Dagens trening 7/11

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • gamle-perta
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2004
    • 2418

    Dagens trening 7/11

    Foregikk på bane 2 på stadion, og ble ledet av Fjøra !
    Uwe og Gunnar er visstnok i huset til førstnevnte i Spania noen dager for å planlegge arbeidet framover osv. Sikkert ok at spillerne/trenerne får litt pause fra hverandre også.

    14 utespillere var på plass i tillegg til Heinz og Otto.
    To "nye" fjes: Fredrik Nilsen fra Kisa, og Gudbrand Ensrud fra "en eller annen klubb nede i divisjonssystemet i Tyskland".
    Fredrik er en ung og lovende spiller som også har trent med LSK tidligere i høst.
    Gudbrand, som vi kjenner fra før, er bare på gjestetrening for å holder formen vedlike.

    Mye spill, lek og konkurranser i dag. Stor stemning gjennom hele treningen. Lillebror Riise var trolig den som klarte å presse flest ord ut gjennom kjeften i løpet av halvannen time - ved siden av Fjøra.

    Ollie har bevart humøret og formen fra de siste kampen. Han løp bare rundt og gliste.

    De som ikke var på trening, blant andre Shane, Koren, Rambekk, Kiko, Husar, JP var på en eller annen fysisk test. Det skal alle spillerne gjennom denne uken.
    Derfor er det ingen ny fellesøkt før lørdag.

    På overgangsfronten var det intet nytt, i alle fall ikke som jeg fikk vite... :-)
    Men både Per Mathisen og Frank Grønlund kom innom og snakket med Fjøra i løpet av økta. Om hva aner jeg ikke, men det var neppe været....


    Mvh
    Gammer´n
    Mvh
    Gammer´n (Per T)
  • antikris
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Oct 2005
    • 520

    #2
    Bra. Fint å vite litt om hva som skjer nå som vi har gått inn i silly season.

    Kommentar

    • Rønnern
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 6690

      #3
      Opprinnelig skrevet av gamle-perta
      Uwe og Gunnar er visstnok i huset til førstnevnte i Spania noen dager for å planlegge arbeidet framover osv.
      Uwe og Gunnar var på Gardermoen i det TV2 intervjuet Petter Myhre. Sjekk videolinken: http://video.google.com/videoplay?do...59158613&hl=en
      Mvh Ronnie "The Runner"
      LSK for alltid

      Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

      Kommentar

      • larsbøffel
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Sep 2005
        • 1028

        #4
        Opprinnelig skrevet av Rønnern
        Uwe og Gunnar var på Gardermoen i det TV2 intervjuet Petter Myhre. Sjekk videolinken: http://video.google.com/videoplay?do...59158613&hl=en
        haha, det var faktisk en morsom film:P

        Kommentar

        • gamle-perta
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2004
          • 2418

          #5
          Opprinnelig skrevet av Rønnern
          Uwe og Gunnar var på Gardermoen i det TV2 intervjuet Petter Myhre. Sjekk videolinken: http://video.google.com/videoplay?do...59158613&hl=en


          Det opptaket er trolig fra mandag formiddag da alle trenerne reiste til Trondheim for Royal League-møte...

          mvh
          Gammer´n
          Mvh
          Gammer´n (Per T)

          Kommentar

          • Snerten
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Aug 2006
            • 458

            #6
            Trur jeg så det på tv2 sporten for noen dager siden å. Uansett ganske morsomt syntes jeg
            Evig LSK

            Kommentar

            • HSft
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2004
              • 6082

              #7
              Er bjarki på treningene om dagen? Han har signert nå, har han ikke?

              Kommentar

              • gamle-perta
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2004
                • 2418

                #8
                Opprinnelig skrevet av HSft
                Er bjarki på treningene om dagen? Han har signert nå, har han ikke?

                Han er hjemme på Island for å fikse en del praktiske ting i disse dager.
                Tror han er på plass til uka.

                mvh
                Gammer´n
                Mvh
                Gammer´n (Per T)

                Kommentar

                Working...