Oppklarende melding fra Fjørtoft...

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • maxpayne
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2006
    • 1252

    Oppklarende melding fra Fjørtoft...



    ...personlig blir jeg sittende igjen som et ennå større spørsmålstegn, men nå skal jeg ta ferie og sette meg ned å følge med fra godstolen. Jeg trenger forum og fotballferie!!!
    Last edited by maxpayne; 07.11.2006, 22:37.
  • Feldon
    Juniormedlem
    Bøffelpromp
    • May 2006
    • 19

    #2
    Jeg føler meg like klok etter å ha lest fjøra sin "oppklaring" som det jeg følte før jeg leste det. Han sier vel absolutt ingenting som vi ikke visste fra før.
    Fugla til jeg dør!

    Kommentar

    • MedlemNR35
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Mar 2004
      • 905

      #3
      Mener du det?

      Synes dette var et greit svar fra Fjørtoft nå jeg.Han sier det som det er.Ballen ligger hos Mifsud og Koren nå.Klubben kan ikke leve med usikkerheten og har gitt dem en svarfrist.

      Han forteller også at økonomien til LSK ikke kan tilfredsstille alle supporterens ønsker men forteller at de er på utkikk etter forsterkninger innenfor rimelighetens rekkevidde.Indirekte forteller han vel også at det ikke blir noe nytt 8 millioners kjøp før denne sesongen.

      Forteller åssen ståa er men kunne dog ha forandret sin overskrift.Det er vel ikke så mye oppklarende i det han sier men heller en liten situasjonsrapport.

      Kommentar

      • Rathsmeister
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2006
        • 561

        #4
        Mye av grunnen til dette (tror jeg) er at viktige faktorer, som f.eks. om Koren eller Mifsud takker ja eller ikke er utenfor JÅF sine beslutninger. Mye videre vil avhenge av svarene disse spillerne vil gi. Videre tror jeg JÅF er tilbakeholden med ganske mye informasjon for planer videre, da andre klubber ikke skal "snappe opp" andre spillere fra LSK
        Mvh
        Martin Raths

        Kommentar

        • gamle-perta
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2004
          • 2418

          #5
          Opprinnelig skrevet av maxpayne
          http://www.lsk.no/?did=9081483

          ...personlig blir jeg sittende igjen som et ennå større spørsmålstegn.

          Dette er litt typisk Fjøra.
          Når ryktene går som verst, og han egentlig ikke vil si en dritt, så kommer han med et "kommuniké" bestående av mange hundre ord uten særlig nytt innhold.

          Tror hovedhensikten med dette er å prøve og dempe spekulasjonen og "trøkket" mot klubben og spillerne. Om han klarer det? Tja...?

          Det eneste nye jeg finner i utspillet er at man ikke har kuttet alle bånd til Mifsud.

          Kan det tolkes slik at man definitivt har gitt opp Koren?
          Jeg spør fordi jeg ikke tror vi har råd til å tilby både Koren og Mifsud det de krevde/krever.

          Eller så kan det rett og slett hende at Mifsud endelig har skjønt at han ikke er den stjernen han i perioder selv har trodd, og at han nå er i ferd med å bli sittende igjen med svarteper selv. Da har han jo ikke like gode forhandlingskort lenger....


          Mvh
          Gammer´n
          Mvh
          Gammer´n (Per T)

          Kommentar

          • rEPPA
            *****istrator
            • Nov 2003
            • 3933

            #6
            Det jeg skriver i dette innlegget sier like mye som JÅF skriver på lsk.no om nye kontrakter og spillere.
            www.kfl.no/debatt

            Kommentar

            • MedlemNR35
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Mar 2004
              • 905

              #7
              Opprinnelig skrevet av rEPPA
              Det jeg skriver i dette innlegget sier like mye som JÅF skriver på lsk.no om nye kontrakter og spillere.
              Ikke lett å si noe om ting man ikke vet noe om.Synes det var greit skrivd av Fjøra forutenom at han burde ha valgt en annen overskrift.

              Kommentar

              • Lars_K!
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jan 2006
                • 271

                #8
                "LSK er avhengig av å selge for å finansiere nye kjøp. Dessverre har vi ingen uttømmelig kilde som enkelte klubber ser ut til å ha (misunnelig!!)"

                RBK?
                Ja, har de lagt penger på bordet nå..

                Men så står det også at LSK har vært korens valg i norge, det har jeg lest før og leser det igjen. men samtidig så har han åpnet for andre klubber.

                Alikevel siterer jeg hva koren har sagt før:

                - Lsk er klubben i mitt hjerte.
                - Hvis en annen klubb kommer med et tilbud som er VESENTLIG bedre enn det jeg får fra LSK så, ja kanskje jeg vil velge den.

                Til syvende og sist så vil jeg tro at det vil stå på penger, og kanskje sportslige muligheter. At RBK har et spillesystem og en relativ solid midtbane behøver ikke være positiv med Korens signatur i barte-land. Men som alle vet:
                Cash is King...

                Kommentar

                • Grusom B
                  Generalissimo Bellisimo
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 6248

                  #9
                  Det Fjørtoft BURDE ha gjort, var å erklære interesse for en annen velkjent spiller, for å ta vekk oppmerksomheten rundt koren og mifsud. Da skal du se klubben hadde fått ro, eneste trikset hadde vært å innformere spillerne som ble affektert av erklæringen(f.eks. vi vil ha Winters, si fra til spissene at det er taktikk). Det ville i alle fall jeg gjort. Det han gjør her er en invitasjon til Brann.

                  PS! Selv om jeg ikke synes dette er altfor smart, er jeg fan av fjøra og jobben han har gjort.
                  Ni principe ni rey...

                  D10S!

                  Kommentar

                  • Gullstrupa
                    Seniormedlem
                    Forumonanist
                    • Sep 2005
                    • 190

                    #10
                    JÅF har nevnt at et salg av Rambekk skal gi oss di pengene som skal finansiere Korens og mifsuds superkontrakter. Ofrer gjerne Rambekk for å beholde Koren og Mifsud.
                    Vålrenga gutta ække som andre, driter i fitta og puler hverandre.

                    Kommentar

                    • hoyt
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2004
                      • 2850

                      #11
                      Fjøra skriver :"Den gode dialogen har ført til at LSK i dag har gitt Michael et tilbud som vi vil ha svar på i løpet av 10 dager. Da mener vi at tiden er inne for å sette en sluttstrek for diskusjonen om han blir eller ikke. Dette også i respekt for de andre spillerne på laget og de alternativene vi har finsiktet i lang tid".

                      Jeg tolker dette som at han allerede vet hvem som skal erstatte mifsud om han stikker. Er dere enige?
                      "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                      - Nosa

                      Kommentar

                      • Raskolnikov
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Sep 2005
                        • 1453

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av hoyt
                        Fjøra skriver :"Den gode dialogen har ført til at LSK i dag har gitt Michael et tilbud som vi vil ha svar på i løpet av 10 dager. Da mener vi at tiden er inne for å sette en sluttstrek for diskusjonen om han blir eller ikke. Dette også i respekt for de andre spillerne på laget og de alternativene vi har finsiktet i lang tid".

                        Jeg tolker dette som at han allerede vet hvem som skal erstatte mifsud om han stikker. Er dere enige?
                        Tja, det betyr vel i hvert fall at man har kandidater. Vet ikke hvor Diomande er oppe i alt dette, men med han på plass vil vi jo ha 2 store og 2 små spisser. Ellers så har vi jo denne svenske spilleren som har prøvespilt. Spørsmålet er om vi skal ha 4 eller 5 spisser og om Diomande/Myklebust skal satses på neste år eller om vi skal hente enda en "liten" spiss. Jeg skjønner ikke helt logikken med å ha to gode talenter som Myklebust og Diomande(?) hvis en tredjemann er førstevalg. Ingen vits i å hente talenter hvis man ikke en gang prøver å få ut potensialet deres.
                        Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

                        Kommentar

                        • Frøkna
                          Seniormedlem
                          Forumsadist
                          • Apr 2006
                          • 129

                          #13
                          Bare noen tanker

                          Opprinnelig skrevet av Feldon
                          Jeg føler meg like klok etter å ha lest fjøra sin "oppklaring" som det jeg følte før jeg leste det. Han sier vel absolutt ingenting som vi ikke visste fra før.

                          Bare for å si det, forklaringen på skrivet som Fjøra sendte rundt var, Bare noen tanker...... Han har ikke sagt/skrevet noe om en forklaring eller oppklaring. Bare det som hittil har skjedd og hva han syns. Dette ble gjort av den som la det inn på LSK.no
                          Forza Flisbyn!

                          Kommentar

                          Working...