Petter: Feilinformert om kontraktsforlengelse
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
eneste spillern i troppen som hadde fått terningkast 6 av meg for å signere ny kontrakt er Bob (Koren)
Mifsud tar for mange avgjørelser som er feil.. litt for ego, selv om han scorer mange mål.
Elsker Sundgot, men han scorer desverre for få mål
Occean og Mykle er det vel ikke siden de begge har lang tid igjen av kontrakten sin.Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
Enig med FUG' over her. Dette "terningkast 6"-snakket tror jeg kan ende i skuffelse for relativt mange, da de fleste (skjønt kanskje ikke i denne tråden..?) som holder med LSK er mest interesserte i hva som skjer med de kontraktsløse superstjernene våre. At Sundgot skulle bli til han dør kommer ikke som noen overraskelse, jeg har igrunnen regna med det så lenge jeg kan huske, og som vi ser ovenfor er det delte meninger om hva han har å gjøre i klubben...
Når DET er sagt; jeg vil gjerne ha Sundgot her. Men som en eller annen så fint sa det: "Det blir ingen jubel for en slik nyhet, bare et smil og noen gode tanker" (ikke ordrett gjengitt). Mifsud? Tja, ville nok satt større pris på det enn at Sundgot forlenger, men tror vi kan få et bedre lag uten han på laget. Når det gjelder Bob (som det ikke er snakk om her, har vi jo skjønt)... vel, ord er overflødige. Den eneste signeringa som ville holdt til 6 for min del.Kommentar
-
Frykter det dreier seg om Miffe. At Sundgot signerer er ingen nyhet og resten av spissalternativene er enten for unge, eller har allerede lange kontrakter. Dermed står bare Miffe igjen.
På kort sikt er sikkert Miffe et godt alternativ, men på lengre sikt skulle jeg gjerne sett kombinasjonen OO+Mykle drillet inn. Vi ser hvordan OO har blomstret i Royal League samt de siste seriekampene nettopp sammen med Mykle.
Terningkast 1.Kommentar
-
Frykter det dreier seg om Miffe. At Sundgot signerer er ingen nyhet og resten av spissalternativene er enten for unge, eller har allerede lange kontrakter. Dermed står bare Miffe igjen.
På kort sikt er sikkert Miffe et godt alternativ, men på lengre sikt skulle jeg gjerne sett kombinasjonen OO+Mykle drillet inn. Vi ser hvordan OO har blomstret i Royal League samt de siste seriekampene nettopp sammen med Mykle.
Terningkast 1.Kommentar
-
Og jeg tviler sterkt på at Fjøra ville tillate noe annet enn minimum fire års kontrakter. Det er slutt på tidene med ultrakorte utløpstider på kontraktene.Kommentar
-
Eller så har jeg en annen oppfattelse enn deg (og mange andre her) av Sundgots kvaliteter, og hva et "terningkast 6" betyr.Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg heller til den klare oppfatning at dette gjelder Diamonde, og at Petter har definert han som "en som allerede er hos oss"...
mvh
Gammer´nMvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
-
Jeg får jo ikke sagt noe før det blir offentliggjort da....det får LSK gjøre selvKommentar
Kommentar