Stabaek.no: Rambekk solgt til Godset (siste:Godset trakk budet sitt)

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • KimFL
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2003
    • 1410

At vi skal selge en forsvarsspiller, for ikke å snakke om Rambekk, høres helt latterlig ut! Det er helt klart lagdelen hvor vi er dårligst besatt. Selges Rambekk har vi i realiteten 4 spillere igjen med erfaring på eliteserienivå, og derav 2 hobbitter. Nei, bruk nå for helvete Rambekk på venstreback heller enn han fåkkings Danton da ihvertfall!
    Hvis vi har solgt Rambekk....kan vi ikke bare lure godset ved å gi dem Danton istdenfor da?

Men PSA/Kippe har jo spilt bra i de 2 siste kampene. Ellers og forøvrig, de gangene de har spilt sammen som stoppere. Så jeg ser det ikke som verdens undergang om Rambekk forsvinner. Er mer kritisk å få inn en høyreback som virker.

KimFL

Kommentar

• King_Raymond
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 4987

Opprinnelig skrevet av KimFL
      Hvis vi har solgt Rambekk....kan vi ikke bare lure godset ved å gi dem Danton istdenfor da?

Men PSA/Kippe har jo spilt bra i de 2 siste kampene. Ellers og forøvrig, de gangene de har spilt sammen som stoppere. Så jeg ser det ikke som verdens undergang om Rambekk forsvinner. Er mer kritisk å få inn en høyreback som virker.

KimFL
      Problemet blir jo når Kippe/Steffi blir skadet og må sone karantener, da kommer Bertheussen inn, og han er rett å slett for fårlig for tippeligaen.
      Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• KimFL
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Nov 2003
        • 1410

Opprinnelig skrevet av King_Raymond
        Problemet blir jo når Kippe/Steffi blir skadet og må sone karantener, da kommer Bertheussen inn, og han er rett å slett for fårlig for tippeligaen.
        Jeg ser problemet. Men det er også et "problem" å ha landslagspillere på benken. Men man bør helt klart ha kompetent backup på slike utsatte plasser. Bertheussen kan jo fort bli såpass kompetent, at han kan gå inn i på backplass/stopperplass ved skade/karantene. Men vi trenger noen fler.

Rambekk er for god til å sitte på benken i LSK. Det samme er Kippe. Og PSA spiller stort sett alltid bra sammen med én av dem.

KimFL

Kommentar

• KimFL
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Nov 2003
          • 1410

Vel, hvis det er riktig, det som står i RB nå, så har Godset lagt inn et bud på Rambekk, og LSK har gitt Rambekk lov til å snakke med dem. Dermed er det vel opptil Rambekk selv, om han vil gå til Godset.

mvh
          KimFL

Kommentar

• mr.Jordbakke
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2005
            • 3845

Rambekk er for god til å sitte på benken i LSK. Det samme er Kippe. Og PSA spiller stort sett alltid bra sammen med én av dem.
            Skal LSK kunne hevde seg i toppen i løpet av en hel sesong MÅ vi ha gode erstattere på benken!
            NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

Mvh
            Mr.Jordbakke

Kommentar

• KimFL
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Nov 2003
              • 1410

Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
              Skal LSK kunne hevde seg i toppen i løpet av en hel sesong MÅ vi ha gode erstattere på benken!
              Det er jeg enig i. Men hvor "god" skal en erstatter være? Landslagsnivå? Skal vi ha landslagspillere på benken/tribunen, så får vi fort en situasjon ala Wehrman igjen, der spilleren rett og slett ikke gidder mer, og drar til en annen klubb.

mvh
              KimFL

Kommentar

• krisruds
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2005
                • 839

Hvis han blir solgt ser jeg på denne som veldig synd for klubbe. I Norge er det ikke mange andre spillere som er like hyggelig og trivelig kar som Rambekk. Han er også en god fotballspiller, som såklart hjelper. Men en skikkelig kjernekar, et stort kapteinsevne
                krisruds medlem av KFL siden 1996

OI OI OI nå har vi det morro :)

BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

Kommentar

• hoyt
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2004
                  • 2850

I følge godsetunionens forum så har de fått et muntlig JA fra Anders. Men jeg tror nok at det er like mye hold i de ryktene som informasjonen vi fikk om Vif-TIL på feltet i går..
                  "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                  - Nosa

Kommentar

• Vicarious
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2006
                    • 391

Gjentar: Latterlig hvis vi selger Rambekk. Greit nok at han kan bli utkonkurrert på midtstopperplass av Kippe/PSA.
                    Men han er en bedre venstreback enn Shane, han er en bedre høyreback enn Danton, og han er muligens et bedre valg på defensiv midtbaneplass enn mange andre også.
                    Mulig at Bertheussen eller Bergan Foss blir bra stoppere på sikt, men vi er bare nødt til å ha ett minstemål med backup også i forsvaret.
                    Kanskje vi kan raske inn noen ålreite stopper fra HamKam?

Kommentar

• gulf
                      Seniormedlem
                      Forumonanist
                      • Oct 2005
                      • 210

Dette kom som et sjokk på meg...!

Anders, VÆR SÅ SNILL - ikke forlat oss. Du er en meget god aspirant til kapteinsbindet, leverer solide kamper gang etter gang,
                      høyaktuell på landslaget, I TILLEGG til å være ekstremt hyggelig, sympatisk og generelt en god gutt!

Ostani pri nas, ANDERS

Kommentar

• xeR
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Jan 2004
                        • 11206

Rare greier detta synes jeg. Mener å ha lest ett intervju med Rambekk for en tid tilbake der han sa at han ville bli i lillestrøm ut kontrakta for så enten å signere en ny kontrakt med oss eller reise hjem til Skien.
                        Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• Fugl1120
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2005
                          • 3528

Opprinnelig skrevet av xeR
                          Rare greier detta synes jeg. Mener å ha lest ett intervju med Rambekk for en tid tilbake der han sa at han ville bli i lillestrøm ut kontrakta for så enten å signere en ny kontrakt med oss eller reise hjem til Skien.
                          Er vel ikke Rambekk, men LSK som har godtatt budet. Rambekk har enda ikke svart, så får vi se om han velger å takke ja eller om videre spill i LSK er å foretrekke.
                          Lauken er vår venn!

Kommentar

• xeR
                            Seniormedlem
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Jan 2004
                            • 11206

Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                            Er vel ikke Rambekk, men LSK som har godtatt budet. Rambekk har enda ikke svart, så får vi se om han velger å takke ja eller om videre spill i LSK er å foretrekke.
                            nei, men det stod jo i en artikkel at han var interessert i forhandlinger. Godset er blitt en pengesterk klubb med ambisjoner og de kommer fra en stor by så potensialet er der, Sikkert en interessant utfordring å gripe fatt i. Uansett hva Rambekk gjør så får han støtte fra meg. Helst ser jeg at han blir hos oss.Makan til sympatisk fyr skal man lete lenge etter. Drammen er noen mil nærmere Skien for han også, han virker som en meget familiekjær fyr.

Kommentar

• maxpayne
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Apr 2006
                              • 1287

hvis det skulle komme som noen overraskelse på noen så vet jeg om flere spillere i LSK som vil bort pga. tyskeren. At også dette syndromet har rammet Rambekk er vel også temmelig forståelig etter tyskerens behandling av ham de 2 siste kampene.

Kommentar

• xeR
                                Seniormedlem
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Jan 2004
                                • 11206

Opprinnelig skrevet av maxpayne
                                hvis det skulle komme som noen overraskelse på noen så vet jeg om flere spillere i LSK som vil bort pga. tyskeren. At også dette syndromet har rammet Rambekk er vel også temmelig forståelig etter tyskerens behandling av ham de 2 siste kampene.
                                Ja, fy faen for en behandling han har fått. Ta deg en bolle.. Han har sliti med småskader, samt vært den som har vært mest delaktig i en del unødvendige baklengs. Når PSA har kommi inn så har han ikek spilt seg ut av laget heller. Dessuten tror jeg Rambekk er såpass profesjonell og lojal ovenfor klubben at han ikke vil reise bare pga 2 kamper på benken.

Kommentar

• maxpayne
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Apr 2006
                                  • 1287

Opprinnelig skrevet av xeR
                                  Ja, fy faen for en behandling han har fått. Ta deg en bolle.. Han har sliti med småskader, samt vært den som har vært mest delaktig i en del unødvendige baklengs. Når PSA har kommi inn så har han ikek spilt seg ut av laget heller. Dessuten tror jeg Rambekk er såpass profesjonell og lojal ovenfor klubben at han ikke vil reise bare pga 2 kamper på benken.
                                  det er mulig, men det er et ganske tydlig signal hvis han velger godset fremfor LSK.

Kommentar

• reka
                                    Seniormedlem
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Aug 2005
                                    • 13278

Dette må vel være dagens mest paranoide? Skal rambekk plutselig ønske seg bort pga 2 kamper på benken etter bl.a. en horribel kjempemiss?

PS! Jeg vet om supportere som ønsker at alt skal gå galt slik at de kan si at det er øst-europeerens feil.

Kommentar

• Ketil Cantona
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2004
                                      • 6813

Det er jeg enig i. Men hvor "god" skal en erstatter være? Landslagsnivå? Skal vi ha landslagspillere på benken/tribunen, så får vi fort en situasjon ala Wehrman igjen, der spilleren rett og slett ikke gidder mer, og drar til en annen klubb.

mvh
                                      KimFL
                                      Se på bredden i RBK... Landslagets Brathen sitter støtt å stadig på benken... Please ikke stikk Rambekk, jeg vil først høre hvem som hentes(mistenker en treg og liten svenske)

Kommentar

• Ketil Cantona
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Feb 2004
                                        • 6813

det er mulig, men det er et ganske tydlig signal hvis han velger godset fremfor LSK.
                                        Hva???? Dette blir håpløst.... Så lenge PSA spiller bra bør han få fortsette.

Kommentar

• Henrik
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jan 2006
                                          • 2110

Nå har Rosenborg en litt annen økonomi enn LSK da, som tillater kvalitetsspillere på benken.

Kommentar

Working...