Stabaek.no: Rambekk solgt til Godset (siste:Godset trakk budet sitt)

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • wænk
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2006
    • 2244

    Rambekk sier jo til TA:

    Fredag ettermiddag ble han sitert på at det skulle mye til for at han spiller i LSK neste sesong. I går kveld modererte han det noe.

    - Jeg vil si det er 50/50 når det gjelder Odd og Lillestrøm. Akkurat nå står det mellom de to klubbene. Nå skal jeg og familien bruke noen dager før vi bestemmer oss, sier 30-åringen.
    If you're not living on the edge, you take up too much room!

    Kommentar

    • KimFL
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2003
      • 1410

      Opprinnelig skrevet av wænk
      Rambekk sier jo til TA:

      Fredag ettermiddag ble han sitert på at det skulle mye til for at han spiller i LSK neste sesong. I går kveld modererte han det noe.

      - Jeg vil si det er 50/50 når det gjelder Odd og Lillestrøm. Akkurat nå står det mellom de to klubbene. Nå skal jeg og familien bruke noen dager før vi bestemmer oss, sier 30-åringen.
      Lurer på hvordan den "prosenten" ser ut nå, da Odd, relativt enkelt, sikret videre tippeligaspill i dag.

      Synd om han drar, men ingen krise slik jeg ser det. Vi har jo fortsatt 2 meget gode stoppere igjen da, som også utfyller hverandre på en bra måte.


      KimFL

      Kommentar

      • MedlemNR35
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Mar 2004
        • 905

        Håper virkelig Rambekk blir men det er aldri så galt at det ikke er godt for noe.Kanskje Pål Steffen utvikles bedre om han får tillitt i spann med Kippe.Hadde elsket å se Pål Steffen vokse seg til en av de beste midtstopperene i landet.Han har mange forutsetninger som kan gjöre han til en av de beste.Han trenger först og fremst å bli mere stabil,ha et bedre laveste nivå og det tror jeg han kan klare om han får fast plass.

        Kommentar

        • McGuffy
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 5099

          TV2-sporten nå:

          Sandstø: "Neste uke presenterer vi en meget god forsterkning til spillergruppa."


          Ikke vet jeg..
          Man kan bare håpe at det er snakk om en ny helt fra Venezuela eller noe i den dur..

          Kommentar

          • Gjest

            Nå er Godset med i kampen om Rambekk igjen. Ut i fra en artikkel jeg nettopp leste i Adresseavisa så virker det temmelig bankers at Anders forlater oss.

            Kommentar

            • RambekkErSjef
              Juniormedlem
              Ferskenpels
              • Nov 2006
              • 1

              Nei Anders Ikke forlat oss! Værsåsnill å ikke stikk til en bakgårdsklubb når du kan fortsette å spille for OSS!

              Kommentar

              • neWhouZe
                Juniormedlem
                Ferskenpels
                • Nov 2006
                • 2

                Godset med i kampen om Rambekk igjen.

                Kommentar

                • SuperErik
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jan 2004
                  • 535

                  Rambekk åpner for LSK igjen etter dagens hendelse..

                  " Dette kan forandre forholdet mitt til Lillestrøm. Jeg avskriver ikke Lillestrøm lenger. Jeg vil se an om den nye treneren ønsker å satse på meg, sier Rambekk til Nettavisen"

                  - Tycker det är otrolig elektricitet i LSK-klacken. Får en liten känsla av en strålande sommardag, ute på öppet hav med den nytjärade ekan och herr Taube i bakgrunden -

                  <Djurgården-supporter etter LSK-DIF 1-0>

                  Kommentar

                  • MedlemNR35
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Mar 2004
                    • 905

                    PLEASE BLI RAMBEKK!!!!!!!!

                    Skriv under en ny 3 års kontrakt og vinn gull med oss!

                    Kommentar

                    • A.Bilet
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Apr 2005
                      • 808

                      Opprinnelig skrevet av SuperErik
                      Rambekk åpner for LSK igjen etter dagens hendelse..

                      " Dette kan forandre forholdet mitt til Lillestrøm. Jeg avskriver ikke Lillestrøm lenger. Jeg vil se an om den nye treneren ønsker å satse på meg, sier Rambekk til Nettavisen"

                      http://www.fxt.no/tippeligaen/lilles...icle802294.ece
                      Kanskje dette er noe av grunnlaget for at Uwe fikk sparken. Det er mulig at sporslig utvalg i LSK ønsket å ha Rambekk på banen. Dermed kvittet de seg med Uwe, og ikke Rambekk. Dette er selvfølgelig bare ville spekulasjoner.
                      A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.

                      Twitter-bruker

                      Kommentar

                      • heidar
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2004
                        • 2127

                        Det er vel ikke Uwe som aksepterer bud på spillere......
                        En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                        Endelig er mørketida over.

                        Kommentar

                        • Torolf
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2004
                          • 9574

                          Opprinnelig skrevet av A.Bilet
                          Kanskje dette er noe av grunnlaget for at Uwe fikk sparken. Det er mulig at sporslig utvalg i LSK ønsket å ha Rambekk på banen. Dermed kvittet de seg med Uwe, og ikke Rambekk. Dette er selvfølgelig bare ville spekulasjoner.
                          Det er vel de som sparket Uwe, som aksepterte budet på Rambekk, ikke Uwe selv. Hvis de ville beholde Rambekk, kunne de bare avvist budet fra Godset.

                          Kommentar

                          • Rathsmeister
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • May 2006
                            • 561

                            Uwe

                            Uwe gikk vel også ut i media der han sa at han ville beholde Rambekk.
                            Tror rett og slett det hele er at Rambekk fikk beskjed om at han var å anse som et 3.valg på stopperplass, og med det heller ville finne seg en annen klubb hvor han kunne spille stopper.

                            Når da Uwe fikk fyken ble det mer aktuelt med LSK for Rambekk da kampen om stopperplassene var åpen igjen...

                            Bare min teori....
                            Mvh
                            Martin Raths

                            Kommentar

                            • sparwasser
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jun 2005
                              • 3185

                              Opprinnelig skrevet av Rathsmeister
                              Uwe gikk vel også ut i media der han sa at han ville beholde Rambekk.
                              Tror rett og slett det hele er at Rambekk fikk beskjed om at han var å anse som et 3.valg på stopperplass, og med det heller ville finne seg en annen klubb hvor han kunne spille stopper.

                              Når da Uwe fikk fyken ble det mer aktuelt med LSK for Rambekk da kampen om stopperplassene var åpen igjen...

                              Bare min teori....
                              Og det er godt mulig du har rett.
                              Selv sitter jeg igjen med følelsen av at det flyter fortsatt mye grums i LSK-leiren som ikke har kommet opp til overflaten ennå.....
                              Last edited by sparwasser; 13.11.2006, 16:43.

                              Kommentar

                              • Torjus
                                Medlem
                                Bøffel
                                • May 2006
                                • 39

                                Opprinnelig skrevet av A.Bilet
                                Kanskje dette er noe av grunnlaget for at Uwe fikk sparken. Det er mulig at sporslig utvalg i LSK ønsket å ha Rambekk på banen. Dermed kvittet de seg med Uwe, og ikke Rambekk. Dette er selvfølgelig bare ville spekulasjoner.
                                Eller er det kanskje noe i det at Rambekk åpner for å bli siden Uwe sluttet. Det har jo ikke vært den beste stemningen i laget i år hvor spillere som mifsud, kikko, oaccen og wherman ikke har fått spille. Det er selvfølgelig noe i det med eu-regelen, men det kan tenkes at det har vært noe mer. I og med at rambekk plutselig skifter mening etter og ha vært skråsikker på å forlate LSK. Personlig har jeg hatt en ekkel følelse at noe ikke har vært riktig i spillergruppa gjennom store deler av sesongen. Det er en grunn til at fugla ikke har spilt oppimalt særlig på høstsesongen og har tapt så mange poeng på slutten av kampene, etter min mening er ikke dette bare udyktighet og uflaks. Kan det kanskje være for det beste at Uwe gikk?
                                Last edited by Torjus; 13.11.2006, 23:48.

                                Kommentar

                                Working...