Stabaek.no: Rambekk solgt til Godset (siste:Godset trakk budet sitt)
Collapse
X
-
-
Et salg av Rambekk virker jo ganske meningsløst, men det må jo være en mening bak det. Tipper det er for å få midler til å gi Koren og Mifsud et bedre kontrakstilbud. Uansett er det utrolig synd å la Rambekk gå. Bedre kar skal man leite lenge etter!..................Kommentar
-
Kommentar
-
Sakset fra nyhetstråden:
"RAMBEKK. SIF jobber for øyeblikket hardt med å få Lillestrøms landslagsspiller Anders Rambekk til å signere. Han er først og fremst tiltenkt som midtstopper. Flo har et håp om å få et svar fra Rambekk i dag.
Spekulasjonene i Romerikes Blad om at SIF er kommet med et bud på tre til fire millioner kroner på LSK-spilleren rister SIF-lederen på hodet av.
- Det er feil summer, sier Flo, uten å ville kommentere ytterligere.
I tillegg til midtstopper har SIF offensive kantspillere høyest på ønskelisten."
Det kan mao. gå mot en rask avklaring mht. Rambekk.Kommentar
-
Kommentar
-
Sakset fra nyhetstråden:
"RAMBEKK. SIF jobber for øyeblikket hardt med å få Lillestrøms landslagsspiller Anders Rambekk til å signere. Han er først og fremst tiltenkt som midtstopper. Flo har et håp om å få et svar fra Rambekk i dag.
Spekulasjonene i Romerikes Blad om at SIF er kommet med et bud på tre til fire millioner kroner på LSK-spilleren rister SIF-lederen på hodet av.
- Det er feil summer, sier Flo, uten å ville kommentere ytterligere.
I tillegg til midtstopper har SIF offensive kantspillere høyest på ønskelisten."
Det kan mao. gå mot en rask avklaring mht. Rambekk.
Man må jo ut med 2 mill for 2. div spillere!Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Jeg er enige i de som mener at vi bør gi Biffen og Bergan Foss sjansen neste år. vi sparer utgifter på det og siden vi har Kippe/PSA i forvaret også så tror jeg de lærer fort. De de evt måtte mangle av rutine tror jeg de tar igjen ved å ha bra innsats siden de endelig får sjansen. Bergan Foss blir vel den neste Blø for drakta spilleren siden han er lokal... PSA var ung og fersk en gang i tiden han og..Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Kommentar
-
Så vidt jeg husker uttalte Fjøra eller Uwe(?) at "når vi fikk et SÅ GODT tilbud på anders, så var det vanskelig å takke nei" eller noe sånn. Så det vil overraske meg om det ligger på "kun" 2 mill.."A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
- NosaKommentar
-
Jeg håper vi lar Bergan Foss og Bertheussen få prøve seg hvis Rambekk blir solgt.
Hvis ikke de får prøve seg etter hans avgang, når skal de få få gjort det da?
Vi må tørre og la unge spillere slippe til.
Se på Magnus Lekven på Odd, se alle Lyn sine unge spillere.
La dem få sjanser, la dem feile.Kommentar
-
Jeg håper vi lar Bergan Foss og Bertheussen få prøve seg hvis Rambekk blir solgt.
Hvis ikke de får prøve seg etter hans avgang, når skal de få få gjort det da?
Vi må tørre og la unge spillere slippe til.
Se på Magnus Lekven på Odd, se alle Lyn sine unge spillere.
La dem få sjanser, la dem feile.
Skal inrømme at jeg ikke kjenner BF og Bertheussen som spillere. Rapportene tilsier vel at BF kan ha potensiale, men Bertheussen har problemer med å markere seg i 2. div.
Blir Anders solgt, må en ny stopper på plass. Helst en spillende type, som også kan spille høyreback.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Ja, de henger noen plasser bak oss ja.
Men i det lange løp tror jeg spesielt Lyn kommer til å tjene godt på at de tørr og bruke unge spillere.Kommentar
-
Kommentar
-
Se på tabellplasseringen til Odd og Lyn... Sjansing og feiling vil jeg si.
Skal inrømme at jeg ikke kjenner BF og Bertheussen som spillere. Rapportene tilsier vel at BF kan ha potensiale, men Bertheussen har problemer med å markere seg i 2. div.
Blir Anders solgt, må en ny stopper på plass. Helst en spillende type, som også kan spille høyreback.Kommentar
-
Har fra gode Godset kilder at Rambekk spiller i blått neste sesong.
Håper isåfall vi fikk endel kroner for han.Kommentar
-
Leste at 170 kanarifans har sendt mld til han at de vil han skal bli.
Jeg vil også være en av dem, men finner faen ikk tlf nr hanskrisruds medlem av KFL siden 1996
OI OI OI nå har vi det morro :)
BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.Kommentar
Kommentar