Evaluering av Uwe og Gunnar - ny trener på gang?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • mr.Jordbakke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2005
    • 3845

    #41
    Hva med å ansette Nordlie som assistent for Uwe?

    Kanskje det vil føre til at LSK blir mer uforutsigbare enn tidligere ved å kunne skifte mellom to markant forskjellige spillestiler?
    NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

    Mvh
    Mr.Jordbakke

    Kommentar

    • Dole
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2004
      • 1586

      #42
      Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
      Hva med å ansette Nordlie som assistent for Uwe?

      Kanskje det vil føre til at LSK blir mer uforutsigbare enn tidligere ved å kunne skifte mellom to markant forskjellige spillestiler?
      Ja, Nordlie er sikkert interessert i å gå fra jobben som hovedtrener i Viking til assistent eller juniortrener i Lillestrøm

      Kommentar

      • LSK-supp.
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Dec 2003
        • 1023

        #43
        Uwe bør bli til han hargjort 3 års planen sin, gjennomfører han denne med gull i 2007 bør han få mer tid.

        Uansett er det spillerstallen som avgjør om det blir gull eller fjerdeplass og pr.dd. har vi en dårligere spillerstall enn rbk og brann.

        Når Uwe slutter har jeg ett stort, men dog kanskje urealistisk ønske, Nils Arne Eggen. Han er norges beste trener.
        I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

        Kommentar

        • Rønnern
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6690

          #44
          Opprinnelig skrevet av LSK-supp.
          Uansett er det spillerstallen som avgjør om det blir gull eller fjerdeplass og pr.dd. har vi en dårligere spillerstall enn rbk og brann.
          Her er jeg faktisk uenig med deg. LSK har spiller for spiller minst like god stall som RBK og Brann. De to lagene har muligens en ørlite grann bedre førstellever enn LSK, men LSK har en veldig god og bred stall.

          Etter dagens LSK-kafé fikk jeg vekslet en del ord med Uwe og han er fornøyd med stallen, bortsett fra at han ønsker seg en spiller som har rutine. Han mente at manglende rutine på banen, langt på vei har gjort at LSK ikke har vært med og kjempet om seriegullet helt til slutt.

          Som jeg har sagt før, der RBK har Riseth, Brann har Andresen, bydelsklubben har Johnsen, så har LSK Kippe. Som spiller står ikke Kippe tilbake for noen av de ovennevnte, men de har rutinen som Kippe ikke har.
          Mvh Ronnie "The Runner"
          LSK for alltid

          Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

          Kommentar

          • Kølla Riisa
            Seniormedlem
            • Jun 2004
            • 1021

            #45
            Som jeg har sagt før, der RBK har Riseth, Brann har Andresen, bydelsklubben har Johnsen, så har LSK Kippe. Som spiller står ikke Kippe tilbake for noen av de ovennevnte, men de har rutinen som Kippe ikke har.
            En ting er rutine, en annen er lederegenskaper og vinnervilje. Ihvertfall de 2 første stiller noen hakk foran Kippe her. Selvom de begge er uspiselige så har de kvaliteter som mangler i dagens LSK-stall.

            Kommentar

            • Ola
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2003
              • 1651

              #46
              Opprinnelig skrevet av Rønnern
              Her er jeg faktisk uenig med deg. LSK har spiller for spiller minst like god stall som RBK og Brann.
              Javel? Så det ER trenerteamet som er svakheten da?

              Kommentar

              • Rønnern
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 6690

                #47
                Opprinnelig skrevet av Ola
                Javel? Så det ER trenerteamet som er svakheten da?
                Legg merke til hva jeg skriver. Spiller for spiller like god, mangler rutinen. Er det virkelig så vanskelig å se forskjellen?

                Når det er sagt har Uwe og Gunnar selvfølgelig ting å rette på, spesielt i det offensive, men vi ville vært spart mange nervepirrende minutter med en skikkelig sjef på banen. En sjef de fleste andre lag i Norge tar seg råd til å ha i stallen, men dessverre ikke LSK.
                Mvh Ronnie "The Runner"
                LSK for alltid

                Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                Kommentar

                • RoyVaadal
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2004
                  • 4055

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av Rønnern
                  Som jeg har sagt før, der RBK har Riseth, Brann har Andresen, bydelsklubben har Johnsen, så har LSK Kippe. Som spiller står ikke Kippe tilbake for noen av de ovennevnte, men de har rutinen som Kippe ikke har.
                  Hva mener du med rutine?
                  Kippe er født i januar 78.
                  Andresen er født i februar 77.
                  Betyr det at Kippe har rutine neste år?
                  Og hva med Sundgot (født 78 )?
                  RoyVaadal.

                  Kommentar

                  • KFL41
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • May 2004
                    • 3648

                    #49
                    Jeg må si at jeg kjøper ikke den forklaringen om manglede rutine. Rambekk har mange TL kamper og har rutine. Kippe likeså. Det de mangler er vel rutine i å vinne titler. Dvs å vite hva som kreves for å vinne. Men det mangler jo Andresen også. Andresen har prøvd seg litt i England, men det har Kippe også om en ikke med samme suksess.

                    Kommentar

                    • Rønnern
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 6690

                      #50
                      Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
                      Hva mener du med rutine?
                      Kippe er født i januar 78.
                      Andresen er født i februar 77.
                      Betyr det at Kippe har rutine neste år?
                      Og hva med Sundgot (født 78 )?
                      Bra Roy, du har skjønt det. Dog er de ikke så rutinerte som meg, jeg er født i 74.
                      Mvh Ronnie "The Runner"
                      LSK for alltid

                      Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                      Kommentar

                      • Ketil Cantona
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2004
                        • 6813

                        #51
                        Fy faen du er gammal ass!

                        Kommentar

                        • MobBoss
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Nov 2003
                          • 900

                          #52
                          Opprinnelig skrevet av KFL41
                          Jeg må si at jeg kjøper ikke den forklaringen om manglede rutine. Rambekk har mange TL kamper og har rutine. Kippe likeså. Det de mangler er vel rutine i å vinne titler. Dvs å vite hva som kreves for å vinne. Men det mangler jo Andresen også. Andresen har prøvd seg litt i England, men det har Kippe også om en ikke med samme suksess.
                          Andresen og Johnsen har en international karierre som Kippe desverre ikke rekker opp til ankelen engang er nok det han mener. De gutta har spilt så mange kamper på internationalt nivå og tatt medd seg det de lærer der. Desverre har ikke Kippe vært like heldig. Mikke Mus cup medLiverpool og en del opredner for Stoke er vel ikke international matching.
                          Rambekk har også lite international
                          matching selv om han har mange år i tippeligaen

                          Invicta

                          Ingen er større en klubben

                          Kommentar

                          • KFL41
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2004
                            • 3648

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av Erling Stray
                            Andresen og Johnsen har en international karierre som Kippe desverre ikke rekker opp til ankelen engang er nok det han mener. De gutta har spilt så mange kamper på internationalt nivå og tatt medd seg det de lærer der. Desverre har ikke Kippe vært like heldig. Mikke Mus cup medLiverpool og en del opredner for Stoke er vel ikke international matching.
                            Rambekk har også lite international
                            matching selv om han har mange år i tippeligaen
                            Andresen sin internasjonale karriere er vel ikke all verden. Et halvt år i wimbledon og et halvår i Blackburn. Var det noe særlig mer? Og noen landskamper selfølgelig. Johnsen sin derimot er strålende.

                            Kommentar

                            • MobBoss
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Nov 2003
                              • 900

                              #54
                              Det at han er kaptein på landslaget med den matcingen han får det gjør endel på rutinen da. Når man ser hvem han har hatt rundt seg. desverre. skulle ønske det ikke var sant, men det er det nok

                              Invicta

                              Ingen er større en klubben

                              Kommentar

                              • KFL41
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2004
                                • 3648

                                #55
                                Runden idag understreker vel ganske mye. Der Rösler er en feiging og mener alt er umulig, går Nordlie for det umulige. Resultatet ble at Viking greide seg med -6 i målforskjell og Odd må spille kvallik med -7.

                                Kampen idag kunne vi vel ikke gjort så mye mer med annet enn at det er sørgelig å se at Mykle blir vraket etter sin gode kamp sist. Men alle de gangene hvor vi har rotet bort poeng på slutten hvor vi bytter ut vår virkelige store trussel når motstanderen trekker høyere opp for utligning og setter inn en spiller som skal hjelpe oss på dødballer. Her hadde Nordlie gått for ett nytt mål. Selv Erlandsen hadde gjort det. Mens vi under Rösler står å jokker ved cornerflagget for å drøye tid.

                                Når Per Berg tok over sa han at vi skulle spille underholdende fotball. Jeg tviler på om han er veldig fornøyd.

                                Jeg mener det ville være dumt å ikke forhøre seg med Nordlie når han er tilgjengelig. I tillegg er han lokal. Jeg sier ikke at Rösler har vært dårlig, men Nordlie er bedre. Akkurat som spillere så må man jo prøve å ha så godt lag som mulig. Dette gjelder vel for treneren også. Men takker Nordlie nei, så bør vi fortsette med Rösler. Så får vi håpe han begynner å bli mer offensiv og ikke en feiging slik han er nå.

                                Kommentar

                                • BennyLem
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2005
                                  • 2902

                                  #56
                                  Opprinnelig skrevet av KFL41

                                  Når Per Berg tok over sa han at vi skulle spille underholdende fotball. Jeg tviler på om han er veldig fornøyd.
                                  Jepp. Resultatet etter 26 seriematcher er lite underholdning, og ikke en eneste 100% bra gjennomført seriematch. Kampen mot Lyn var virkelig kronen på verket for feighetens mørke yppersteprest.

                                  Med fjerdeplass beholder Uwe jobben med et nødskrik, med femte- eller sjetteplass hadde det vært rett ut.

                                  Imidlertid tror jeg ikke han får forlenget kontrakt. Investeringene som ble gjort før og i sesongen har ikke blitt gjenspeilet i gode nok resultater. Pinlige exiter i Intertoto og cupen, samt en begredelig fjerdeplass er ingen god jobbsøknad.
                                  Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                                  Kommentar

                                  • Rønnern
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 6690

                                    #57
                                    Opprinnelig skrevet av BennyLem
                                    Med fjerdeplass beholder Uwe jobben med et nødskrik, med femte- eller sjetteplass hadde det vært rett ut.
                                    Jeg tror Uwe er på vei ut. Dessverre.

                                    Det gledelige med det er at negative ypperstprester som Benny, Vinje, max osv. i det minste bør ha et halvår med fredning av den nye treneren, før slakten begynner.
                                    Mvh Ronnie "The Runner"
                                    LSK for alltid

                                    Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                                    Kommentar

                                    • xeR
                                      Seniormedlem
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Jan 2004
                                      • 11206

                                      #58
                                      stemmer for kontinuitet jeg... Synes Uwe bør få fullføre 3årsplanen sin jeg. Hvem ellers skulle trent oss? Tom Nordlie blir nok i viking med tanke på at de redda plassen sin...
                                      Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                      Kommentar

                                      • maxpayne
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Apr 2006
                                        • 1260

                                        #59
                                        Med Uwe så forsvinner Koren.
                                        Uten Uwe så blir Koren. Hvem spillere i LSK hadde f.eks sagt nei til utfordringen Tom Nordli?
                                        Hadde nok vært enklere da gitt å takket nei til bakgårdsklubber i Europa hvis man her hjemme hadde hatt en trener som beviselig tar spillere til et annet nivå.
                                        Last edited by maxpayne; 05.11.2006, 22:37.

                                        Kommentar

                                        • xeR
                                          Seniormedlem
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Jan 2004
                                          • 11206

                                          #60
                                          Opprinnelig skrevet av maxpayne
                                          Med Uwe så forsvinner Koren.
                                          Uten Uwe så blir Koren. Jeg tror det er så enkelt.
                                          Jeg tror Koren er tapt uansett. Tror han har større ambisjoner enn Royal League og Inter Toto cupen...
                                          Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                          Kommentar

                                          Working...