Petter: Feilinformert om kontraktsforlengelse
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Kommentar
-
Er vel høyst sannsynlig Sundgot som signerer tenker jeg. Av mine kilder har Mifsud sagt at det er totalt utelukket å fortsette i Lillestrøm, så med mindre han har signert for at vi skal få penger for han er nok han totalt utelukket. Occean og Mykle har fortsatt en god stund igjen av kontrakten, i og med at det ikke er en ny spiller kan det vel ikke være Diomande da han hverken er 18 eller er LSK-spiller.
Dermed står vel Sundgot igjen.Lauken er vår venn!Kommentar
-
Håper det er Sungodt! Trenger klassespillere som han! Håper han kommer sterkt tilbake neste år, og legger denne dårlige sesongen bak seg så fort som mulig!Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Det kan jo ikke være Diomande pga Petter sier en av VÅRE spisser har skrevet 4års kontrakt, han er ikke våres, han kan ikke forlenge.
Så står mellom Miffe, Mykle og OO.krisruds medlem av KFL siden 1996
OI OI OI nå har vi det morro :)
BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.Kommentar
-
Hvis det er Gilbert som har signer for 4 nye år er det fantastisk, han er en flott representant for klubben og en viktig bidragsyter. Som supporter så setter jeg voldsom pris på lojalitet og det står han for. Greit nok at han kommer fra gokk en plass men han har vel blitt mer eller mindre "lokal" da han kom til klubben som 16/17 åring. Sånne spillere er det viktig å ta vare på.
Tviler på at det er Mifsud, men hadde ikke overraska meg alikevel, hans meninger har hatt tendens til å forandreseg med vindretningen..Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Hvis det er Gilbert som har signer for 4 nye år er det fantastisk, han er en flott representant for klubben og en viktig bidragsyter. Som supporter så setter jeg voldsom pris på lojalitet og det står han for. Greit nok at han kommer fra gokk en plass men han har vel blitt mer eller mindre "lokal" da han kom til klubben som 16/17 åring. Sånne spillere er det viktig å ta vare på.
Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Hyggelig om Sundgodt forlenger kontrakten. Men at han er en klassespiss synes jeg er å overdrive en smule. Bortsett fra 2004 hvor han scoret 14 seriemål, ligger han stort sett rundt 10 mål pr år. Om vi satser på medaljer de neste fire årene, trenger vi en bedre spiss en han i første 11'ern.Kommentar
-
Synes at man bør bli belønna for lojalitet. Selvom Sundgodt aldri har vært det største talentet så har han vist gode holdninger og jeg emner han er en av de viktigste spillerene i klubben. Har hatt mange spisser i hans tid som har vært bedre enn han, men aldri vært noe tull med han, han har vært fokusert på jobben sin. Å måten han taklet situasjonen med stabekk var jo glimrende. Istedet for å sutre og klage jobba han som pokker for å bevise at han var en spiller for fremtiden.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Sitat:
Opprinnelig skrevet av xeR
Også jeg støtter dette 100 %. Sundgot er viktig for klubben. Han er god til å holde på ballen, god til å skape ro i laget. Vel har han ikke scoret så mye som jeg hadde håpet i år, men en del mangel på spilletid + en del plassering sentralt på midtbanen, istedefor som spiss, er medvirkende forklaringer her.Kommentar
Kommentar