Runner"
            LSK for alltid

            Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

            Kommentar

            • Eiriqen
              Seniormedlem
              Forumsadist
              • Aug 2006
              • 105

              #7
              [quote=petter;128084]
              Anders fremstår mere og mere som et kapteinsemne for 2007.

              Mulig det hører hjemme i en annen tråd, men en fin diskusjon for oss bedrevitere hadde det vært. Ny kaptein?
              Kriteriene er nok mange og varierte for å dra på seg kapteinsbindet, men er kanskje Kippe moden for å sende stafettpinnen videre?

              braat
              Team Wenche Myhre
              Skjettengutta
              "Si meg, har Pascal Simpson fått for liten shorts, eller er han bare feit?!"

              Kommentar

              • Kanariz
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2005
                • 2507

                #8
                Håper Riise er klar, trenger virkelig litt fart på høyre kanten. Men hvis Riise ikke blir klar kan jo Søgård ta høyre kanten mens Husar tar venstre..

                Kommentar

                • BennyLem
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2005
                  • 2902

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av Kanariz
                  Håper Riise er klar, trenger virkelig litt fart på høyre kanten. Men hvis Riise ikke blir klar kan jo Søgård ta høyre kanten mens Husar tar venstre..
                  Kanskje jeg får se min "ønskedrøm". Kiko og Søgård på hver sin ving, samtidig... GRØSS!
                  Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                  Kommentar

                  • Speeder
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Apr 2006
                    • 951

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av BennyLem
                    Kanskje jeg får se min "ønskedrøm". Kiko og Søgård på hver sin ving, samtidig... GRØSS!

                    Ja, kommer vi ikke rundt på kanten og til drøssevis av innlegg på det viset, skjønner jeg ingenting.

                    Petter: Noen som utmerket seg i den sammenheng da?(angrep mot forsvar på dødball)
                    Tore Galgerud

                    Kommentar

                    • Ballkunstneren
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • May 2006
                      • 780

                      #11
                      [quote=Eiriqen;128131]
                      Opprinnelig skrevet av petter
                      Anders fremstår mere og mere som et kapteinsemne for 2007.
                      [/qoute]
                      Mulig det hører hjemme i en annen tråd, men en fin diskusjon for oss bedrevitere hadde det vært. Ny kaptein?
                      Kriteriene er nok mange og varierte for å dra på seg kapteinsbindet, men er kanskje Kippe moden for å sende stafettpinnen videre?

                      braat
                      Rambekk er det absolutte motsatt av kippe som person, men som spiller er han like god og er alltid positivt innstillt... Håper på Rambekk som kaptein! Kippe blir fort ukonsentrert og dårlig innstilt når han ikke lykkes eller når noe går i mot ham, mens rambekk er kritisk til seg selv og prøver alltid å bli bedre!

                      Kommentar

                      • sniper
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2004
                        • 5254

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av Speeder
                        Ja, kommer vi ikke rundt på kanten og til drøssevis av innlegg på det viset, skjønner jeg ingenting.

                        Petter: Noen som utmerket seg i den sammenheng da?(angrep mot forsvar på dødball)
                        Egentlig ikke. Påsan hadde mange gode innlegg da, men det er vi vel godt vant til. Synd han ikke er i slag.

                        Petter

                        Kommentar

                        • BennyLem
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2005
                          • 2902

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av petter
                          Egentlig ikke. Påsan hadde mange gode innlegg da, men det er vi vel godt vant til. Synd han ikke er i slag.

                          Petter
                          Han er i slag nok. Om han så står stille på banen i 90 minutter, og bare slår innlegger og tar dødballer, så er det bedre enn de andre begredelige alternativene.
                          Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                          Kommentar

                          Working...