Stabaek.no: Rambekk solgt til Godset (siste:Godset trakk budet sitt)

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Dole
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2004
    • 1579

    Opprinnelig skrevet av Lillestrøm Kirke
    Rambekkintervju fra 29 aug - noe har skjedd?
    Om du sier følgende til kjæresten din;

    "En annen type er interessert i deg. Du får selv avgjøre om du vil gå. Det spiller ingen rolle for meg".

    Tror du partneren din da ønsker å bli - eller å gå?

    Kommentar

    • hoyt
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2004
      • 2850

      Opprinnelig skrevet av Dole
      Om du sier følgende til kjæresten din;

      "En annen type er interessert i deg. Du får selv avgjøre om du vil gå. Det spiller ingen rolle for meg".

      Tror du partneren din da ønsker å bli - eller å gå?
      Metaforenes konge er du ikke. Men jeg ser poenget ditt, og skjønner Anders godt om han vil gå. Det er ikke akkurat en tillitserklæring å få et bud på seg akseptert. Men, jeg ser også fjøras argument, om at noen må gå for at noen skal komme inn. Og med tanke på alderen til Anders, og kontrakslengden, forstår jeg til en viss grad at budet ble akseptert.
      "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
      - Nosa

      Kommentar

      • McGuffy
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 5099

        Blir vel mer korrekt og si:


        "En annen type er interessert i deg. Han betaler meg mellom 1 til 4 millioner for deg, dette er penger jeg trenger. Du får selv avgjøre om du vil gå. Om du blir så er det greit, om du går så er det også greit.".

        Kommentar

        • Dole
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2004
          • 1579

          Opprinnelig skrevet av McGuffy
          Blir vel mer korrekt og si:


          "En annen type er interessert i deg. Han betaler meg mellom 1 til 4 millioner for deg, dette er penger jeg trenger. Du får selv avgjøre om du vil gå. Om du blir så er det greit, om du går så er det også greit.".
          Da hadde hun nok blitt

          Poenget er at det sannsynligvis gjør ganske mye med følelsene å få et slikt valg. Muligheten er stor for at til og med superlojale Sundgodt hadde spilt for en annen klubb nå, dersom ikke Fjøra i fjor hadde "glemt" hva han lovte Stabæk.

          Kommentar

          • artois
            Seniormedlem
            Forumonanist
            • May 2004
            • 176

            Opprinnelig skrevet av Dole
            Nå kan det sikkert diskuteres hvorvidt det er nødvendig for en lederskikkelse å diskutere med dommeren. Men jeg vil uansett hevde at Rambekk har en porsjon mer erfaring enn Bergan Foss og Bertheusen.
            Er det ikke derfor man blir lederskikkelse?
            Se på Brann, hvem er lederskikkelsen der?
            Se på RBK, hvem er lederskikkelsen(e) der?

            Å ha en lederskikkelse som tørr å si i fra til dommern om hvor kjøleskapet skal stå, er etter min mening helt nødvendig. Det nytter ikke å stå med lua i hånda og godta alt dommern gjør.

            Rambekk har selvsagt mer erfaring en de to nevnte herrer, men eneste måten de skal få erfaring på, hvordan er det?
            Mortus vivis praecipant
            ¤ Brigate Giallo ¤

            Kommentar

            • Henrik
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2006
              • 2110

              "- Jeg har kontrakt ett år til, og jeg bestemmer derfor selv om jeg vil bli eller ikke. Men etter det som har skjedd nå, skal det mye til at jeg spiller i LSK i 2007, sier Rambekk."

              Da regner jeg med at han ikke blir...

              Kommentar

              • Rønnern
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 6690

                Opprinnelig skrevet av Henrik
                "- Jeg har kontrakt ett år til, og jeg bestemmer derfor selv om jeg vil bli eller ikke.
                Noen har misforstått meget grundig i denne saken, enten journalisten eller Rambekk. Har du kontrakt ett år til, så bestemmer du ikke selv hvor du spiller i 2007!
                Mvh Ronnie "The Runner"
                LSK for alltid

                Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                Kommentar

                • Strømling69
                  Juniormedlem
                  Ferskenpels
                  • May 2006
                  • 5

                  Håper Rambekk blir, men frykter det verste. Dog er jeg litt skuffet over hans negative utrykksmåte om LSK. Kan selfølgelig være dårlig journalist, eller jeg som leser feil, men syntes han tar dette litt for personlig. Kan selvfølgelig ligge mer bak her. Håper Rambekk lar fuglen i hjerte bestemme.

                  Kommentar

                  • TomLundby
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Nov 2006
                    • 616

                    Har LSK godtatt et bud på X kroner fra Godset er det ingen grunn til å avslå et bud på samme sum fra Odd som synes å være alternativet. Gitt Rambekk forsvinner er det ett fett om han går til Godset eller Odd. En overgang til enkelte andre klubber ville vært verre å svelge med mindre det er et mye høyere bud inne i bildet.

                    Kommentar

                    • okb
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 2377

                      Opprinnelig skrevet av pondus73
                      Når dette er sagt så ser jeg for meg at dette er en liten practical joke fra moroklumpene sin side
                      Det er ikke første gang at komikerne i 'Berget de faa' spinner videre på en halvsannhet. De har gjort det før, og kommer sikker til å gjøre det.

                      Anders blir i LSK. Ingenting gleder meg mer enn det.

                      -okb! - som fortsatt ler godt av 'ca 212 tilskuere på plass mellom Stabæk og LSK' i en treningskamp for noen år siden.
                      Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

                      Kommentar

                      • Vicarious
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • May 2006
                        • 391

                        Nå blir jeg forvirret her.
                        På den ene siden har vi Henrik som sier:

                        Opprinnelig skrevet av Henrik
                        "- Jeg har kontrakt ett år til, og jeg bestemmer derfor selv om jeg vil bli eller ikke. Men etter det som har skjedd nå, skal det mye til at jeg spiller i LSK i 2007, sier Rambekk."

                        Da regner jeg med at han ikke blir...
                        Hvor har du dette fra, mann?

                        Og så er det andre som sier:
                        Opprinnelig skrevet av okb
                        Anders blir i LSK. Ingenting gleder meg mer enn det.
                        Hva faen stemmer? Får vi beholde Rambekk eller ikke? Fylleangst her..

                        Kommentar

                        • okb
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 2377

                          Opprinnelig skrevet av Vicarious
                          Hva faen stemmer? Får vi beholde Rambekk eller ikke? Fylleangst her..
                          Jeg har ingen dekning for at han blir i LSK, men Drammen trakk tilbudet sitt. Derfor gikk jeg ut i fra at han blir i klubben.

                          .. men hva som skjer hos familien Rambekk vet jeg ikke.

                          -okb!
                          Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

                          Kommentar

                          • TurboJenta_FALSK_IDENTITET
                            Utestengt
                            • Sep 2005
                            • 768

                            Odd vil ha Rambekk

                            ÅRÅSEN:
                            Strømsgodset trakk fredag budet sitt på Anders Rambekk. Men forsvarsspilleren forsvinner trolig fra LSK uansett - sannsynligvis til gamleklubben Odd.


                            Syns jeg leste tidligere i denne tråden at han IKKE ville spille for Odd igjen fordi kona holder på med hovedfagsoppgave?

                            Kommentar

                            • okb
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 2377

                              For det om en avis skriver noe så betyr det ikke at det dermed er sant. Jeg håper virkelig at Anders finner ut at han har det best i Sportsklubben, og at han derfor avviser alle tilbud.

                              -okb!
                              Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

                              Kommentar

                              • TurboJenta_FALSK_IDENTITET
                                Utestengt
                                • Sep 2005
                                • 768

                                Opprinnelig skrevet av okb
                                For det om en avis skriver noe så betyr det ikke at det dermed er sant. Jeg håper virkelig at Anders finner ut at han har det best i Sportsklubben, og at han derfor avviser alle tilbud.

                                -okb!
                                Nei selvfølgelig ikke. Faktasjekking ser ikke ut til å være det avisene bryr seg mest om.
                                De slenger ut rykter i hytt og vær....

                                Kommentar

                                • sparwasser
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jun 2005
                                  • 3185

                                  Opprinnelig skrevet av okb
                                  For det om en avis skriver noe så betyr det ikke at det dermed er sant. Jeg håper virkelig at Anders finner ut at han har det best i Sportsklubben, og at han derfor avviser alle tilbud.

                                  -okb!
                                  Dessverre så har avis-artikkelen rot i virkeligheten

                                  Sakset fra Telemarksavisa_

                                  "Jeg har snakket med Frank Grønlund i Lillestrøm, og har fått tillatelse til å snakke med Anders, bekrefter Odds styreleder Tore Andersen.

                                  Under Odds kamp mot Bryne onsdag, var Rambekk til stede. Andersen hadde da en prat med den tidligere Odd-spilleren.

                                  - Når dere først sier det, så må jeg bare innrømme at det stemmer, sier en ærlig Anders Rambekk".

                                  Kommentar

                                  • Henrik
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2006
                                    • 2110

                                    Vicarious

                                    Tok den delen rett fra nyhetstråden hvor det står i en artikkel.

                                    Kommentar

                                    • gj
                                      Seniormedlem
                                      • Nov 2003
                                      • 3360

                                      Opprinnelig skrevet av Vicarious
                                      Hva faen stemmer? Får vi beholde Rambekk eller ikke? Fylleangst her..

                                      Folk må lære seg at man ikke kan gi klare svar på om spillere blir eller går.

                                      Hver gang det kommer opp et nytt rykte, halvsannhet eller bekreftet interesse fra en klubb på Rambekk/Koren/Mifsud lurer alle med en gang på om spilleren blir eller går.

                                      Det er kun en ting som kan gi klare svar, og det er når spilleren underskriver en kontrakt! Selv reelle forhandlinger kan bryte sammen (hint hint Koren og Mifsud)!

                                      Kommentar

                                      • holmiz
                                        The kjøkken-kanariz
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2006
                                        • 6064

                                        Ikke for å kaste bensin på spekulasjonsbålet, men nå ser det jo også ut til at Odd berger plassen i tippeligaen. Og det gjør det nok ikke mindre aktuelt for Rambekk å reise hjem til Skien...
                                        Hilsen Anders

                                        Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                                        Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                                        Kommentar

                                        • Ballkunstneren
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • May 2006
                                          • 780

                                          Opprinnelig skrevet av Glenn
                                          Folk må lære seg at man ikke kan gi klare svar på om spillere blir eller går.

                                          Hver gang det kommer opp et nytt rykte, halvsannhet eller bekreftet interesse fra en klubb på Rambekk/Koren/Mifsud lurer alle med en gang på om spilleren blir eller går.

                                          Det er kun en ting som kan gi klare svar, og det er når spilleren underskriver en kontrakt! Selv reelle forhandlinger kan bryte sammen (hint hint Koren og Mifsud)!
                                          Rambekk sa i et intervju at det skulle mye til for at han ble i Lillestrøm i 2007, hvis dere har lyst å se hvor det var kan jeg sikkert finne det, men det er unødvendig.

                                          Men det virker på Anders som om han har fått en oppfatning om at LSK ønsker å selge ham og derfor er han instillt på å finne seg en ny klubb.

                                          Kommentar

                                          Working...