Petter: Feilinformert om kontraktsforlengelse
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Har ikke skrevet tidligere i tråden, men nå er nervene mine helt tynnslitte.------- Forza Fugla! -------Kommentar
-
Og dumå se bak spillet. Sundgot er ingen spiller med noen få ekstreme ferdigheter som feks Mifsud, det gjør at han nok aldri klarer å bli ensom toppscorer i eliteserien, men han scorer jevnt og trutt, man kan alltid stole på at Gilbert putter en del mål i løpet av en sesong (hvis han blir brukt da). Dessuten gjør han medspillerne rundt seg gode. Det skal åpenbart et ok fotballøye til for å oppdage det. Sundgot er ikke bare en ok spiller, han er en god spiller, og en viktig spiller for klubben! Man trenger noen spillere med ekstreme enkeltferdigheter som miffe, men man trenger absolutt også spillere som Arild! Ja takk, 4-års kontrakt til dem begge!Kommentar
-
Kommentar
-
Litt blandet med følelser
Egentlig så er det ikke så farlig hvilken spiss som tegner. Er det Miffe, så er jo det fint, men det betyr mindre spilletid på Mykle, og at vi ikke får noen ny spiss (trolig). Synes det er artig når klubben knyttes til spillere jeg, og enda mer artig når vi henter de... men men..
Og blir det Sundgot så ok... vi trenger han som en joker, og vi veit hva vi får. Sjelden noe utrolig bra, men også sjelden noe utrolig dårlig.. veldig på det jevne..
Men er spent.. Som alltid når det gjelder LSk...Erickano
\"I år fårru faen meg tru oss\"Kommentar
-
-
jeg beklager, men jeg får ikke lov å offentliggjøre det. Det får komme fra de riktige kanalene. Vi får bare vente på LSK da
Neste gang skal jeg holde kjeft
PetterKommentar
-
Kommentar
-
-
Det er ikke Mifsud.
Sakset fra LSK.no: "Den gode dialogen har ført til at LSK i dag har gitt Michael et tilbud som vi vil ha svar på i løpet av 10 dager"
Satser en hundrings på SundgotKommentar
-
Nå sletter jeg innlegg som bare det i denne tråden. Intetsigende pissinnlegg. Diskutér gjerne alternativer, for eller i mot, men la innleggene ha en viss mening.
Ikke fjørten nye innlegg hvor man etterlyser hva som skjer! OK?Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Beklager virkelig, jeg er feilinformert. Ingen spillere har signert noen verdens ting.
Så da lar jeg det ligge. Beklager til alle impliserte parter.
PetterKommentar
-
Petter burde ikke få lov til å komme med flere innlegg. Nå har han holdt så mange av oss på pinebenken for så halvannet døgn etterpå bare komme med dette! Det blir for dumt.Kommentar
Kommentar