Stabaek.no: Rambekk solgt til Godset (siste:Godset trakk budet sitt)

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Smukken
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2004
    • 720

    #61
    Ryktene sier at Anders muntlig har akseptert tilbudet fra Godset.
    Bada bing - bada bong. Bjørn rulez

    Kommentar

    • reka
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Aug 2005
      • 13277

      #62
      Håper han fikk en jævlig bra deal og ikke følte seg presset til å signere.

      Kommentar

      • Fugl1120
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2005
        • 3528

        #63
        Opprinnelig skrevet av maxpayne
        hvis det skulle komme som noen overraskelse på noen så vet jeg om flere spillere i LSK som vil bort pga. tyskeren. At også dette syndromet har rammet Rambekk er vel også temmelig forståelig etter tyskerens behandling av ham de 2 siste kampene.
        Tviler på at at Rambekk forsvinner pga Rösler, i den grad jeg har fått inntrykk av at han synes Rösler er en bra trener. Dessverre er det likevel utifra hva jeg har hørt, hold i det du sier. Det er fler spillere i LSK som misliker Rösler og hans spillerfilosofi.
        Lauken er vår venn!

        Kommentar

        • fotball_marthe
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Sep 2005
          • 1069

          #64
          ÆÆÆÆ!
          Gud forby at han forlater oss!

          Han er jo så viktig da! og en av de mest sympatiske i stallen!
          Lillestrøm Sportsklubb for evig og alltid

          Kommentar

          • Skedsmokorset

            #65
            Nå har vi verken OKS-tribune eller Rambekk bakerst.

            Kommentar

            • MedlemNR35
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Mar 2004
              • 905

              #66
              Får vi nok penger så er det klart at Rambekk bør være til salgs.

              Men ikke et øre under 5 mill.-

              Kommentar

              • Øyvind
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Oct 2006
                • 292

                #67
                Alt er til salgs

                Alle spillere er til salgs, bare det er snakk om penger..

                Vi må huske på a Rambekk er rundet 30 år. Han er en meget god spiller, men får man et godt nok tilbud er det vanskelig å si nei.
                Det er etter min mening riktige er det riktig å bruke de pengene på en nye og yngre spiller. Det er jo ikke mulig at en 31 år gammel Rambekk settes ut av skader neste sesong. Bare se på Lyns aldrende mitstoppere denne sesongen..

                Kommentar

                • TomLundby
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Nov 2006
                  • 616

                  #68
                  Ikkeno problem

                  Riktignok er Rambekk en god spiller, men noen bauta i forsvaret har han da ikke vært. Ikke har han lokal bakgrunn eller noen lang historie i LSK og han trekker på åra. Selv om han vel bør erstattes utenfra i stallen kan da ikke det være umulig om prisen er 4-5 millioner? Han får sikkert bedre lønn i godset og kommer nærmere hjemme og til en klubb som virkelig trenger han. Synes dette høres ut som en god deal for alle parter!

                  Kommentar

                  • RoyVaadal
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2004
                    • 4055

                    #69
                    Opprinnelig skrevet av pondus73
                    Er det mulig å forvente at moderator som endrer overskrifter som den finner for godt faktisk leser hva det står i tråden?!?!?!?
                    Hmm. La oss se hva vi kan forvente.

                    Hvis jeg husker rett så hadde tråden tittel: "Hva skjer a? Rambekk".
                    Åpningsinnlegget så slik ut:
                    Opprinnelig skrevet av pondus73
                    Jeg har konkret info om at Stabæk har fått beskjed fra klubben om han Rambekk er solgt. De har forhørt seg om spilleren og fikk dette til svar. Hva vet folket om dette???
                    Dette hører sikkert hjemme i en annen debatt, men synes dette er så viktig at det bør taes her!!
                    Tittelen på tråden er for dårlig av to grunner:
                    • Den er for generell. Hva i all verden er det med Rambekk? Ny hårsveis, satt ut av laget, skade eller ...?
                    • Sensasjonelle nyheter bør ha en kilde som reflekteres i trådtittelen ( I dette tilfellet stabaek.no)
                    På første forsøk endret jeg trådtittelen til at Rambekk var solgt til Stabaek og ikke Godset. Jeg tar på meg skylda for det. Men jeg påstår at det var lett å tolke åpningsinnlegget på den måten.

                    Når det er sagt så skal pondus73 ha mye skryt for at han var først ute med nyheten!
                    RoyVaadal.

                    Kommentar

                    • BD
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Feb 2006
                      • 1422

                      #70
                      Dette er triste nyheter, men kanskje riktig av klubben så lenge Rambekk og PSA sees på som midtsoppere, og kun er nødløsninger på andre plasser.
                      Vi har da tre midtsoppere som er for gode til å sitte på benken. Trolig vil ingen av dem akseptere å gjøre det et år til.

                      Det jeg er opptatt av er prisen! En landslagsspiller i sin beste alder (til midtstopper å være), bør være dyr! Får vi 4-5 mill, så er det greit. Hvis det er mindre, er det bare håpløst av klubben.

                      Kommentar

                      • pondus73
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Feb 2004
                        • 612

                        #71
                        Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
                        Hmm. La oss se hva vi kan forvente.

                        Hvis jeg husker rett så hadde tråden tittel: "Hva skjer a? Rambekk".
                        Åpningsinnlegget så slik ut:


                        Tittelen på tråden er for dårlig av to grunner:
                        • Den er for generell. Hva i all verden er det med Rambekk? Ny hårsveis, satt ut av laget, skade eller ...?
                        • Sensasjonelle nyheter bør ha en kilde som reflekteres i trådtittelen ( I dette tilfellet stabaek.no)
                        På første forsøk endret jeg trådtittelen til at Rambekk var solgt til Stabaek og ikke Godset. Jeg tar på meg skylda for det. Men jeg påstår at det var lett å tolke åpningsinnlegget på den måten.

                        Når det er sagt så skal pondus73 ha mye skryt for at han var først ute med nyheten!
                        Tittelen var Rambekk - hva skjer?
                        Greit, ikke verdens beste overskrift, men må si at den gir jo inntrykk av at det er noe uoppklart som det jo var i denne sammenhengen.

                        Når det gjelder innledningen av innlegget mitt: "Jeg har konkret info om at Stabæk har fått beskjed fra klubben om han Rambekk er solgt. De har forhørt seg om spilleren og fikk dette til svar."
                        Jeg klarer ikke å skjønne at dette skal være vanskelig å oppfatte riktig

                        Grunnen til min hissige tone er at jeg synes denne praksisen med å endre overskrifter innimellom blir litt vel overdrevet

                        Men nok om dette!!

                        Hvorfor har forresten smileyen med LSK-skjerfet blitt borte??!?
                        ------eLSKe-------

                        Kommentar

                        • rEPPA
                          *****istrator
                          • Nov 2003
                          • 3933

                          #72
                          Opprinnelig skrevet av pondus73
                          Hvorfor har forresten smileyen med LSK-skjerfet
                          blitt borte??!?


                          Fortsett evt. diskusjon om den smilien i den tråden. EOD.
                          www.kfl.no/debatt

                          Kommentar

                          • holmiz
                            The kjøkken-kanariz
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2006
                            • 6064

                            #73
                            Opprinnelig skrevet av pondus73

                            Hvorfor har forresten smileyen med LSK-skjerfet blitt borte??!?
                            denne kan jeg svare på: http://www.kanari-fansen.no/debatt/s...ead.php?t=5701

                            kort oppsummert, så ble vel den smilern brukt litt i hytt og gevær for å si det sånn...

                            edit: slått av Reppa på målstreken..!
                            Hilsen Anders

                            Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                            Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                            Kommentar

                            • King_Raymond
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 4987

                              #74
                              Opprinnelig skrevet av MedlemNR35
                              Får vi nok penger så er det klart at Rambekk bør være til salgs.

                              Men ikke et øre under 5 mill.-
                              Ser ikke for meg at vi får mer enn 3-4 millioner for forsvarsspilleren Rambekk
                              Ultras Felt C Lillestrøm

                              Kommentar

                              • BennyLem
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2005
                                • 2902

                                #75
                                Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                                Tviler på at at Rambekk forsvinner pga Rösler, i den grad jeg har fått inntrykk av at han synes Rösler er en bra trener. Dessverre er det likevel utifra hva jeg har hørt, hold i det du sier. Det er fler spillere i LSK som misliker Rösler og hans spillerfilosofi.
                                Nå er jeg blant de som er kritiske til Rösler, men synes disse punktene er litt for viktige til å bare bli slengt ut midt i en diskusjon uten nærmere dokumentasjon. Spørsmål:

                                1. Er dette, samt det MaxPayne siterer, noe som er offentlig informasjon, eller "inside" informasjon?

                                2. Kan du/dere eventuelt utdype litt mer hva kritikken er, samt hvem som fremsetter det?

                                Tidligere så har vel både Mifsud (grunnet utbytting) og Kasey (grunnet benk/tribune) gått tildels hardt ut mot Uwe. Er det disse tilfellene dere mener, eller andre?
                                Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                                Kommentar

                                • Rønnern
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 6690

                                  #76
                                  Opprinnelig skrevet av Øyvind
                                  Det er etter min mening riktige er det riktig å bruke de pengene på en nye og yngre spiller.
                                  Håper LSK ikke henter flere unger nå, vi trenger noen rutinerte folk inn i stallen. Herre min kjære skaper, nå som Rambekk forsvinner og Misund blir borte, er det jo bare jyplinger iigjen. Med unntak av gamlingen JayPee som fyller 31 år om en drøy uke.

                                  Tippeligaens yngste stall? Ja, det vil jeg tro.
                                  Mvh Ronnie "The Runner"
                                  LSK for alltid

                                  Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                                  Kommentar

                                  • Jan Banan
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jan 2004
                                    • 809

                                    #77
                                    Anders Rambekk "gjør seg noen tanker" om at LSK er villige til å selge ham, og kommer til å snakke med Strømsgodset. Han antar Lillestrøm er villige til å la ham gå fordi klubben har flere gode midtstoppere, og at han kanskje er den enkleste å selge.

                                    Ser ikke lovende ut med tanke på å beholde ham
                                    - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

                                    Stuart Baxter har forstått det.

                                    Kommentar

                                    • Fugl1120
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2005
                                      • 3528

                                      #78
                                      Opprinnelig skrevet av BennyLem
                                      Nå er jeg blant de som er kritiske til Rösler, men synes disse punktene er litt for viktige til å bare bli slengt ut midt i en diskusjon uten nærmere dokumentasjon. Spørsmål:

                                      1. Er dette, samt det MaxPayne siterer, noe som er offentlig informasjon, eller "inside" informasjon?

                                      2. Kan du/dere eventuelt utdype litt mer hva kritikken er, samt hvem som fremsetter det?

                                      Tidligere så har vel både Mifsud (grunnet utbytting) og Kasey (grunnet benk/tribune) gått tildels hardt ut mot Uwe. Er det disse tilfellene dere mener, eller andre?
                                      Har det fra kilder som ikke er offentlige media. Vil heller ikke røpe noe mer angående kilder, kritikken går primært ut på Uwe's spillestil og taktiske disponeringer. Kritikken kommer utifra hva jeg har hørt fra meget profilerte spillere i LSK, uten at jeg sier det er et flertall som mener dette. Mifsud og Kasey er ikke mine eneste tilfeller utifra hva jeg har hørt.
                                      Lauken er vår venn!

                                      Kommentar

                                      • iL
                                        Seniormedlem
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Jan 2004
                                        • 10771

                                        #79
                                        Håper alle har sendt en hyggelig SMS til Rambukk.
                                        Kanarifugla flyr høyt i år!

                                        Kommentar

                                        • rEPPA
                                          *****istrator
                                          • Nov 2003
                                          • 3933

                                          #80
                                          Opprinnelig skrevet av iL
                                          Håper alle har sendt en hyggelig SMS til Rambukk.
                                          Det håper jeg også. Jeg har i alle fall sendt en hyggelig melding.
                                          www.kfl.no/debatt

                                          Kommentar

                                          Working...