Stabaek.no: Rambekk solgt til Godset (siste:Godset trakk budet sitt)
Collapse
X
-
Metaforenes konge er du ikke. Men jeg ser poenget ditt, og skjønner Anders godt om han vil gå. Det er ikke akkurat en tillitserklæring å få et bud på seg akseptert. Men, jeg ser også fjøras argument, om at noen må gå for at noen skal komme inn. Og med tanke på alderen til Anders, og kontrakslengden, forstår jeg til en viss grad at budet ble akseptert."A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
- NosaKommentar
-
Blir vel mer korrekt og si:
"En annen type er interessert i deg. Han betaler meg mellom 1 til 4 millioner for deg, dette er penger jeg trenger. Du får selv avgjøre om du vil gå. Om du blir så er det greit, om du går så er det også greit.".Kommentar
-
Poenget er at det sannsynligvis gjør ganske mye med følelsene å få et slikt valg. Muligheten er stor for at til og med superlojale Sundgodt hadde spilt for en annen klubb nå, dersom ikke Fjøra i fjor hadde "glemt" hva han lovte Stabæk.Kommentar
-
Se på Brann, hvem er lederskikkelsen der?
Se på RBK, hvem er lederskikkelsen(e) der?
Å ha en lederskikkelse som tørr å si i fra til dommern om hvor kjøleskapet skal stå, er etter min mening helt nødvendig. Det nytter ikke å stå med lua i hånda og godta alt dommern gjør.
Rambekk har selvsagt mer erfaring en de to nevnte herrer, men eneste måten de skal få erfaring på, hvordan er det?Mortus vivis praecipant
¤ Brigate Giallo ¤Kommentar
-
"- Jeg har kontrakt ett år til, og jeg bestemmer derfor selv om jeg vil bli eller ikke. Men etter det som har skjedd nå, skal det mye til at jeg spiller i LSK i 2007, sier Rambekk."
Da regner jeg med at han ikke blir...Kommentar
-
Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Håper Rambekk blir, men frykter det verste. Dog er jeg litt skuffet over hans negative utrykksmåte om LSK. Kan selfølgelig være dårlig journalist, eller jeg som leser feil, men syntes han tar dette litt for personlig. Kan selvfølgelig ligge mer bak her. Håper Rambekk lar fuglen i hjerte bestemme.Kommentar
-
Har LSK godtatt et bud på X kroner fra Godset er det ingen grunn til å avslå et bud på samme sum fra Odd som synes å være alternativet. Gitt Rambekk forsvinner er det ett fett om han går til Godset eller Odd. En overgang til enkelte andre klubber ville vært verre å svelge med mindre det er et mye høyere bud inne i bildet.Kommentar
-
Anders blir i LSK. Ingenting gleder meg mer enn det.
-okb! - som fortsatt ler godt av 'ca 212 tilskuere på plass mellom Stabæk og LSK' i en treningskamp for noen år siden.Kommentar
-
Nå blir jeg forvirret her.
På den ene siden har vi Henrik som sier:
Og så er det andre som sier:
Opprinnelig skrevet av okbAnders blir i LSK. Ingenting gleder meg mer enn det.
Kommentar
-
Kommentar
-
Odd vil ha Rambekk
ÅRÅSEN:
Strømsgodset trakk fredag budet sitt på Anders Rambekk. Men forsvarsspilleren forsvinner trolig fra LSK uansett - sannsynligvis til gamleklubben Odd.
Syns jeg leste tidligere i denne tråden at han IKKE ville spille for Odd igjen fordi kona holder på med hovedfagsoppgave?Kommentar
-
-okb!Kommentar
-
De slenger ut rykter i hytt og vær....Kommentar
-
Sakset fra Telemarksavisa_
"Jeg har snakket med Frank Grønlund i Lillestrøm, og har fått tillatelse til å snakke med Anders, bekrefter Odds styreleder Tore Andersen.
Under Odds kamp mot Bryne onsdag, var Rambekk til stede. Andersen hadde da en prat med den tidligere Odd-spilleren.
- Når dere først sier det, så må jeg bare innrømme at det stemmer, sier en ærlig Anders Rambekk".
Kommentar
-
Folk må lære seg at man ikke kan gi klare svar på om spillere blir eller går.
Hver gang det kommer opp et nytt rykte, halvsannhet eller bekreftet interesse fra en klubb på Rambekk/Koren/Mifsud lurer alle med en gang på om spilleren blir eller går.
Det er kun en ting som kan gi klare svar, og det er når spilleren underskriver en kontrakt! Selv reelle forhandlinger kan bryte sammen (hint hint Koren og Mifsud)!Kommentar
-
Ikke for å kaste bensin på spekulasjonsbålet, men nå ser det jo også ut til at Odd berger plassen i tippeligaen. Og det gjør det nok ikke mindre aktuelt for Rambekk å reise hjem til Skien...Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Folk må lære seg at man ikke kan gi klare svar på om spillere blir eller går.
Hver gang det kommer opp et nytt rykte, halvsannhet eller bekreftet interesse fra en klubb på Rambekk/Koren/Mifsud lurer alle med en gang på om spilleren blir eller går.
Det er kun en ting som kan gi klare svar, og det er når spilleren underskriver en kontrakt! Selv reelle forhandlinger kan bryte sammen (hint hint Koren og Mifsud)!
Men det virker på Anders som om han har fått en oppfatning om at LSK ønsker å selge ham og derfor er han instillt på å finne seg en ny klubb.Kommentar
Kommentar