Mifsud til Brann?

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • sigurdsen
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2006
    • 1827

Mifsud til Brann?

tittet gjennom noe på nettavisen og så dukket dette opp:

• Stan
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2006
    • 1099

Opprinnelig skrevet av sigurdsen

http://pub.tv2.no/nettavisen/ibergen...icle786304.ece
    De kan lukte så mye de vil

Kommentar

• Errevs
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • Jun 2005
      • 200

michael drar der han får mest penger, brann er tross alt også en større klubb enn oss.

bedre stall, større økonomiske muskler, flere tilskuere, europacup..

og han er vel som meg ikke spesielt fornøyd med uwe, så jeg kan skjønne hvis han drar.

Kommentar

• MedlemNR35
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Mar 2004
        • 905

Hadde vært perfekt å skrive ny kontrakt med Mifsud.Håpløst om vi ikke får penger for han når han drar fra Åråsen.

Kommentar

• woody
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2005
          • 374

Det er sikkert en god og varm plass ved siden av Torstein Helstad på reservebenken - Mifsud - be my guest . . . .
          woody

Kommentar

• MedlemNR35
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Mar 2004
            • 905

Opprinnelig skrevet av woody
            Det er sikkert en god og varm plass ved siden av Torstein Helstad på reservebenken - Mifsud - be my guest . . . .
            Da kan kanskje vi få hentet Helstad.

Kommentar

• reka
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Aug 2005
              • 13278

Det er ikke nok utesteder i lillestrøm for en spiller som Helstad.

Kommentar

• MedlemNR35
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Mar 2004
                • 905

Opprinnelig skrevet av reka
                Det er ikke nok utesteder i lillestrøm for en spiller som Helstad.
                Ingen problem for han å bo i Oslo

Kommentar

• Superstefan
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2006
                  • 2180

Fy faen den dagen Helstad kommer til LSK..
                  Fotograf Kreativ Kanaris

KK på youtube Subscribe,rate and appreciate

Kommentar

• lsk_fugl
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jun 2004
                    • 864

ja.. haha hva skal vi med helstad?

Kommentar

• **El buffel**
                      Medlem
                      Hoffnarr
                      • Oct 2006
                      • 58

brann

Håper alle har fått med seg at Brann snauser på alle spillere i tippeligaen .. Men fra å se på til å kjøpe er et stort seg for brann... Ikke vær redd Tro meg Kanari folk..
                      Ulster says NO!

Kommentar

• Fuglefar
                        Seniormedlem
                        Forumonanist
                        • Aug 2006
                        • 202

Opprinnelig skrevet av sigurdsen

http://pub.tv2.no/nettavisen/ibergen...icle786304.ece
                        Hvis dette er tilfellet, så må jeg si at ledelsen i klubben vår er passe vinglete. Om de tilbyr Mifsud ny kontrakt, etter å ha kalt han "Judas" og så banlyst han for videre spill etter kontrakten har gått ut. Alt dette i media.
                        Syntes ledelsen burde vist litt mer medierutine.
                        Lillestrøm Kanaris........................................... .................................................. .........................

Kommentar

• King_Raymond
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 4987

Opprinnelig skrevet av Fuglefar
                          Hvis dette er tilfellet, så må jeg si at ledelsen i klubben vår er passe vinglete. Om de tilbyr Mifsud ny kontrakt, etter å ha kalt han "Judas" og så banlyst han for videre spill etter kontrakten har gått ut. Alt dette i media.
                          Syntes ledelsen burde vist litt mer medierutine.
                          Er vel ingen i LSK som har kalt Mifsud for Judas?
                          Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• Totti21
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Mar 2004
                            • 3501

For min del kan Mifsud stikke. Ikke til Brann, men til Southend, Cambridge eller Oxford. Fordi Lillestrøm er ett bedre fotball lag uten Michael Mifsud.
                            Myklebust klarer å finne medspillere, samt at han setter sjansen når han får den. Sundgot trenger jeg ikke si noe om, fordi han har bevist nok. Og Occean blir en mye bedre spiller med Mykle eller Sundgot ved sin side. Også henter vi han diamanten til å ha i bakhånd.

Og da er det ganske enkelt ikke plass til Mifsud. Han er en god individuell spiller, men altfor egoistisk på alle måter.

Kommentar

• Greven
                              Seniormedlem
                              Forumsadist
                              • Aug 2005
                              • 133

Opprinnelig skrevet av Totti21
                              Fordi Lillestrøm er ett bedre fotball lag uten Michael Mifsud.
                              Han er en god individuell spiller, men altfor egoistisk på alle måter.
                              Her har vi to uttalelser som ikke helt henger på greip vel. Lillestrøm er bedre uten Mifsud? Han har bøta inn mål, han er en konstant trussel, han er rask som få. Skjønner ikke helt hvordan du klarer å si noe sånn.

Når det gjelder ego, så er alle fotballspillere det hvis de ser at de har en sjanse til å score. Vi trenger faktisk noen som er litt egenrådig og gjøre spesielle ting.

Når det gjelder hans uttalelser om at han vil bort fra klubben er vel også greit. Dette var i en periode da han ble bytta ut hele tiden og han følte vel at han ikke fikk tillit og da er det greit for en med ambisjoner og si at han vil vekk.

Jeg har ikke hørt han har sagt noe slik på lenge.

Håper han blir.
                              Født i glasshus med lomma full av småstein

Kommentar

• gamle-perta
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2004
                                • 2418

Opprinnelig skrevet av Greven
                                Når det gjelder ego, så er alle fotballspillere det hvis de ser at de har en sjanse til å score. Vi trenger faktisk noen som er litt egenrådig og gjøre spesielle ting.

Helt enig !
                                Et lag fullt av "Kipp-er", "Søgård-er" og "Rambekk-er" kan sikkert være veldig bra rent sportslig. Men alle lag trenger typer som Mifsud - det betyr ekstra tilskuere på tribunen.
                                Så får vi som mener klubben er vikitgere enn alt heller spise i oss noen prinsipper her og der.
                                Det er det verdt.

mvh
                                Gammer´n - som tror Mifsud har potensiale til 20 mål i sesongen.
                                Mvh
                                Gammer´n (Per T)

Kommentar

• Totti21
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Mar 2004
                                  • 3501

Opprinnelig skrevet av Greven
                                  Her har vi to uttalelser som ikke helt henger på greip vel. Lillestrøm er bedre uten Mifsud? Han har bøta inn mål, han er en konstant trussel, han er rask som få. Skjønner ikke helt hvordan du klarer å si noe sånn.

Når det gjelder hans uttalelser om at han vil bort fra klubben er vel også greit. Dette var i en periode da han ble bytta ut hele tiden og han følte vel at han ikke fikk tillit og da er det greit for en med ambisjoner og si at han vil vekk.

Jeg har ikke hørt han har sagt noe slik på lenge.

Håper han blir.
                                  Ja, jeg mener helt klart at Lillestrøm spiller mye bedre fotball med spissparet Occean/Myklebust. Det viste de i vinter, og det viste de igår.
                                  Så kun sett utifra sportslige hensyn håper jeg at han forsvinner til en klubb i utlandet. Er ikke alltid de beste individuelle spillerene skaper det beste fotball laget.
                                  Og forspillet til Koren fra Myklebust er ett eksempel på at egoisme ikke alltid er det beste foran mål, og hvor fantastisk fotball kan spilles. Neste gang er det Koren som spiller igjennom Myklebust.

Kommentar

• Fuglefar
                                    Seniormedlem
                                    Forumonanist
                                    • Aug 2006
                                    • 202

Opprinnelig skrevet av Totti21
                                    Ja, jeg mener helt klart at Lillestrøm spiller mye bedre fotball med spissparet Occean/Myklebust. Det viste de i vinter, og det viste de igår.
                                    Så kun sett utifra sportslige hensyn håper jeg at han forsvinner til en klubb i utlandet. Er ikke alltid de beste individuelle spillerene skaper det beste fotball laget.
                                    Og forspillet til Koren fra Myklebust er ett eksempel på at egoisme ikke alltid er det beste foran mål, og hvor fantastisk fotball kan spilles. Neste gang er det Koren som spiller igjennom Myklebust.
                                    Jeg syntes målene til spissene må telle mest. (det er det vel ingen grunn till å diskutere)
                                    Da er det bare å telle mål da. Hvis man slår sammen Myklebust og Occean, 6mål , mot Mifsud alene 11 mål.
                                    Det sier seg selv hvem som har hvert best for laget i år.

(Når det gjelder assist. så har ikke Mifsud noen faktisk. Mens Mykle/Occean har 3 til sammen.)

Men all ære til Myklebust/Occean i Odd kampen. Det skulle bare ha skjedd så lenge før i sessongen.
                                    Lillestrøm Kanaris........................................... .................................................. .........................

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                                      Poll St. Ring
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Dec 2005
                                      • 11796

Jeg syntes målene til spissene må telle mest. (det er det vel ingen grunn till å diskutere)
                                      Da er det bare å telle mål da. Hvis man slår sammen Myklebust og Occean, 6mål , mot Mifsud alene 11 mål.
                                      Det sier seg selv hvem som har hvert best for laget i år.

(Når det gjelder assist. så har ikke Mifsud noen faktisk. Mens Mykle/Occean har 3 til sammen.)

Men all ære til Myklebust/Occean i Odd kampen. Det skulle bare ha skjedd så lenge før i sessongen.
                                      Nå bør vel Mykle unskyldes iom at han nesten ikke har vært på banen. Deilig at Occean er tilbake.
                                      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• trigz
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2004
                                        • 7154

Dette er et godt argument. Myklebust og Mifsud har jo spilt akkurat like mye, mener jeg.
                                        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

Working...