Hvem blir solgt?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Rønnern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6690

    Opprinnelig skrevet av Fugl1120
    Dessverre ble han skadet store deler av sesongen, men av hva jeg så i RL er det ingen tvil om at han har et kjempepotensiale som stopper.
    Bertheussen spilte vel så og si samtlige kamper for LSK2, så han var definitivt ikke skadet store deler av sesongen.

    Men, jeg er enig i din konklusjon. De gangene han har fått prøve seg på øverste nivå, har han ikke sviktet. Det er ikke rettferdig å bare dømme ham ut fra det han presterte for LSK2. Ofte var han eneste spiller fra A-stallen som måtte spille med rekruttene. Ikke akkurat kjempemotiverende.
    Mvh Ronnie "The Runner"
    LSK for alltid

    Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

    Kommentar

    • Fugl1120
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2005
      • 3528

      Opprinnelig skrevet av Rønnern
      Bertheussen spilte vel så og si samtlige kamper for LSK2, så han var definitivt ikke skadet store deler av sesongen.

      Men, jeg er enig i din konklusjon. De gangene han har fått prøve seg på øverste nivå, har han ikke sviktet. Det er ikke rettferdig å bare dømme ham ut fra det han presterte for LSK2. Ofte var han eneste spiller fra A-stallen som måtte spille med rekruttene. Ikke akkurat kjempemotiverende.
      Kanskje feil å si at han slet med skader store deler av sesongen, men jeg mener å huske at han stadig hadde småproblemer som hindret han i å yte sitt beste. Ved de annledningene jeg rakk å se han på trening trente han ofte alternativt med Jerome, men det kan ha vært tilfeldigheter. Uansett er det riktig som du sier, at han har spilt mye med juniorene og det kan ikke være spesielt motiverende for en U-21 landslagsspiller med ambisjoner om å spille med de beste. Å miste Biffen synes jeg ville være trist. Han er en av de unge, norske spillerne som jeg ser for meg som potensielle storspillere i LSK om noen år.
      Lauken er vår venn!

      Kommentar

      Working...