Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
tenkte jeg bare skulle legge ut en liten etterlysning av kampbilder fra de siste matchene. er en stund siden bildegalleriet ble oppdatert og siden jeg er en av dem som elsker å se på bilder fra kampene kunne jeg ikke dy meg...
vet dere jobber så godt dere kan men tenkte kanksje noen hadde glemt seg bort.
tenkte jeg bare skulle legge ut en liten etterlysning av kampbilder fra de siste matchene. er en stund siden bildegalleriet ble oppdatert og siden jeg er en av dem som elsker å se på bilder fra kampene kunne jeg ikke dy meg...
vet dere jobber så godt dere kan men tenkte kanksje noen hadde glemt seg bort.
Det kommer nok.Tar bare voldsomt med tid.Har tatt opp dette tidligere men da blir det stort sett sutring.Men Glenn er flink han.Det skan ha.
Kommentar