Stabaek.no: Rambekk solgt til Godset (siste:Godset trakk budet sitt)

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • okb
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 2377

Opprinnelig skrevet av sparwasser
    Men du kan komme ut av tenkeboksen nå, Anders.
    Det er på Åråsen du hører hjemme.
    Jeg tror aldri Anders har vært i tvil om at han vil være på Åråsen, men når Godset kommer et bud, så må LSK ta det alvorlig. Anders hadde vel brukt litt tid sammen med familien, men han veit han både har tillit og all den støtten han kan få på Åråsen!

Aksjon "Bli hos oss Rambekk" avsluttet.

-okb!
    Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

Kommentar

• Chessheim-kanaris
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Oct 2005
      • 1022

Ny klubb vil ha Rambekk

ÅRÅSEN:
      Strømsgodset har trukket sitt bud på Anders Rambekk. Men forsvarspilleren forsvinner trolig fra LSK uansett.

Av: Morten Svesengen

- Strømsgodset var et godt alternativ, men jeg ønsket lengre tid på å bestemme meg. Det kunne de ikke gi, sier Anders Rambekk.
      Det betyr ikke automnatisk at han fortsetter karrieren i LSK.
      - Det har også dukket opp en annen mulighet som jeg nå vurderer. Regner med å ta en avgjørelse før jeg reiser til Serbia på landskamp mandag, sier landslagsspilleren.
      Sjansen for at han blir i LSK vurderer han uansett ikke som stor.
      - Jeg har kontrakt ett år til, og jeg bestemmer derfor selv om jeg vil bli eller ikke. Men etter det som har skjedd nå, skal det mye til at jeg spiller i LSK i 2007, sier Rambekk.
      LSK-manager Jan Åge Fjørtoft var fredag ettermiddag ikke kjent med at Strømsgodset hadde trukket sitt bud. Han har heller ikke mottatt noe bud fra andre klubber.
      - Forutsatt at det ikke har kommet noe på mailen min i løpet av dagen, så har jeg ikke hørt noe fra Strømsgodset. Vi har heller ingen konkrete bud fra andre klubber. Det er det eneste jeg kan forholde meg til, sier Fjørtoft.

mvh Lsk's nye fysioterapeut

Kommentar

• KFL41
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2004
        • 3648

Virker som om Rambekk føler seg skviset ut eller noe slikt. Det er vel ikke det som er realiteten? LSK har vel kun sagt at han får bestemme om han vil spille for LSK, SIF eller evt noen andre. Jeg synes det er en grei måte å gjøre det på for LSK. Dersom de får inn akseptable bud, så får spilleren avgjøre hva han vil. Hvis han vil fortsette hos oss, så er det ok. Hvis han vil dra, så er det ok. Men det kan jo selvsagt være andre ting som gjør at han vil vekk.

Edit: Enga trenger midtstoppere. Men nå får vel kanskje paranoiden ta helga.

Kommentar

• LSKOG
          Seniormedlem
          Forumsadist
          • Oct 2005
          • 131

Nå orker jeg snart ikke mer av dettte her ass!
          Blir jo helt gal av alle disse ryktene jo.
          Setter på litt Jan Teigen og håper på det beste.....

Kommentar

• maxpayne
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Apr 2006
            • 1287

Opprinnelig skrevet av KFL41
            Virker som om Rambekk føler seg skviset ut eller noe slikt. Det er vel ikke det som er realiteten? LSK har vel kun sagt at han får bestemme om han vil spille for LSK, SIF eller evt noen andre. Jeg synes det er en grei måte å gjøre det på for LSK. Dersom de får inn akseptable bud, så får spilleren avgjøre hva han vil. Hvis han vil fortsette hos oss, så er det ok. Hvis han vil dra, så er det ok. Men det kan jo selvsagt være andre ting som gjør at han vil vekk.

Edit: Enga trenger midtstoppere. Men nå får vel kanskje paranoiden ta helga.
            Dette føyer seg pent inn i rekken av dårlig lederskap i klubben. Nå skal vi altså selge den eneste spilleren på LSK som har etablert seg på landslaget på år og dag for lommerusk. Dessuten er Rambekk en strålende ambasadør med sitt vesen. Ser at Rambekk sier til RB i dag at det nå skal mye til for at han blir i klubben. Og hvem sin skyld er det? Selvsagt Rösler og Fjørtoft!!!

Kommentar

• daaz
              Juniormedlem
              Ferskenpels
              • Mar 2004
              • 7

jau da http://fotball.aftenposten.no/elites...ticle69018.ece
              hmmm skal vi banke Real Madrid snart...?

Kommentar

• TomLundby
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Nov 2006
                • 616

Det er vel rimelig å anta at det er en større norsk klubb enn godset som er ute etter Rambekk nå? Vet ikke om jeg liker det helt.

Kommentar

• artois
                  Seniormedlem
                  Forumonanist
                  • May 2004
                  • 176

Opprinnelig skrevet av maxpayne
                  Ser at Rambekk sier til RB i dag at det nå skal mye til for at han blir i klubben. Og hvem sin skyld er det? Selvsagt Rösler og Fjørtoft!!!
                  Med mindre det er noe grums vi ikke vet om, virket ikke som det var det når han vurderte budet fra Godset, så har Sportsklubben kun latt det være opp til Rambekk sjøl å få velge. På lik åte de gjorde med Sundgot før sesongen. Gilbert valgte å bli, det kan se ut som Anders ikke lenger føler at framtiden er i Sportsklubben.

Men at du rett og slett skylder på Fjøra og Uwe for at Rambekk vurderer å forlate Sportsklubben her mildt sagt helt på trynet.

Fjøra og Uwe har også "skylda" for følgende:

* Hente Anders Rambekk som Bosmann fra Odd
                  * Hente Bjørn Helge Riise fra en bakgård i Belgia
                  * Hente Magnus Myklebust fra Hødd (var vel så å si gratis)

Anders er en fin ambassadør for klubben, men ikke gjør han til noe større enn han er da. Paradoksalt ble han betraktlig dårligere for Sportsklubben når han begynte å få kamper på landslaget.
                  Det er trist om Rambekk forlater oss, men det åpner muligheten for at unggutter som Bertheussen og muligens også Bergan Foss kan få muligheten i løpet av neste år.
                  Pål Steffen kom opp på den måten.....
                  Mortus vivis praecipant
                  ¤ Brigate Giallo ¤

Kommentar

• Dole
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2004
                    • 1632

Ut i fra det han her uttaler "etter det som har skjedd nå", er det tydelig at han ikke føler seg ønsket i Lillestrøm lenger.

Kommentar

• kid
                      Medlem
                      Hoffnarr
                      • Aug 2006
                      • 68

Opprinnelig skrevet av LSKOG
                      Nå orker jeg snart ikke mer av dettte her ass!
                      Blir jo helt gal av alle disse ryktene jo.
                      Setter på litt Jan Teigen og håper på det beste.....
                      står i mørket skimter lyset i det fjerne..... syns ting bare blir mer og mer forvirrende? hvis det ikke blir LSK eller Godset, hva er alternativet?

Kommentar

• Rønnern
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 6690

Opprinnelig skrevet av maxpayne
                        Selvsagt Rösler og Fjørtoft!!!
                        Nå skal jeg ikke dele ut skyld her, men vi må ikke glemme at spillere blir solgt uten at Uwe nødvendigvis er konferert på forhånd. Ikke glem heller at når Sundgot ble solgt i fjor, ble han i LSK på grunn av Uwe.
                        Mvh Ronnie "The Runner"
                        LSK for alltid

Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

Kommentar

• sniper
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2004
                          • 5254

Opprinnelig skrevet av Rønnern
                          Nå skal jeg ikke dele ut skyld her, men vi må ikke glemme at spillere blir solgt uten at Uwe nødvendigvis er konferert på forhånd. Ikke glem heller at når Sundgot ble solgt i fjor, ble han i LSK på grunn av Uwe.
                          Er ikke det rart? At treneren ikke blir spurt om han vil ha spilleren med videre? Det virker ikke som kommunikasjonen er helt på topp dersom det stemmer.

Petter

Kommentar

• veiron
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 6267

Trist at Rambekk er på vei bort. Dette er direkte latterlig! Ender vel opp med at han spiller for Enga neste år og stenger døra for angriperne våre...

Kommentar

• BennyLem
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2005
                              • 2902

Rambekk har minst 3-4 gode år igjen

Det er riktig at Rambekk er relativt gammel som spiller, men ikke til å være stopper.

Se på Ronny J, Lüstu, Bjarmann, Hoftun m.fl. En stopper er stort sett holdbar til 33-34 år, og kanskje opp mot 35-36. Det betyr at han har minst en "kontraktperiode" til i seg.

Ikke minst trenger LSK noen med rutine. Dessuten kan Rambekk bekle flere plasser, selv om jeg liker han best som stopper.
                              Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• Lars
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2004
                                • 6156

Mye tyder vel på at den andre klubben er Stabæk?

Kommentar

• Dole
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2004
                                  • 1632

Opprinnelig skrevet av artois
                                  Det er trist om Rambekk forlater oss, men det åpner muligheten for at unggutter som Bertheussen og muligens også Bergan Foss kan få muligheten i løpet av neste år.
                                  Pål Steffen kom opp på den måten.....
                                  Med tanke på at Uwe Rösler gjentatte ganger har hevdet at mangelen på en erfaren lederskikkelse er det som skiller oss fra de andre topplagene, høres det merkelig ut å ersatte Rambekk med Bertheussen eller Bergan Foss.

Om Rambekk forsvinner må ha erstattes av en minst like god spiller.

Kommentar

• artois
                                    Seniormedlem
                                    Forumonanist
                                    • May 2004
                                    • 176

Opprinnelig skrevet av Dole
                                    Med tanke på at Uwe Rösler gjentatte ganger har hevdet at mangelen på en erfaren lederskikkelse er det som skiller oss fra de andre topplagene, høres det merkelig ut å ersatte Rambekk med Bertheussen eller Bergan Foss.
                                    Syns du Rambekk har fremstått som erfaren lederskikkelse i år?
                                    Tror jeg kan telle på en finger de gangene han har tatt en prat med dommeren i år...
                                    Mortus vivis praecipant
                                    ¤ Brigate Giallo ¤

Kommentar

• Dole
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2004
                                      • 1632

Opprinnelig skrevet av artois
                                      Syns du Rambekk har fremstått som erfaren lederskikkelse i år?
                                      Tror jeg kan telle på en finger de gangene han har tatt en prat med dommeren i år...
                                      Nå kan det sikkert diskuteres hvorvidt det er nødvendig for en lederskikkelse å diskutere med dommeren. Men jeg vil uansett hevde at Rambekk har en porsjon mer erfaring enn Bergan Foss og Bertheusen.

Kommentar

• Torolf
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2004
                                        • 9574

Opprinnelig skrevet av Dole
                                        Nå kan det sikkert diskuteres hvorvidt det er nødvendig for en lederskikkelse å diskutere med dommeren. Men jeg vil uansett hevde at Rambekk har en porsjon mer erfaring enn Bergan Foss og Bertheusen.
                                        Stopperparet vil vel som oftest bestå av Kippe/Andresen, bortsett fra en eller to karantener på hver i løpet av sesongen. Så får vi bare håpe de unngår skader.

Kommentar

• Lillestrøm Kirke
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Oct 2004
                                          • 1470

Rambekkintervju fra 29 aug - noe har skjedd?

I månedsskiftet januar/februar neste år blir Anders pappa for første gang. Samtidig starter han sesongforberedelsene til sitt tredje år med LSK.
                                          – Dermed er du snart klar for samtaler med manager Jan Åge Fjørtoft om eventuell forlengelse av kontrakten. Hva tenker du om det?
                                          – Vi har så vidt snakket litt løst om at vi snart skal ta en prat. Men vi har vel ingen hast noen av oss.
                                          Likevel kan Anders kort og greit avkrefte det som har gått på ryktebørsen i Grenland i lengre tid. Han har ikke tenkt å reise hjem og spille for Odd igjen.
                                          – Jeg begriper ikke hvordan slike rykter oppstår. Jeg har det veldig bra her jeg er nå. Å komme til LSK var et løft for karrieren min. Kona skal skrive en hovedfagsoppgave. Den kan bli utsatt på grunn av graviditeten. Det eneste jeg vet om framtida, er at på et eller annet tidspunkt kommer vi til å flytte enten til Porsgrunn eller Sandefjord, der vi kommer fra.
                                          "Når man har opplevd Tom Lund, blir det vanskelig å holde med noe annet enn Lillestrøm" - Arne Scheie

Kommentar

Working...