Sangen "Lillestøm Kanaris" inneholder følgende linjer:
Så vet jo gutta at de har all støtte de kan få. Får vi vi vil aldri
svikte, vender aldri ryggen til!"
Dette er vår viktigste jobb som fans og innsatsen har vel ikke vært helt på topp i det siste og dte må vi jobbe med. Så kom igjen all mann, ofre alt for fugla
Men sangen sier også:
"Gutta viser spillerglede,trøkk å temperament. For de gir oss det
beste, ofrer alt for byen sin!"
Dette er rettet mot gutta våre og det er dette jeg savner fra de.
Derfor bli det veldig feil å å alltid klage på kfl når det går dårlig( nevner kritikk fra AE, kaldt gufs over årårsen, røsler i vg(vet jo at mye av dette er tilpasset) men de skulle bare holdt KJEFT). Det føles litt som om man blir tystet på av en kammerat om noe han skulle holdt for seg selv.
Er det bare jeg som føler det sånn?? Hva kan vi gjør for å vise vår støtte slik at vi slipper slike avisoppslag?? så Kanskje de kan slutte å legge all skyld på andre.
Så vet jo gutta at de har all støtte de kan få. Får vi vi vil aldri
svikte, vender aldri ryggen til!"
Dette er vår viktigste jobb som fans og innsatsen har vel ikke vært helt på topp i det siste og dte må vi jobbe med. Så kom igjen all mann, ofre alt for fugla
Men sangen sier også:
"Gutta viser spillerglede,trøkk å temperament. For de gir oss det
beste, ofrer alt for byen sin!"
Dette er rettet mot gutta våre og det er dette jeg savner fra de.
Derfor bli det veldig feil å å alltid klage på kfl når det går dårlig( nevner kritikk fra AE, kaldt gufs over årårsen, røsler i vg(vet jo at mye av dette er tilpasset) men de skulle bare holdt KJEFT). Det føles litt som om man blir tystet på av en kammerat om noe han skulle holdt for seg selv.
Er det bare jeg som føler det sånn?? Hva kan vi gjør for å vise vår støtte slik at vi slipper slike avisoppslag?? så Kanskje de kan slutte å legge all skyld på andre.
Kommentar