Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Stabaek.no: Rambekk solgt til Godset (siste:Godset trakk budet sitt)
Stabaek.no: Rambekk solgt til Godset (siste:Godset trakk budet sitt)
Jeg har konkret info om at Stabæk har fått beskjed fra klubben om han Rambekk er solgt. De har forhørt seg om spilleren og fikk dette til svar. Hva vet folket om dette???
Dette hører sikkert hjemme i en annen debatt, men synes dette er så viktig at det bør taes her!!
0 baklengs på de 2 siste kampene uten Rambekk. Er det tilfeldig? Hmmm. Men på den andre siden, er han jo back på landsen.. Hvorfor kan han ikke være det for oss?
Javel???
Kan ikke si at jeg eventuelt slipper et potensielt kapteinsemne med godt hjerte. Men før dette på noen som helst bekreftes så tror jeg at dette er de festlige guttene på Stabækforumet som prøver å være litt artige. De er jo fortsatt fornærmet over at Sundgot valgte å bli hos oss framfor å signere for den middelmådigheten
Med Fjøras kommentar om at noen må ut for at noen skal komme inn, friskt i minne, ser jeg ikke bort fra at dette ryktet viser seg å være sant.
Min personlige mening er at vi trenger Rambekk i klubben. En god spiller med gode holdninger som er en veldig fin ambassadør for klubben. Men hvis det viser seg at vi selger en såpass god spiller som Anders, da er jeg spent på hvem vi kan få som erstatning..
"A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again." - Nosa
Eneste jeg kan se på stabaek.no er "Silly Season", hvor det står at rambekk er solgt til godset..
Silly Season er i gang
Interessert? Klikk deg inn på finn.no
Og Lillestrøm gjør det igjen
I fjor solgte LSK Arild Sundgot til Stabæk - uten å ha spurt spilleren først. Nå har de visstnok gjordt det igjen. Denne gangen er det Anders Rambekk de har solgt - til Godset. Så får vi se da om Rambekk synes dette er noen påfallende god idé.
Start er også tidlig i gang. De takker i dag av følgende spillere på sine hjemmesider: Tam Berhus, Todi Jónsson, Bala Garba og Sebastian Schindzielorz.
I Lyn prøver Henning Berg å få i gang en kjapp budgivning på Edu.
I tillegg er det nok mange som har kjøpt inn pappekser i Molde og på Hamar. Grodås skal visstnok være en av dem. I følge Østlendingen vil han bli erstattet av Vegar Skogheim.
I Brann er Miller og Winthers ferdig - i alle fall om de får viljen sin. En annen som kan få viljen sin er Hoseth. Han skal i følge rykter vi har snappet opp fra Molde, være hyperaktuell for Brann
AaFk er også i gang med å rydde opp i stallen. De har startet med å dumpe Christian Negouai
Løv-Ham som holdt plassen med et nødskrik, forventer nærmest å miste Chhadeh, Knut Walde, Erlend Storesund og Ørjan Låstad.
Jeg har konkret info om at Stabæk har fått beskjed fra klubben om han Rambekk er solgt. De har forhørt seg om spilleren og fikk dette til svar. Hva vet folket om dette???
Dette hører sikkert hjemme i en annen debatt, men synes dette er så viktig at det bør taes her!!
Du mener at Rambekk er solgt til en annen klubb en Stabæk?
For min del syns dette høres helt villt ut..
Gode kilder sier at LSK har gitt tillatelse til samtaler mellom Rambekk og Godset. Med andre ord har Godset lagt nok penger på bordet til at LSK har sagt ja.
Jeg klarer bare ikke å fatte det. Pokker. Jeg vil ha Rambekk for Fugla i 2007. Det er en annen i den midtstopperrekka vi har jeg mye mere ville ha solgt da..
Jeg klarer bare ikke å fatte det. Pokker. Jeg vil ha Rambekk for Fugla i 2007. Det er en annen i den midtstopperrekka vi har jeg mye mere ville ha solgt da..
Kommentar