Shane- årets Pimp så artig!
Årets fuglasesong - Oppsummering
Collapse
X
-
-
Er ikke uenig at han fikk oppmerksomhet, bare stussa på at den het "årets" supporter, for der er det mange som er forbi hamKanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Trodde Riise fikk årets mest gniene eller noe i den duren jeg... Mulig jeg tar helt feil, promillen ble litt over evne etter sju repriser av "Vi er Fugla" med tilhørende skåling!Team Wenche Myhre
Skjettengutta
"Si meg, har Pascal Simpson fått for liten shorts, eller er han bare feit?!"Kommentar
-
Kommentar
-
-
-
vif og brann nei...nei...
Det er jo ikke noe poeng i at VIF og Brann skal komme foran lsk på tabellen og få europacupspill. Vif stiller uansett bare med Juniorlaget og brannn spiller med b-laget mot åtvidaberg og taper! INgen vits i at lag som nedprioriterer europa spill får det. Fugla hadde hvertfall stillt med sitt beste mannskap!!!!Kommentar
-
Myklebust, ble kåret til årets gjerrigknark, siden han alltid krangler om bøtene han får, selvom det kun dreier seg om usle 10 spenn.
Mr. Frode Kippe fikk tittelen "Årets Lengste" med bakgrunn i dusj inspeksjon
Frode har med dette et realt balletak på omgivelsene til neste kåring høhø, populær før, hva nå?
RStøtt FuglaTifo
Kontonr: 6201 05 41919Kommentar
-
Myklebust, ble kåret til årets gjerrigknark, siden han alltid krangler om bøtene han får, selvom det kun dreier seg om usle 10 spenn.
Mr. Frode Kippe fikk tittelen "Årets Lengste" med bakgrunn i dusj inspeksjon
Frode har med dette et realt balletak på omgivelsene til neste kåring høhø, populær før, hva nå?
RUltras Felt C LillestrømKommentar
-
Årets "stand-up-komiker": Jan Å. Utover i den kåringen tenkte jeg: F**N FJØRA HOLD KJEFT!
Petter: ja, og neste pris er en...
JanÅavbryter) vent, vent, vent! E må bare få fortelle blablabla
Petter: da fortset...
JanÅ: en ting e bare må si blablabla
Tok ALLE poengene til Petter hele tiden.
Årets "kanondrita": Shane. Ustyrtelig moro, shane. Takk.Kommentar
-
jeg også så det sammendraget. i introen ble lillestrøm kun koblet opp mot positive ting.
satt der med et smil om munnen hele tiden
gå inn på http://pub.tv2.no/TV2/
trykk på web tv
velg gratis programmer - sportsklipp
2006 fotball-kavalkademvh Lsk's nye fysioterapeutKommentar
-
Kommentar
-
jeg også så det sammendraget. i introen ble lillestrøm kun koblet opp mot positive ting.
satt der med et smil om munnen hele tiden
gå inn på http://pub.tv2.no/TV2/
trykk på web tv
velg gratis programmer - sportsklipp
2006 fotball-kavalkadeKommentar
Kommentar