november 2006

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • sparwasser
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2005
    • 3185

    TV-kamper fra Royal League


    PROGRAMLEDER: Erik Thorstvedt leder studiosendingene fra Royal League.

    TV-kampene
    Her er oversikten over TV-kampene som er programsatt på TVNorge og Canal + i forbindelse med gruppespillet:

    19. november: Helsingborg - Rosenborg kl. 16.00, TVNorge

    23. november: Vålerenga - Viborg kl. 19.00, Canal +

    26. november: AIK - Vålerenga kl. 16.00, TV Norge

    30. november: Lillestrøm - FC København kl. 19.30, Canal +

    3. desember: FC København - Lillestrøm kl. 16.00, TV Norge

    7. desember: Brann - Rosenborg kl. 19.30, TV Norge

    7. desember: Lillestrøm - Brøndby kl. 18.55, Canal +

    I tillegg viser Kanal 5 i Sverige og Danmark kamper med norske lag involvert. Se www.royalleague.com for hele oversikten.

    Kommentar

    • Rønnern
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 6690

      - Positive samtaler

      Tom Nordlie reddet Viking, men sier nei til jobben som permanent trener. Onsdag forhandler han med Lillestrøm.
      Foto: Hansen, Alf Ove, SCANPIX




      Tom Nordlie og Lillestrøm-ledelsen snakket sammen i fem timer. - Vi håper det går i orden, sier LSK-formannen.

      Av Thomas Gulbrandsen og Bengt Magnus Dyrkorn


      GARDERMOEN (Nettavisen): Det er en kjent sak at Tom Nordlie er den heteste kandidaten og Lillestrøm-investor Per Bergs førstevalg til overta som trener etter at Uwe Rösler fikk sparken på Åråsen. Så langt har imidlertid Nordlie avvist at han har vært i dialog med LSK om den ledige jobben.


      Fjørtoft på trening
      Men onsdag morgen møtte Nordlie og hans rådgiver Bjarne Sognnæs Lillestrøm-manager Jan Åge Fjørtoft, daglig leder Frank Grønlund og styreleder Per Mathisen til samtaler på SAS-hotellet på Gardermoen.
      Et par timer etter at partene møttes forlot Fjørtoft møtet. Manageren fungerer som kjent som trener inntil en ny mann er på plass, og dro derfor fra hotellet for å lede Kanarifuglenes formiddagsøkt.


      Nettavisen og TV 2 var til stede da resten av Lillestrøm-delegasjonen snek seg ut bakveien etter fem timer med forhandlinger.


      - Samtalene var positive. Vi håper det går i orden, men er ikke i mål ennå, sier Mathisen.

      Håper på løft
      Ingen av de tre vil kommentere hva som gjenstår, men på spørsmål om hva klubben forventer av mannen som høyst sannsynlig blir ny trener, svarer Frank Grønlund:
      - Vi håper han kan løfte oss et hakk.


      Nordlie ble tilbudt jobb som Viking-trener etter å ha ledet Stavanger-laget til ny kontrakt i høst. Den tidligere Odd-, Vålerenga-, Sandefjrod- og Start-treneren har frist til i dag med å takke ja eller nei til tilbudet. Nå tyder alt på at Nordlie i stedet ender opp i hjembyen Lillestrøm.
      Mvh Ronnie "The Runner"
      LSK for alltid

      Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

      Kommentar

      • RSP
        Moderator
        • Aug 2004
        • 10498

        Dagbladet

        Håper Nordlie kan løfte oss et hakk

        FORHANDLET I DAG: Tom Nordlie har sittet i forhandlinger med Lillestrøm-ledelsen på Gardermoen i dag.
        Foto: Erling Hægeland

        writemail('sst', 'dagbladet.no')
        SIGBJØRN STRAND
        Onsdag 15.11.2006, 14:40
        oppdatert 15:18

        (Dagbladet.no): Tom Nordlie har sittet i samtaler med ledelsen i Lillestrøm på Gardermoen i dag.
        - Samtalene var positive. Vi håper det går i orden, men er ikke i mål ennå, sier styreleder Per Mathisen i Lillestrøm til Nettavisen.
        Tilstede ved forhandlingsbordet var også LSK-manager Jan Åge Fjørtoft, daglig leder Frank Grønlund og Tom Nordlie og hans agent Bjarne Sognnæs, som har fortid både som spiller og leder i Lillestrøm.
        - Vi håper han kan løfte oss et hakk, er det eneste Grønlund sier om klubbens forventninger.

        Tom Nordlie har fortsatt ikke gitt Viking beskjed om hvorvidt det fortsatt er aktuelt for ham å fortsette i Stavange-klubben. Det er selvsagt lite som tyder på det nå, men sportslig leder Egil Østenstad sier Nordlie i prinsippet fortsatt regnes som en kandidat.

        - Så lenge han ikke er trener for en annen klubb ennå, er han fortsatt en kandidat til jobben i Viking, sier Østenstad til Dagbladet.no.

        Kommentar

        • sparwasser
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2005
          • 3185

          Update fra FXT:


          Familieråd avgjør Nordlies framtid

          Tom Nordlie reddet Viking, men sier nei til jobben som permanent trener. Onsdag forhandler han med Lillestrøm.
          Foto: Hansen, Alf Ove, SCANPIX


          Onsdag kveld avgjør familien hvilken klubb Tom Nordlie skal trene neste sesong.

          Av Thomas Gulbrandsen og Bengt Magnus Dyrkorn

          GARDERMOEN (Nettavisen): Tom Nordlie og Lillestrøm-ledelsen satt i forhandlinger hele onsdag.

          Etterpå bekreftet Nordlie at han har fått konkrete tilbud fra både Lillestrøm og Viking. Etter det Nettavisen erfarer dreier det seg om en mulig treårsavtale med Lillestrøm.

          Onsdag kveld diskuterer han framtida med familien. Torsdag har han til hensikt å gi begge klubbene et endelig svar.

          Kommentar

          • kimmern
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jun 2005
            • 1174

            Bestemmer seg Torsdag



            bestemmer seg altså torsdag... bah enda et døgn med dårlig søvn :P

            Kommentar

            • Per Arne
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 2347

              www.royalleague.com:

              Ny Lillestrøm-trener

              Manager Jan Åge Fjørtoft tar over som Lillestrøm-trener inntil videre, og leder laget i helgens Royal League-kamp borte mot Hammarby.


              Tidligere denne uka fikk trenerduoen Uwe Rösler og Gunnar Halle beskjed om at de ikke fikk fortsette i jobbene sine etter årets 4. plass i Tippeligaen.

              LSKs sportslige ledelse oppgir dårlige resultater i høst som hovedårsak til avgjørelsen om å avslutte arbeidsforholdet med Rösler og Halle.


              - Det er en avgjørelse som er tatt på grunn av manglende sportslige resultater, sier daglig leder Frank Grønlund.

              Klubben jobber med å få på plass ny hovedtrener, men inntil videre leder manager Jan Åge Fjørtoft treningene. Lillestrøm spiller mot Hammarby borte lørdag klokka 15.00.



              Af: Svein Graff

              Lagt på nettet 15. november 2006
              Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.

              Kommentar

              • Chessheim-kanaris
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Oct 2005
                • 1022

                Fikk tilbud fra LSK

                Nordlie tenker - svarer Viking sent i kveld

                Tom Nordlie (46) har fått et tilbud fra Lillestrøm om å trene klubben de neste årene. I ettermiddag dro han hjem fra møter med LSK-ledelsen for å ha familieråd.
                [FONT=Arial]Av KNUT ESPEN SVEGAARDEN

                [/FONT]
                [FONT=Arial,Helvetica]
                HAR FÅTT LSK-TILBUD: Tom Nordlie vurderer for øyeblikket to konkrete tilbud fra henholdsvis Lillestrøm og Viking. Foto: Alf Ove Hansen / Scanpix
                [/FONT]

                - Jeg har fått et konkret tilbud fra LSK å forholde meg til. Nå må jeg snakke med familien, og så må jeg ringe Egil Østenstad i Viking i kveld, sier Nordlie til VG.

                Viking har allerede kommet med et tilbud, og i Stavanger sitter ledelsen i klubben og venter på svar fra Nordlie. Det får de neppe før sent i kveld eller kanskje i morgen tidlig.

                Økonomisk er det svært liten forskjell på tilbudene fra Viking og Lilestrøm. Det er ikke penger som blir avgjørende for Tom Nordlies endelige valg.

                - Det blir en helhetsvurdering, sier den omsvermede treneren som var svært sliten da VG snakket med ham i dag.

                - Hva sier magefølelsen?

                - Magen er tom, svarer Tom Nordlie.

                Møtene med LSK-ledelsen var meget positive. Men Nordlie vet altså fortsatt ikke hva han velger. I hvert fall vil han ikke røpe noe - utad.

                - Jeg må snakke med Jannicke, sier Tom Nordlie om en svært viktig samtale med sin egen kone de neste timene.



                (VG 15.11.06 kl. 17:35)



                (så ikke denne artikkelen postet tidligere. hvis den er det likevel, så bare fjern posten)
                mvh Lsk's nye fysioterapeut

                Kommentar

                • Trondeo
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2005
                  • 3062

                  Karakterer med kommentarer fra landskampen i dag (15.11) Serbia mot Norge.



                  Anders Rambekk 4
                  Svært beskjedne offensive bidrag, og også et par defensive trykkfeil. Måtte overlate plassen til LSK-kollega Bjørn Helge Riise.

                  Frode Kippe 7
                  Vinner alt i lufta. Trygg og sikker. Tekniske feil trekker noe ned.

                  Bjørn Helge Riise ikke nevnt. Men fikk et godt skudd i tverliggeren.

                  Kommentar

                  • hoyt
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2004
                    • 2850

                    Nesten drømmetreff for lille-Riise


                    BROTHERS IN ARMS: Bjørn-Helge Riise fikk et fortjent klapp på hodet fra storebror John Arne etter kampen. ( Foto: Digitalsport )



                    Bjørn Helge Riise fikk endelig oppfylt guttedrømmen og debuterte på landslaget. Etter sju minutter på banen holdt han på å levere tidenes ankomstmelding.




                    Publisert: 15.11.2006 kl. 23:38

                    Spilt fram i god innleggsposisjon på høyrekanten smelte han i vei en dupper som spratt oppå krysset bak Serbias keeper Vladimir Stojkovic. Noen centimeter skilte ham fra å bli matchvinner.

                    – Om jeg mente å skyte? Selvfølgelig gjorde jeg det. Man slår vel ikke innlegg med strak vrist, erklærte han etter 1-1-kampen i Beograd.
                    Åge Hareide lekte med tanken om å la Bjørn Helge spille høyreback fra start, men da Erik Hagen ble friskmeldt fra sin støtskade valgte han trygge Anders Rambekk.

                    – Jeg ble ikke så skuffet, for jeg visste at det ble sånn dersom Hagen ble klar, sa Riise. En snau halvtime før slutt var det imidlertid duket for hans landslagsdebut, og for at han og storebror John Arne spilte sammen for aller første gang.

                    – Jeg synes det gikk veldig bra, og John Arne var også fornøyd med meg, fortalte Bjørn Helge som greide seg brukbart defensivt og viste sine offensive ferdigheter ved flere anledninger.

                    Åge Hareide ville teste ham med tanke på høyrebackplassen i hjemmekamper mot noe svakere lag i EM-kvalifiseringen.
                    – Vi får se om vi finner en annen anledning for ham til å starte, men han kan også være et alternativ å hive innpå i kamper hvor vi trenger det, sa sjefen.
                    (©NTB)
                    "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                    - Nosa

                    Kommentar

                    • RoyVaadal
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2004
                      • 4055

                      http://www.rb.no/lokal_sport/lsk-magasinet/article2414801.ece

                      Vil gi makta tilbake til LSK

                      LILLESTRØM:
                      Per Berg håper klubben innen tre år kan overta aksjemajoriteten i LSK AS.
                      SER LYST PÅ DET: Per Berg ser så lyst på framtidsutsiktene for LSK at han håper klubben blir sterk nok økonomisk til å overta aksjene i LSK AS om tre år.




                      Av: Per Kristian Torvik

                      – Da jeg kom inn på eiersiden i 2004 var LSK i realiteten konkurs. Personlig har jeg ingen interesse av å sitte på store eierinteresser den dagen LSK er i stand til å ta over. Mitt håp har hele tiden vært at klubben skal stå på egne bein, sier Per Berg.

                      Han befinner seg i København og har bare fått med seg bruddstykker av stormen rundt oppsigelsen av Uwe Rösler de siste dagene.

                      Avviser press

                      Per Berg avviser at han har lagt noe press på de øvrige medlemmene av sportslig utvalg når det gjelder sparkingen av Rösler.

                      – Klubben har ikke vært i noen pressituasjon. Både LSK og aksjeselskapet går med overskudd. Åråsen Eiendom tjener gode penger. Framtidsutsiktene er så gode at det ikke hadde vært nødvendig for noen i sportslig utvalg å stemme mot sin egen overbevisning av økonomiske grunner.

                      – Hvorfor mener du at det var riktig å avslutte samarbeidet med Uwe Rösler?

                      – LSK har definert at vi skal være en av de to beste klubbene i Norge og kjempe om gull hvert år. Det er en meget ambisiøs målsetting. Mange skjønner ikke hva som skal til for å nå den. For å greie det må vi også stille krav. Denne gangen mener jeg det var riktig å ta noen grep rundt trenersituasjonen..

                      – Var det mer enn en fjerdeplass som gjorde at en avskjed rammet Rösler – som for eksempel dårlig kjemi mellom deg og ham?

                      – Nei, det var det ikke, i alle fall ikke fra min side. Jeg synes vi har hatt en greit forhold. Uwe har på mange måter gjort en god jobb i de to årene han har hatt ansvaret.

                      – Hvorfor var det riktig å gjøre noe nå?

                      – Vi bestemte i sommer at vi skulle foreta en evaluering av den sportslige situasjonen. Et hovedtema var om vi skulle fornye kontrakten med Rösler. Vi ble enige om at det skulle vi ikke – og diskuterte konsekvensene av et slikt vedtak. Vi regnet med at det ville bli mye diskusjon i mediene utover vinteren og våren om vi ikke gjorde det. Derfor valgte vi den løsningen vi har landet på.

                      – Og du sto ikke alene mot resten og satte pengene i LSK AS imot?

                      – Jeg vil ikke gå i detalj rundt forhandlingene vi hadde. Men ting er ikke så svart-hvitt som noen ønsker å framstille det.

                      – Sto du og Per Mathisen beinhardt mot hverandre?

                      – Jeg har ikke opplevd det sånn. Vi diskuterte oss sammen til en enighet.

                      Tror på Nordlie

                      Per Berg har tro på Tom Nordlie som mannen som kan utvikle laget i den retningen han ønsker.

                      – Da Uwe Rösler ble ansatt hadde vi ikke noen gjennomtenkt plan for hvordan vi ønsket LSK å opptre på banen. Nå har vi snekret en sportsplan, der vi prioriterer et teknisk godt mannskap som spiller hurtig angrepsfotball. Det tror jeg Nordlie har en filosofi som passer for.

                      – Han har vært en kontroversiell trener i mange klubber der det er blitt bråk?

                      – Det er jeg ikke redd for. Jeg tror det skal bli spennende.

                      – Betyr dette at du er villig til å bidra enda sterkere økonomisk for å skape et godt lag?

                      – Jeg mener langt på vei at vi har de spillerne vi trenger for å nå de målene vi har satt oss, og som fortsatt har et utviklingspotensial.

                      – Jan Åge Fjørtoft har uttalt at det var uenighet i sportslig utvalg og at nettopp AS-pengene var avgjørende for det valget som ble gjort. Sitter han også løst i stolen?

                      – Det kan jeg ikke skjønne. Jeg har full tillit til Jan Åge og den jobben han gjør.

                      – Blir du ikke lei når det stormer som nå og får lyst til å kaste inn håndkleet?

                      – Nå får vi stå på i tre år og se hvor langt vi har kommet – og håpe klubben har muskler til å ta over AS'et.

                      – Hva mener du må skje de nærmeste årene?

                      – Jeg mener vi må få en ny styrestruktur. I dag har vi et sportslig utvalg med godt kompetente medlemmer når det gjelder sportslig utvikling. LSK må også jobbe med å få et elitestyre med mulighet til å fokusere mer på elitedelen, sier Per Berg.

                      Han høres ikke ut til å ha tatt skade av stormen rundt ham og LSK de siste dagene.
                      Last edited by Rønnern; 16.11.2006, 09:24.
                      RoyVaadal.

                      Kommentar

                      • RSP
                        Moderator
                        • Aug 2004
                        • 10498

                        Rogalands avis

                        [Publisert 15.11.2006 - 16:18] Utsetter NEI-et igjen

                        Av: Øyvind Jacobsen
                        Tom Nordlie har igjen utsatt svarfristen til Viking. Det bør være positive nyheter for de som fortsatt ønsker seg Nordlie til Viking.

                        Sent i kveld eller i morgen bestemmer han seg. Lillestrøm – eller Viking.
                        Tom Nordlie har i hele dag sittet i forhandlinger med Lillestrøm, der han har blitt framlagt et kontraktsforslag. Nå sitter Nordlie med tilbud fra både Viking og Lillestrøm. Nordlie skal nå i familieråd for å finne ut hvilken klubb han velger. I morgen kommer han med den endelige avgjørelsen.
                        Det betyr at Tom Nordlie ikke har klart å si nei til Vikings tilbud onsdag, slik de fleste mediene antydet at han kom til å gjøre. Mye tyder nå på at Vikings redningmann i høst er virkelig i tvil om han skal takke ja til Viking eller Lillestrøm.
                        Ifølge TV 2 Nettavisen sier Nordlie at familien vil få det avgjørende ordet. Torsdag vil begge klubbene få beskjed. En av dem får ja, en annen må nøye seg med andrevalget.

                        http://www.rogalandsavis.no/sport/vi...cle2414261.ece

                        Kommentar

                        • Rubinho
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2005
                          • 1501



                          Betyr vel at Nordlie også får midler

                          [B]Nordlie-fan

                          Det har ikke vært noen hemmelighet at Per Berg er stor tilhenger av Tom Nordlie, som han tror kan gjøre suksess i Lillestrøm.

                          - Nå har vi snekret en sportsplan, der vi prioriterer et teknisk godt mannskap som spiller hurtig angrepsfotball. Det tror jeg Nordlie har en filosofi som passer for, sier han.
                          [/B]

                          "Berg er Nordlie fan"

                          Kommentar

                          • Rubinho
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2005
                            • 1501

                            Nå er vel signalene såpass klare!?




                            SIGVE KVAMME
                            Torsdag 16.11.2006, 09:14
                            oppdatert 09:20
                            (Dagbladet.no): Viking ga Tom Nordlie frist til mandag med å svare på om han takket ja til tilbudet om å bli ny Viking-trener. Den fristen overholdt ikke Nordlie, som selv mente han kunne vente til onsdag med å svare.
                            Men heller i går fikk Viking-ledelsen noe svar fra Nordlie - faktisk fikk de ikke en telefon i det hele tatt.
                            - Nei, han ringte ikke, bekrefter administrativ leder Egil Østenstad til Dagbladet.no.
                            - Hva synes du om det?
                            - Jeg har ikke noe mer å si om det, sier Østenstad, før han tilsynelatende ombestemmer seg. Men gjør retrett igjen.
                            - Nei, jeg har ikke noe å si. Jeg registrerer bare at han ikke ringte.
                            - Føler du at dere er blitt dårlig behandlet av Nordlie?
                            - Jeg nøyer meg med å si at han ikke ringte.
                            - Er Tom Nordlie fortsatt en kandidat som trener for Viking?
                            - Godt spørsmål, svarer Egil Østenstad.


                            Møtte Thodesen
                            Tom Nordlie satt i går i møte med LSK-ledelsen på Gardermoen. Der var også Egil Østenstad og direktør Erik Forgaard for å snakke med Tor Thodesen. Østenstad beskriver møtet som positivt, men understreker at ingenting er avgjort.
                            - Han er selvfølgelig en kandidat, og vi snakket med ham etter å ha fått tillatelse fra Sandefjord.
                            - Har dere avtalt noe møte med Nils Johan Semb?
                            - Jeg vil ikke kommentere andre kandidater utover enn at vi vil ta en runde, sier Østenstad til Dagbladet.no.

                            Kommentar

                            • Rubinho
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2005
                              • 1501

                              Forhandlingene fortsetter i morgen

                              LILLESTRØM:
                              Forhandlingene mellom LSK og Tom Nordlie ble ikke ferdige i dag.




                              LSKs Frank Grønlund, Per Mathisen og Tom Lund satt i forhandlinger med Tom Nordlie og hans agent Bjarne Sognnæs i mange timer i dag. De skal snakke videre i morgen, uten at nytt møte er avtalt.
                              – Vi er ikke i mål. Men partene er på glid, så vi blir nok enige om at Tom Nordlie blir trener for oss, sier Frank Grønlund.

                              Kommentar

                              • MagnetMagne
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jun 2004
                                • 446

                                Sluttforhandlinger på Åråsen as we speak!

                                Snart neste hælj.....

                                Always Hardcore
                                TS05

                                Kommentar

                                • Kay
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jan 2004
                                  • 763



                                  Nordlie blir ikke Viking-trener

                                  Tom Nordlie har takket nei til kontraktsforslaget fra Viking. Klubben er i dialog med andre kandidater til jobben som Viking-trener.

                                  - Tom Nordlie har nå takket nei til å bli ny Viking-trener, sier sportslig administrativ leder Egil Østenstad.

                                  Østenstad hyller Tom Nordlie for den jobben 44-åringen har gjort for Viking i høst:

                                  - Vi takker Tom for den fantastiske jobben han gjorde de ukene han var involvert i klubben denne høsten. Tom vil alltid bli husket som en helt i Stavanger for jobben han utførte.

                                  Klubben ønsker nå Tom Nordlie lykke til videre i hans trenerkarriere, samtidig som søkelyset nå rettes mot andre kandidater.

                                  - Vi er i dialog med flere mulige kandidater til trenerjobben. Vi kommer til å bruke den tiden som er nødvendig for å få på plass rett person, sier Østenstad.

                                  Ettersom 2006-sesongen nettopp er avsluttet er det ingen umiddelbar hast med å finne en ny trener. Det kommer ikke til å bli tatt noen forhastede avgjørelser.

                                  - Det viktigste er å finne en løsning som er god for Viking. Det er langt viktigere enn at avgjørelsen faller kjapt.

                                  Kommentar

                                  • Rubinho
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2005
                                    • 1501

                                    Sa nei til Viking: - Nordlie er på Åråsen

                                    Tom Nordlie sa nei til Viking og er nå på Åråsen for å sluttforhandle kontrakten med Lillestrøm.
                                    [FONT=Arial]Av PER OPSAHL, VIDAR ENERSTVEDT

                                    [/FONT]
                                    VG Nett følger:
                                    Lillestrøm / RSS
                                    Viking / RSS
                                    --- Eliteguiden ---KampeneTabellBest på børsenToppscorer'nAssistPoengligaenTilskuertallRød e og gule kortKlubbinformasjonNår kom måleneSelvmålStraffemålStraffebomDommerbørsenDebat tVG Nett LIVELinkerTabkonk1. divisjonCupenKvinner
                                    -- Resultater fra 42 ligaer! --ArgentinaBelgiaBrasilBulgariaChampions LeagueDanmarkDansk 1. divEngelsk PLEngelsk 1. divEngelsk 2. divEngelsk 3. divEngelsk ConferenceFinlandFrankrikeHellasIslandIsraelItalia Serie AItalia Serie BKroatiaNederlandNorsk eliteserieNorsk 1. divPolenPortugalRomaniaRusslandSerbiaSlovakiaSlove niaSkottlandSpaniaSpansk 2.div.SveitsSverigeTsjekkiaTyrkiaTysklandTysk 2.div.UngarnUSAØsterrike

                                    Scoringsvarsel på din mobil! Klikk her - scoringsvarsel for 448 lag!</B>

                                    Diskutér:
                                    «Takk for innsatsen, Tom»

                                    Romerikes Blad skriver at Nordlie og hans agent Bjarne Sognnæs var på vei inn til et møte med ledelsen i Lillestrøm ved 10.00-tiden i morges.

                                    Bare detaljer skal gjenstå før Nordlie signerer en avtale med klubben.

                                    Dermed fikk Viking til slutt nei fra mannen som reddet laget fra nedrykk denne sesongen.

                                    - Vi takker Tom for den fantastiske jobben han gjorde de ukene han var involvert i klubben denne høsten. Tom vil alltid bli husket som en helt i Stavanger for jobben han utførte, sier Vikings sportsleder Egil Østenstad til vikingfk.no.

                                    Nå skal Stavanger-klubben ta seg god tid for å finne rett mann. Ifølge Stavanger Aftenblad har det vært samtaler med Sandefjord-trener Tor Thodesen og i tillegg er Nils Johan Semb en aktuell kandidat.

                                    - Vi er i dialog med flere mulige kandidater til trenerjobben. Vi kommer til å bruke den tiden som er nødvendig for å få på plass rett person, sier Østenstad.

                                    VG Nett følger saken utover dagen.

                                    Kommentar

                                    • chrissp
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2004
                                      • 2403

                                      Nordlie og Lillestrøm er enige


                                      SNART LSK-TRENER: Tom Nordlie blir presentert som LSK-trener i løpet av kort tid.
                                      Foto: SCANPIX

                                      annonse


                                      Forhandlingene er avsluttet.
                                      LES OGSÅ:
                                      writemail('skv', 'dagbladet.no') SIGVE KVAMME
                                      Torsdag 16.11.2006, 10:18
                                      oppdatert 10:41
                                      Torsdag formiddag ankom Tom Nordlie Åråsen stadion for å sette navnet sitt på kontrakten som gjør ham til Lillestrøms nye trener, melder Romsdals Budstikke.
                                      Nordlie og hans agent Bjarne Sognnæs gikk rett i møte med LSK-ledelsen, og ifølge daglig leder Frank Grønlund er det ikke engang detaljer som gjenstår.

                                      - Jeg håper da vi er kommet lenger enn at det skal gjenstå detaljer, sier han til Dagbladet.no.

                                      - Så Tom Nordlie blir 100 prosent sikkert LSK-trener?

                                      - Nja, jeg har vært med en stund, og før han har skrevet på, har han ikke skrevet på. Men jeg kan si såpass som at vi har avsluttet forhandlingene. Det eneste som gjenstår er at han signerer.

                                      - Hvor lang kontrakt får Nordlie?

                                      - Jeg vil ikke si noe mer. Det er opp til lederen i klubben. Men vi kommer til å kalle inn til pressekonferanse ganske raskt, varsler Grønlund.
                                      Bølerkanaris

                                      Kommentar

                                      • sniper
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Feb 2004
                                        • 5254

                                        Nordlie forhandler på Åråsen

                                        ÅRÅSEN:
                                        Tom Nordlie er i gang med sluttforhandlingene for sin trenerkontrakt på Åråsen.
                                        PÅ PLASS: Tom Nordlie på plass til siste innspurt med LSK-formann Per Mathisen. MMS-FOTO: PER MORTEN SØDAL
                                        Foto: Arild Hansen Bare detaljer gjenstår før romerikingen signerer en avtale med LSK.





                                        Av: Per Morten Sødal | Morten Svesengen

                                        Nordlie og hans agent Bjarne Sognnæs sitter nå i møte med LSK-ledelsen på Åråsen.
                                        Bare detaljer gjenstår før romerikingen signerer en avtale med LSK.
                                        - Vi får se hvordan dette går, svarte Nordlie på rb.nos spørsmål om han kom til å signere.
                                        Ellers uttrykte romerikingen bekymring for de nye flomlysmastene på Åråsen som henger ned over banen.
                                        - Skal de henge der når vi skal trene. Da er det godt vi skal legge om spillestilen med færre lange baller, spøkte Nordlie.
                                        Det er ventet at LSK vil innkalle til pressekonferanse med den nye treneren i løpet av formiddagen.
                                        Saken oppdateres på rb.no!

                                        Kommentar

                                        • RoyVaadal
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2004
                                          • 4055

                                          Fra en egen tråd (husk at store nyheter alltid skal til nyhetstråden også)

                                          Opprinnelig skrevet av Latvijan
                                          I følge ledere og a-lagsspillere i Fjellhamar FK er den unge norsk-somalieren Abdisalam Ibrahim klar for å ikle seg gul-sort Diadora neste år!

                                          Kjempetalent!





                                          RoyVaadal.

                                          Kommentar

                                          Working...