Stabaek.no: Rambekk solgt til Godset (siste:Godset trakk budet sitt)

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • McGuffy
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 5102

Opprinnelig skrevet av chrissp
    Hvorfor spilte ikke Rambekk i går? Har jeg gått glipp av noen karantener, skader eller er det slik at han er satt ut av laget fordi han er solgt.....?
    Rambekk glapp mot TIL 1-2, Rambekk spilte ikke mot Odd 2-0, ergo Anders på benken i går. Ikke så mye hokuspokus..

Kommentar

• Rønnern
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 6690

Opprinnelig skrevet av chrissp
      Hvorfor spilte ikke Rambekk i går? Har jeg gått glipp av noen karantener, skader eller er det slik at han er satt ut av laget fordi han er solgt.....?
      Rambekk ble satt ut av laget før kampen mot Odd, etter et par kamper med noen stygge tabber. Steffi kom inn og overbeviste mot Odd og fikk dermed fornyet tillit mot Lyn.

Rambekk har en lyske som har plaget ham en liten stund nå og han sto over treningen på torsdagen i forrige uke. Muligens det som har gjort at han ikke har vært helt på topp.
      Mvh Ronnie "The Runner"
      LSK for alltid

Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

Kommentar

• Raskolnikov
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Sep 2005
        • 1453

Jeg synes det er helt greit at LSK selger Rambekk dersom vi har fått et brukbart bud på han. Håper på 4 mill. eller mer. Kippe og Rambekk har ikke fungert spesielt godt sammen og Pål Steffen Andresen har vært bedre enn Rambekk de gangene han har fått sjansen. Pål Steffen er en lokal gutt og den mest talentfulle stopperen i klubben. Kippe har vært hos oss lenge og er kaptein. At det da er Rambekk som forsvinner er helt greit. Det er antageligvis han vi kan få mest penger for også.

Ikke misforstå meg. Rambekk har vært god for LSK og fremstår som en meget sympatisk fyr, men hvis vi kan få inn frisk kapital uten å svekke laget er et salg helt greit.
        Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

Kommentar

• McGuffy
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 5102

Uwe uttalte etter Odd-kampen:
          "Anders kommer garantert tilbake i Royal League."

Og nå skal han selges til Godset? Jeg forstår det slik at klubbene er enige, og resten er opp til Rambekk. Nå må vi igang med en aksjon igjen!

Si nei Anders, bare si NEI!

Kommentar

• maurakanari
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jul 2005
            • 641

Si ja du Anders, så kan vi bruke de 5 millionene på lønna til Koren!!
            VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

Kommentar

• KimFL
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Nov 2003
              • 1410

En jeg kjenner i godset-miljøet, hadde ihvertfall ikke hørt om dette. Trur nok dette bare er løse rykter.....ihvertfall foreløpig.

KimFL

Kommentar

• mr.Jordbakke
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jun 2005
                • 3845

Rambekk, det er hans navn
                speller for Fugla han
                Rambekk skal kjempe og Rambekk skal sloss
                Rambekk er en av oss!
                NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

Mvh
                Mr.Jordbakke

Kommentar

• Rønnern
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 6690

Opprinnelig skrevet av Raskolnikov
                  Jeg synes det er helt greit at LSK selger Rambekk dersom vi har fått et brukbart bud på han. Håper på 4 mill. eller mer.
                  Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen. Rambekk er en tvers igjennom hyggelig og sympatisk fyr, i tillegg til å være en meget god fotballspiller.

Dog...

LSK har et ekstremt stort behov for en ny midtstopper. En rutinert jævel som kan ta ansvar for det som skjer bak der og som kan luke ut de vanvittig horrible feilene som er blitt gjort i de bakre rekker i hele år.

Anders kom gratis til LSK for to år siden, har utviklet seg enormt på stopperplassen og kommet inn på landskaget som solid høyreback. Dersom LSK får frigjort nok kapital til å hente inn en ny midtstopper ved et salg av Rambekk, er det ok for meg.
                  Mvh Ronnie "The Runner"
                  LSK for alltid

Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

Kommentar

• mr.Jordbakke
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jun 2005
                    • 3845

Kanskje det er snakk om en byttehandel: Rambekk for Mattias Andersson?
                    NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

Mvh
                    Mr.Jordbakke

Kommentar

• sniper
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 5254

Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
                      Kanskje det er snakk om en byttehandel: Rambekk for Mattias Andersson?
                      Ja, la oss nok en gang hente en kantspiller som fungerer i 4-3-3

Petter

Kommentar

• McGuffy
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2004
                        • 5102

Opprinnelig skrevet av Rønnern
                        Dog...

LSK har et ekstremt stort behov for en ny midtstopper. En rutinert jævel som kan ta ansvar for det som skjer bak der og som kan luke ut de vanvittig horrible feilene som er blitt gjort i de bakre rekker i hele år.
                        Jeg klarer ikke og se for meg hvem denne rutinerte jævelen av en midstopper skal være. Går Rambekk ut så MÅ vi ha inn en ny stopper. Og skal denne være av den rutinerte typen, så blir han midstopper type dyr. I alle fall om han er norsk.

En ting jeg derimot ser for meg er at Odd rykker ned og vi henter en rutinert jævel i form av TSL.. Men det er en annen debatt.
                        Last edited by McGuffy; 06.11.2006, 15:54.

Kommentar

• mr.Jordbakke
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jun 2005
                          • 3845

Opprinnelig skrevet av petter
                          Ja, la oss nok en gang hente en kantspiller som fungerer i 4-3-3

Petter
                          Og Nordlie ved roret...

Mvh
                          Mr.Jordbakke

Kommentar

• mr.Jordbakke
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jun 2005
                            • 3845

Opprinnelig skrevet av McGuffy

En ting jeg derimot ser for meg er at Odd rykker ned og vi henter en rutinert jævel...
                            Per "Pelle" Nilsson?

Mvh
                            Mr.Jordbakke

Kommentar

• King_Raymond
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 4987

Per "Pelle" Nilsson?
                              Han er vel en del dyrere enn det vi har råd til tror jeg...
                              Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• McGuffy
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2004
                                • 5102

Per "Pelle" Nilsson?
                                Les "rutinert jævel"
                                Vil ikke ha en som stanger ballen mot eget mål, på overtid når det står om tippeligakontrakten
                                Jeg mente Svindal Larsen..

Kommentar

• KimFL
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Nov 2003
                                  • 1410

Han er vel en del dyrere enn det vi har råd til tror jeg...
                                  Ikke nødvendigvis....er jo dette med klausuler ved evt. nedrykk da.....uten at jeg veit om Hr. Nilsson har noe slikt. Så spørs det vel om interessen fra utenlandske klubber. Rykker Odd ned, forsvinner Nilsson garantert....

KimFL

Kommentar

• Vicarious
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • May 2006
                                    • 391

Odd sa vel nei til et bud fra en engelsk klubb på X Mill for Pelle Nilsson tidligere år.. Men kanskje han har en "relegation clause" i kontrakta si, derav det strategiske selvmålet i går?

At vi skal selge en forsvarsspiller, for ikke å snakke om Rambekk, høres helt latterlig ut! Det er helt klart lagdelen hvor vi er dårligst besatt. Selges Rambekk har vi i realiteten 4 spillere igjen med erfaring på eliteserienivå, og derav 2 hobbitter. Nei, bruk nå for helvete Rambekk på venstreback heller enn han fåkkings Danton da ihvertfall!

Kommentar

• KimFL
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Nov 2003
                                      • 1410

Les "rutinert jævel"
                                      Vil ikke ha en som stanger ballen mot eget mål, på overtid når det står om tippeligakontrakten :smile:
                                      Uflaks....pluss at han blei dytta i den situasjonen....

KimFL

Kommentar

• sniper
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Feb 2004
                                        • 5254

Rambekk på vei
                                        til Strømsgodset

Anders Rambekk kan være på vei til Strømsgodset. LSK har fått et økonomisk tilbud fra drammensklubben.

Av: Per Kristian Torvik

– Jeg fikk beskjed om dette etter kampen mot Lyn. LSK har fått et tilbud og gitt meg lov til å snakke med dem, sier Anders Rambekk.
                                        Han har tatt saken opp i familieråd, og sier han behøver et par dager å tenke seg om på.
                                        – Når LSK tydeligvis har fått et så godt tilbud at de vil selge meg, er det klart jeg må vurdere dette.
                                        Anders Rambekk har hatt en varierende sesong. Etter godt spill i vårsesongen ble han tatt ut i Åge Hareides tropp til landskampene mot Paraguay og Sør-Korea. I høst har han spilt EM-kampene for Norge, men siden mistet plassen på LSKs lag.

Kommentar

• Raskolnikov
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Sep 2005
                                          • 1453

Opprinnelig skrevet av Rønnern
                                          Det er mulig vi trenger en sjefstype ja, men vil vi bruke pengene på en ny midtstopper? Hvis Koren forsvinner blir det vel fort til at pengene må brukes på en erstatter der. Eventuelt må vi legge om til en mer flat midtbanefirer igjen, for noen erstatter av samme kaliber som Koren får vi ikke. Simen Brenne er god, men et rent bytte med Brenne inn for Koren vil svekke oss.

I øyeblikket mener jeg at vi trenger en ny høyreback, en ny venstreving og en ny midtbanespiller mer enn en eventuell ny midtstopper. Dan Anton er en helt grei back, men personlig liker jeg ikke backer som har så liten fart. Martin Husar er talentfull, men i øyeblikket virker det lite sannsynlig at han vil ha en jevn god sesong neste år. På den sentrale midtbanen har vi mange alternativer, men jeg syns ingen peker seg ut som noe klart førstevalg bortsett fra Koren. Wehrman og Søgård tilfører laget litt ulike kvaliteter, mens Mouelhi for meg framstår som et ubeskrevet blad. Enten får LSK bestemme seg for å gi han tillit i RL og se hvordan det går eller så ser jeg ikke noe poeng i å ha han med videre. Vi vil aldri få noe svar på hans kvaliteter så lenge han spiller venstrekant. Gjemt ute på kanten har verken han eller Søgård vært gode nok. Islendingen vet jeg ingen verdens ting om, bortsett fra at en forum-islending mente han var veldig bra.

Mifsud trenger vi ikke å erstatte så lenge Diomande kommer inn. Da har vi god nok dekning. Skulle Mifsud mot all formodning bli, så vil jeg gratulere LSK med å ha ødelagt et stort talent i Magnus Myklebust. Jeg synes det er håpløst hvor lite han har fått spille. Belønningen for en veldig god vintersesong har vært null tillit hele året.
                                          Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

Kommentar

Working...