Blir LSK den store overgangstaperen?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Henrik
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2006
    • 2110

    #21
    Opprinnelig skrevet av emanem

    Og angående Sundgodt så håper jeg alle som vil selge han spiser sokka sine når han blir toppscorer neste sesong.

    Sundgodt er og blir en av de største i LSK sin moderne historie.
    Jeg vedder imot.

    Kommentar

    • Grusom B
      Generalissimo Bellisimo
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 6248

      #22
      Vedder i mot at han blir toppscorer eller at han er en av de største? Hvis a) er du realistisk, hvis b...jeg har sagt alt som trenger å sies om Arild før.
      Ni principe ni rey...

      D10S!

      Kommentar

      • Ballkunstneren
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2006
        • 780

        #23
        Samarbeid!!!

        Opprinnelig skrevet av Bolsen3
        Mifsud er jeg ikke så redd for å miste, med Occean tilbake i godformen, og med Sundgot Myklebust, og muligens Diomade, og kanskje enda en spiss(?) så har vi nok folk til å gjøre mål! Mifsud er i mine øyne litt overvurdert, og vi trenger ikke holdningene hans! Jo, han er da god, men ikke i nærheten av samme betydning for spillet som Koren.
        Å bruke millioner på å signere en ny kontrakt med Mifsud er bare tull, han har holdningene til en tre-åring... Men jeg VIL ha... Håper seriøst fjøra trekker tilbake det tilbudet eller at mifsud ikke aksepterer det... Hvis ingen av delene skjer så håper jeg fjøra får med i kontrakten hans at han skal oppføre seg og bli bedre til å spille sammen med medspillerene sine... Samarbeid Mifsud!! Samarbeid!

        Kommentar

        • Henrik
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2006
          • 2110

          #24
          Opprinnelig skrevet av Grusom B
          Vedder i mot at han blir toppscorer eller at han er en av de største? Hvis a) er du realistisk, hvis b...jeg har sagt alt som trenger å sies om Arild før.
          At han blir toppscorer var det jeg tenkte på. At han ikke er en av de største er min subjektive mening, litt vanskelig å vedde noe om det (=

          Kommentar

          • Macho-Morten
            Ikke KFL-styremedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2005
            • 2687

            #25
            Jeg har tenkt på dette selv, men angående dette overgangshysteriet og å tape den kampen har jeg bare en ting å si: Bob. Mifsud trenger vi egentlig ikke, Rambekk er som andre sier ikke engang et klart førstevalg, og den landslagsplassen hans er vel egentlig ikke helt reell... Og får vi noen millioner (minst tre) for ham er det kjempefint. Klart han er en god spiller og tydeligvis en bra kar, men langt fra uerstattelig.

            Koren, derimot. HAN er uerstattelig, i hvert fall på så kort sikt som et halvt år (altså til seriestart og sannsynligvis gjennom hele kommende sesong). Forsvinner han, noe han helt sikkert gjør, kommer jeg nok til å henge meg på svartmalingskoret.

            MEN; det er mulig å tro at ledelsen vet hva de driver med. Et salg av Rambekk samt det at vi ikke fikk Sapara som det virker som det var satt av en del midler til, kan tyde på at man satser på en brukbar opprusting av stallen.

            Jeg vet ikke helt hva jeg prøver å komme fram til her, tydeligvis. Men at det er for tidlig å synse om åssen LSK anno 2007 kommer til å fremstå er det vel liten tvil om. Selv om jeg har relativt bange anelser.

            Kommentar

            Working...