Stabaek.no: Rambekk solgt til Godset (siste:Godset trakk budet sitt)

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • McGuffy
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 5099

    #81
    Opprinnelig skrevet av rEPPA
    Det håper jeg også. Jeg har i alle fall sendt en hyggelig melding.
    Jeg fant ikke nr..

    Kommentar

    • rEPPA
      *****istrator
      • Nov 2003
      • 3933

      #82
      Se PM. Hvis det er noen andre som vil ha nr, send meg en PM.
      www.kfl.no/debatt

      Kommentar

      • gulf
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • Oct 2005
        • 210

        #83
        Prøvde å finne nummeret hans på telefonkatalogen.no, uten hell. Så, takk rEPPA, fint initiativ. (Skal dog vente med å sende til i morra, sømmer seg ikke så seint!)

        Kommentar

        • Jannis
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jun 2005
          • 266

          #84
          Sjokkert

          Jeg er DYPT sjokkert , at det går ann LSK......:evil:

          Kommentar

          • KFL41
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2004
            • 3648

            #85
            Opprinnelig skrevet av King_Raymond
            Ser ikke for meg at vi får mer enn 3-4 millioner for forsvarsspilleren Rambekk
            Fikk ikke Sogndal fem mill for Brink? Har aldri hørt om ham men en landslagsspiller bør gå for like mye. Selv om det er forskjell på alder.

            Kommentar

            • Øyvind
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Oct 2006
              • 292

              #86
              Opprinnelig skrevet av Rønnern

              Tippeligaens yngste stall? Ja, det vil jeg tro.
              Den startoppstillingen vi hadde på søndag hadde en snittalder på 26,18 år. Om dette er for lavt, og hvordan det er i tippeligaen ellers er uvisst.

              Men for meg høres ikke dette forferdelig lavt ut. Går ut fra at resten av stallen ligger på ca. det samme.

              Kommentar

              • LSK-supp.
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Dec 2003
                • 1023

                #87
                Dette går faen ikke an!

                Det vil være sinnsykt om vi har solgt rambekk!

                Han har vært vår beste forsvarsspiller og har meget gode lederegenskaper, det er en skam om de har solgt han til Strømsgodset.

                Og til dere som mener at han kan erstattes fra egen stall gidder jeg ikke engang å prøve å motsi, det er jo de samme som mener at Koren og Mifsud også kan erstattes fra egen stall, utrolig.
                I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

                Kommentar

                • Hertis
                  I karantene
                  Forumonanist
                  • May 2004
                  • 173

                  #88
                  Opprinnelig skrevet av maxpayne
                  hvis det skulle komme som noen overraskelse på noen så vet jeg om flere spillere i LSK som vil bort pga. tyskeren. At også dette syndromet har rammet Rambekk er vel også temmelig forståelig etter tyskerens behandling av ham de 2 siste kampene.

                  Hvem andre er det snakk om her ?

                  Kommentar

                  • Macho-Morten
                    Ikke KFL-styremedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2005
                    • 2687

                    #89
                    Opprinnelig skrevet av Raskolnikov
                    Skulle Mifsud mot all formodning bli, så vil jeg gratulere LSK med å ha ødelagt et stort talent i Magnus Myklebust. Jeg synes det er håpløst hvor lite han har fått spille. Belønningen for en veldig god vintersesong har vært null tillit hele året.
                    Helt enig. Synes også at selv om Mifsud kan gjøre mye drøyt på egenhånd, vil det være lurere å dyrke Myklebust i en mer "spillende" rolle. Muligens vil han score færre mål, men får han spille mye tror jeg egentlig ikke det heller, og jeg er rimelig sikker på at han vil gjøre lurere valg enn Mifsud i angrepsoppbygginga. Får Mifsud ballen 30 meter eller mindre fra motstanderens mål trenger jo ikke resten av laget å være med opp, ballen får de jo ikke før han eventuelt mister den...

                    Men DETTE hadde fint lite med Rambekk å gjøre. Hva gjelder salg av han... Hadde dette skjedd for tre måneder siden hadde jeg nok vært i harnisk, men jeg tror egentlig ikke han trengs... i hvert fall ikke om prisen er riktig. Som med Myklebust synes jeg Påsen (ikke Påsan) har fått urovekkende lite spilletid i år, og jeg tror også potensialet hans er større enn Rambekks. Vi er i en situasjon der vi har en god midtstopper for mye, da er det kanskje ikke dumt å selge en av dem for å forsterke/erstatte på en plass vi trenger det mer.

                    Kommentar

                    • Eikrem
                      Seniormedlem
                      Forumsadist
                      • Jun 2004
                      • 119

                      #90
                      Grei signaleffekt til omgivelsene om at klubben senker ambisjonsnivået ved
                      å selge klubbens eneste landslagspiller.

                      Å si at klubben har bra nok dekning på stopper plassen uten Rambekk er bare
                      vås, vi er like utsatt for suspensjoner,skader,formsvikt o.l selv om kalenderen viser 2007.

                      Kommentar

                      • mr.Jordbakke
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jun 2005
                        • 3845

                        #91
                        Opprinnelig skrevet av Eikrem
                        Å si at klubben har bra nok dekning på stopper plassen uten Rambekk er bare
                        vås, vi er like utsatt for suspensjoner,skader,formsvikt o.l selv om kalenderen viser 2007.
                        Enig. Det er bare å se på det faktum at LSK har sluppet inn flest mål per sjanse i eliteserien. Forsvarsrekka vår kan umulig da være blant de beste i Norge! Hvorfor har ikke Kippe og PSA blitt tatt ut på landslaget?
                        NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                        Mvh
                        Mr.Jordbakke

                        Kommentar

                        • Totti21
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Mar 2004
                          • 3499

                          #92
                          Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
                          Enig. Det er bare å se på det faktum at LSK har sluppet inn flest mål per sjanse i eliteserien. Forsvarsrekka vår kan umulig da være blant de beste i Norge! Hvorfor har ikke Kippe og PSA blitt tatt ut på landslaget?
                          Kippe har da vært inne i landslagsstallen ved flere anledninger det siste året. Og PSA hadde spilt mye mer i år hvis ikke det hadde vært for skaden i RL finalen tror jeg. Han hadde iallefall spilt meget godt før den.

                          Kommentar

                          • marrern
                            Juniormedlem
                            Bøffelpromp
                            • Oct 2006
                            • 11

                            #93
                            Vi tar gjerne Rambekk til oss vi. En sympatisk spiller som vil forsterke forsvaret vårt. Når det gjelder pris så ligger den nok på rundt 3 mill.

                            Ting som taler til vår (altså Godsets) fordel når det gjelder pris er jo bl.a. det at han har passert 30 (eller tar jeg feil her), samt at kontrakten hans løper ut neste sesong. I tillegg vil han jo få muligheten til å bo i Skien.

                            Som sagt: Anders - hjertelig velkommen til Drammen og Godset:smile:

                            Kommentar

                            • sigurdsen
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2006
                              • 1820

                              #94
                              Åssen kan folk meine at det er greit å selge en av vår beste spillere. Han er den eneste på lillestrøm som har spilt seg inn på landslaget. Han er en stor ressurs og en knallgodspiller. Greit at pål steffen kan spille, da kan vel rambekk brukes som back istedenfor danton

                              Kommentar

                              • Eva =)
                                Medlem
                                Hoffnarr
                                • Sep 2005
                                • 60

                                #95
                                Så Godset og LSK skal være enige,
                                ikke at jeg skjønner hvorfor LSK velger å selge Rambekk.

                                Da er det bare å håpe på da at Rambekk selv velger LSK!
                                Forza Fugla!

                                Kommentar

                                • KimFL
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Nov 2003
                                  • 1410

                                  #96
                                  Opprinnelig skrevet av sigurdsen
                                  Åssen kan folk meine at det er greit å selge en av vår beste spillere. Han er den eneste på lillestrøm som har spilt seg inn på landslaget. Han er en stor ressurs og en knallgodspiller. Greit at pål steffen kan spille, da kan vel rambekk brukes som back istedenfor danton
                                  Slik jeg ser det (har en mistanke om at klubben også tenker slik), så har vi pr i dag, 3 gode stoppere. 2 av dem er i landslagstroppen, og 1 er vel heller ikke langt unna. Alle 3 er egentlig for gode til å sitte på benken. Et luksusproblem for en trener, men for klubb og spiller er det ikke gunstig.

                                  -Kippe er kaptein, og derfor uaktuell å selge (skulle da bare mangle)
                                  -PSA er rask, taklingsterk, sterk i hodedueller, og ung. Helt klart en spiller å statse på. Bør helt klart være landslagsaktuell om ikke lenge.
                                  -Rambekk har også vært god. Den eneste som har fått skikkelige landskamper (mest pga at Høiland har vært skadet, men alikevel.....

                                  Rambekk er også en spiller vi kan tjene penger på nå. Usikker på hvor mye vi kan få for han om 2-3 år. Han er vel ikke noen ungdom lenger heller, selv om han har flere gode år igjen på banen. I tillegg til å være god, virker han også som en hyggelig fyr, og det vil helt klart være surt om han drar. Men ingen krise, slik jeg ser det. Det forutsetter da at det skaffes spillere som kan gå inn på stopper/backplass ved skader/formsvikt/karantener. Trur ikke Jan Åge/Uwe slipper han, uten å ha tenkt på det siste her. Trur også at det kan være lurt å satse på ét stopperpar i framtiden.

                                  ...ingen spillere er uerstattelige, selv om enkelte kan være vanskeligere å erstatte enn andre.....men jeg har helt klart trua på at Jan Åge og Uwe finner de rette spillerne til å erstatte de som forsvinner.



                                  KimFL

                                  Kommentar

                                  • Henrik
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2006
                                    • 2110

                                    #97
                                    Hvis klubben skal ha inn penger er det ikke veldig mange spillere som kan generere penger verdt å snakke om. Riise, Rambekk, Kippe kanskje. Occean er nok fortsatt verdt noen kroner, og vi fikk jo et bud på Sundgot på noe tilsvarende det vi spekulerer i at vi får for Rambekk fra Stabæk i fjor. Jeg regner med at de fleste her ikke vil selge noen av disse.

                                    Kommentar

                                    • Lillestrøm Kirke
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Oct 2004
                                      • 1470

                                      #98
                                      Opprinnelig skrevet av KimFL
                                      Rambekk er også en spiller vi kan tjene penger på nå. Usikker på hvor mye vi kan få for han om 2-3 år.
                                      0 - null, kontrakta hans går ut om ett år.
                                      "Når man har opplevd Tom Lund, blir det vanskelig å holde med noe annet enn Lillestrøm" - Arne Scheie

                                      Kommentar

                                      • KimFL
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Nov 2003
                                        • 1410

                                        #99
                                        Opprinnelig skrevet av Lillestrøm Kirke
                                        0 - null, kontrakta hans går ut om ett år.
                                        hehe....sant nok. Men hvis klubben hadde solgt han om 2-3 år, så hadde vel det forutsatt at han skrevet en kontrakt for de årene. Han har vel også nevnt tidligere, at han kunne tenke seg å bli i LSK ut karrieren.


                                        KimFL

                                        Kommentar

                                        • KimFL
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Nov 2003
                                          • 1410

                                          Fikk en melding fra en i Godset-miljøet nå (broren hans jobber i klubben).....om at Rambekk og Svindal Larsen var klare for SIF. Ikke helt offisielt enda.



                                          KimFL

                                          Kommentar

                                          Working...