Mifsud til Brann?

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Totti21
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2004
    • 3501

Opprinnelig skrevet av Fuglefar
    Jeg syntes målene til spissene må telle mest. (det er det vel ingen grunn till å diskutere)
    Da er det bare å telle mål da. Hvis man slår sammen Myklebust og Occean, 6mål , mot Mifsud alene 11 mål.
    Det sier seg selv hvem som har hvert best for laget i år.

(Når det gjelder assist. så har ikke Mifsud noen faktisk. Mens Mykle/Occean har 3 til sammen.)

Men all ære til Myklebust/Occean i Odd kampen. Det skulle bare ha skjedd så lenge før i sessongen.
    Når jeg sa at Myklebust/Occean etter min mening er det beste spissparet for laget, så tenkte jeg ikke på antall scoringer, men på spill og resultatene i de kampene de spilte sammen i vinter. (Royal League)
    Det er da samme faen om Søgård, Myklebust, Mifsud eller Rambekk scorer måla, bare vi vinner? Og etter min mening tror jeg Lillestrøm vil vinne flere kamper med duoen Myklebust/Occean

Kommentar

• Fugl1120
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2005
      • 3528

Synes vi burde ha en spiss-duo som scorer omkring 30 mål pr sesong, akkurat som Stabæk har. Om Mifsud da scorer sine 15 er flott, men da er vi også avhengige av at han klarer å spille sin spissmakker god slik at han også scorer like mange. Den kvaliteten har ikke Mifsud overhode. Da ender vi opp med en Mifsud som scorer omkring 15 mål og en annen spiss som blir hakkekylling på forumet og fremstilt i media som håpløs. Har sagt det før, og jeg mener det ennå. Jeg tror vi blir et bedre lag med Mifsud ute, selv om jeg vel antagelig nok en gang får BennyLem på nakken.
      Lauken er vår venn!

Kommentar

• Kimito
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 2602

Jeg støtter opp under Totti21 i denne debatten. Det synes åpenbart at Lillestrøms angrepsspill blir bedre med Myklebust, heller enn med Mifsud. I Royal League var Myklebust foretrukket sammen med Occean, og spillet her var noe av det beste vi har gjort. Etter hvert som Mifsud har krevd plass på laget har vi slitt mye mer med flyt i angrepsspillet, men Mifsud har scoret en del mål, fordi det er alt han prøver på.

Jeg sier ikke at Mifsuds mål ikke er verdifulle, men det er ikke uten grunn at folk begynte å skrive at Lillestrøm hadde blitt et lag avhengig av individualister. HVER gang Mifsud får ballen, så prøver han på egenhånd. Dette gjør at angrepsspillet stopper opp, eller vi får mål nesten hver eneste gang Mifsud får ballen. Jeg er ikke sikker på om dette er til lagets beste, selv om han scorer en del mål. Å peke på at han har scoret mål er den enkleste formen for fotballargumentasjon, og ja det er viktig, men det er ikke alt.

At Mifsud ikke har en eneste assist overrasker meg ikke i det hele tatt. Jeg er langt fra sikker på om jeg blir overlykkelig om vi signerer en ny kontrakt med han, da jeg tror dette vil gå hardt utover utviklingen til Myklebust.

Jeg mener videre at vi har sett bedre angrepsspill i de to siste kampene, enn nesten hele sesongen gjennom (bortsett fra 1. omgang mot RBK). I kampen mot Tromsø var vi dog vaksinert mot å score, men vi rundspilte dem etter alle kunstens regler i den første omgangen.
        Ferdigskåra

Kommentar

• stian
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Sep 2004
          • 156

Enig!

Occean er en mye bedre spiller med enten myklebust eller sundgot på banen han presterte jo bra mot odd da spilte jo myklebust et godt bevis.

det er ikke viktigst å være god det er like viktig å gjøre med spillerne sine gode. *hint hint*
          stian;);)

Kommentar

• RuneK
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Nov 2003
            • 861

Synes at LSK bør la Mifsud gå. Han er mest opptatt av å komme seg videre og og helst ut av landet. Vi trenger spillere som er opptatt av klubben når de er der og det er ikke MM.
            Tror heller aldrig at han vil endre mening om å komme seg videre til en bedre liga enn det vi har i Norge.

Spillere som han kan mann aldrig forvente å beholde lenge. Hvis han signerer for LSK igjen, vil jeg tro at dette kun blir for at han skal sikre sin egen lommebok for kort tid. Uansett blir det ikke mer enn 1 år han signerer for og dette blir igjen den samme uroen som i år.

R
            Støtt FuglaTifo
            Kontonr: 6201 05 41919

Kommentar

• Øyvind
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Oct 2006
              • 292

Opprinnelig skrevet av stian
              Occean er en mye bedre spiller med enten myklebust eller sundgot på banen han presterte jo bra mot odd da spilte jo myklebust et godt bevis.

det er ikke viktigst å være god det er like viktig å gjøre med spillerne sine gode. *hint hint*
              Sier meg enig. Det er viktigere å satse på spillere med en fremtid i LSK, da er Mylkebust/Occean et bedre alternativ enn Mifsud/??

Occean har ikke fungert optimalt i TL i år, men jeg tror dette kunne vært annerledes med en annen makker ved hans side.

Dette blir jo veldig hypotetisk men tror vi til neste år kan stille bedre uten Mifsud. Selv om han er en spiller med store individuelle kvaliteter. Merk, INDIVIDUELLE..

Kommentar

• emanem
                Seniormedlem
                Forumsadist
                • Aug 2006
                • 100

La han dra til utlandet.

Skulle ikke forundre meh i det hele tatt om han drar til brann, de mister jo to sutrekopper nå og vil vel trenge en ny en.

Mifsud er ikke noe å satse på uansett, han har alltid satt seg selv høyere enn laget, riktignok en god spiller, men et klysetyne uten like.

La han dra til utlandet og slite benken i noen år, slik som alle andre utenlandske spisser vi har solgt( med unntak av Helguson) og slik han gjorde i Tyskland.

Kommentar

Working...