Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Men det er vel ikke mulig å få mye penger for en kar som Mouelhi..
Javel... Den karen har mye bra fotball i seg... synd han ikke har fått vist seg i sentral midtbaneposisjon. sikkert en av de spillerne på laget som har størst potensiale. ergo ikke selg Kiko!
Winsnes får vi ikke solgt. men vi kan jo gi han bort til en middels adeccoligaklubb, så sparer vi lønnsutgiftene hans. PSA må bli, eneste med fart bak der, og ung. Får vi penger for Sundgot er det bare å selge. Han er over toppen. Occean derimot må vi beholde. Vi så i forrige kampen at han er på gang, og trur han blir toppscorer neste år. I tillegg er han 4-5 år yngre enn Arild, og har stort potensiale. Ellers vet jeg ikke. Strand til Raufoss. Cali bør bli. Bør få ett år til på seg, siden han var på gang før skaden.
Så konklusjonen blir da: Winsnes og Strand blir borte. Pluss Koren og Mifsud. 4 spillere vi nesten ikke får noe for, og må kjøpe inn 3-4 erstatter for de.
VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!
Gleder meg til neste år. Da kommer dere slakterne til og måtte spise mange hatter. Ollie putter 23 mål neste sesong tro meg. Spillere som kan bli solgt er nok Arild, Kiko, Cyril og Kasey. Mif blir mens Koren går!
Ollie blir solgt for 175 mill. neste år til Real Madrid
Hva med Heinz? Han har hatt en middels sesong i mine øyne, og innkjøp av en ny og bedre keeper burde etter min mening stå ganske høyt på listen til Fjøra og kompaniet.
- Gi bort Kasey, JP og Strand.
- La kontrakten til Kali og Mifsud gå ut.
- Kjøp to backer, en venstrekant, en sentral midtbane og en spiss.
Opprinnelig skrevet av Lars
Du burde bli økonomisk rådgiver.
helt enig med lars ja.. Ola burde nok bli økonomisk rådgiver.. Veldig god ide å gi bort spillere, da blir vi jo hvertfall kvitt dem da.. også kan vi jo bare kjøpe nye spillerer for alle penga vi får.!
Ola burde nok bli økonomisk rådgiver.. Veldig god ide å gi bort spillere, da blir vi jo hvertfall kvitt dem da.. også kan vi jo bare kjøpe nye spillerer for alle penga vi får.!
Greit, hvis markedet er villig til å gi 100k for JP, 200k for Strand og kanskje 500k for Kasey så mener jeg ikke at vi skal si nei til symbolske overgangssummer. Men min mening er at dette er spillere som ikke har spesielt mer å gi for LSK. Selvfølgelig trenger vi squadplayers, men jeg foretrekker at dette er lokale unggutter. (= lavere lønnskostnader, så uøkonomisk er det nok ikke.)
Når jeg sier "kjøp ditt og kjøp datt", så mener jeg ikke nødvendigvis at vi må kjøpe. Masse bra på bosmanmarkedet.
Greit, hvis markedet er villig til å gi 100k for JP, 200k for Strand og kanskje 500k for Kasey så mener jeg ikke at vi skal si nei til symbolske overgangssummer. Men min mening er at dette er spillere som ikke har spesielt mer å gi for LSK. Selvfølgelig trenger vi squadplayers, men jeg foretrekker at dette er lokale unggutter. (= lavere lønnskostnader, så uøkonomisk er det nok ikke.)
Når jeg sier "kjøp ditt og kjøp datt", så mener jeg ikke nødvendigvis at vi må kjøpe. Masse bra på bosmanmarkedet.
Lillestrøm driter ikke penger, enda hvertfall men regner med at vi kan få litt hvertfall for kasey.. er jo ikke vits å GI vekk spillere uansett.. Hvis vi hadde fått de summene du nevner her så hadde det vært 800 000. Det kan man få en "halv" spiller for..
Vi bør kvitte oss med spillere som etter flere års forsøk har bevist at de ikke holder gull-standard.
Flere av spillerne er super sympatiske og har virkelig hjerte for klubben, men skal vi en gang vinne gull og komme til CL er det nødvendig med utskiftninger.
Pål Strand bør være den første som forsvinner. Når presterte han over tid sist?
Shane har kommet seg og blitt en helt grei venstreback, men ikke veldig god.
Kasey, jo helt grei han også, men har hatt noen år på å overbevise nå, merkelig at enkelte supportere ser større potensiale i han enn trenerne, dessuten ikke EU.
Søgård, dessverre ikke god nok.
Pål Steffen, virker som utviklingen har stoppet opp.
JPW, ikke god nok.
Men selvfølgelig, dette forutsetter at det hentes inn bedre erstattere, noe som krever MYE penger. Men hadde klubben hatt penger, skulle disse skiftes ut først.
I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)
Kommentar