Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Jeg får jo ikke sagt noe før det blir offentliggjort da....det får LSK gjøre selv:smile:
Men hvis vedkommende har signert for 4 år, hvorfor går ikke da klubben ut med det? Fansen trenger noen gode nyheter nå. Begynner vel å bli noen tynnslitte nerver ute å går...
Mistenker at det er Sundgot det er snakk om. Hvis det stemmer at kontrakten hans går ut neste år, kan det jo hende klubben vil være tidlig ute med å fornye den for å unngå spekulasjoner...
Tror vi må se på hvem som kastet terningen. Jeg er ganske sikker på at det er Sundgot. Og jeg blir heller ikke veldig lei meg om Mifsud forsvinner, bare han ikke går til en norsk klubb.
Håper folk kan være litt seriøse i disse spillertrådene, og ikke si at det er den og den hvis man ikke vet.. Hva man trur er greit, men ikke si at " Det er "
Er spennende nok som det er om dagen , med alle disse ryktene!!
VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!
Jaha, i såfall er katta ute av sekken. Hadde håpet på Sundgot, men om Mifsud skriver under for fire år, virker det jo som han er ganske fornøyd i klubben nå. Dette er tross alt en veldig bra nyhet!
Jeg er usikker på om jeg blir glad hvis Mifsud forlenger. Han er en fantastisk fotballspiller, men en individualist som gjør medspillerne sine dårligere.
Sundgot er en ok spiss, ikke spes bra, men ok. Han har vært i klubben i mange år, men hver gang det kommer inn en ny spiss må han vike plassen, men han blir. Det eneste tilbudet han noensinne har fått er vel fra Stabæk. Hadde han sagt ja der så hadde han sliti benken hele sesongen, skal vel mye til å for å ta plassen fra veigar pall og nannskog.
Nå tar han vel fire år fordi han skjønner at det er gull verdt for han. Kan ikke se at han skal noen andre steder, og alderen tilsier vel også at han om fire år er mer enn ferdig.
Sundgot er en ok spiss, ikke spes bra, men ok. Han har vært i klubben i mange år, men hver gang det kommer inn en ny spiss må han vike plassen, men han blir. Det eneste tilbudet han noensinne har fått er vel fra Stabæk. Hadde han sagt ja der så hadde han sliti benken hele sesongen, skal vel mye til å for å ta plassen fra veigar pall og nannskog.
Nå tar han vel fire år fordi han skjønner at det er gull verdt for han. Kan ikke se at han skal noen andre steder, og alderen tilsier vel også at han om fire år er mer enn ferdig.
Men hvorfor skulle petter gi det en 6'er er jo ikke no stor overraskelse da? ville gitt det en 4'er selv:P
Kommentar