For å prøve å nøste opp i den historien; Mener å huske at det var Pasi Rasimus som kjørte, og at Ivaylo Kirov og en finsk venn av Pasi, satt på.. Pasi kjørte som sagt på ei jente som ble lettere skadet. Etter avhør og promillekontroll, viste det seg at Pasi hadde kjørt i påvirket tilstand. Denne fuktige kjøreturen gjorde sitt til at Pasi Rasimus og Ivaylo Kirov forsvant ut av Åråsen.. 8)
Fansens ønsker for 2005
Collapse
X
-
Da har jeg ihvertfall fått servert tidenes skrøne i ettertid.
Det jeg hørte var at han ble etterlyst i interpol fordi han rakk å stikke ut av Norge, og at han aldri fikk lov å spille fotball i noen klubb igjen, men OM det hadde vært slik at jenta døde så skulle det bare mangle.
Gjett om en skal få høre :lol:Kommentar
-
Ser at andre har tatt seg av oppreisningen for undertegnede. Men greit nok, kan slenge et annet etterlengtet comeback i hatten jeg.
Tore TORNADO!!! TORE HOLMHOLMHOLM!!! Å, den fantastiske unge mannen som satte mangt et kvinnesinn i flammer og førte mang en kanarifugl til hjerteflimmer med sine fabelaktige innhopp på slutten av kamper mot storheter som Hødd og Skeid. Kom tilbake, Tore Tornado!Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av CocaJerryOpprinnelig skrevet av Grusom B (Lasse Kongo)Må si jeg finner det utrolig at ingen har nevnt den godeste Pasi Rasimus.
Det var en mann fra Rælingen som ble påkjørt, og ja, gutta boys stakk av fra hele greia. Mannen var fysisk skadet fra før og gikk med stokk. Han klarte ikke å flytte seg fort nok da bilen kom kjørende.
Det "morsomme" med historien var jo det at mannen ironisk nok var LSK-fan. Han fikk ikke så mye som en blomst fra sportsklubben så vidt jeg husker... Grunnen til at jeg vet dette er at min far var støttekontakt for mannen da dette skjedde.
Like greit at både Pasi Rasimus og Ivailo Kirov ikke ble så lenge på Åråsen...Kommentar
-
Og... Det må nevnes at Pasi Rasimus var den dyreste spilleren klubben hadde hentet på den den tiden. Jeg tror jeg husker han var en gedigen flopp også.
Og,det sier jo litt om de som styrte klubben på den tiden (Einar Krokann m.f.),da de ikke en gang sa unnskyld til den stakkaren som ble påkjørt...Kommentar
-
Atle Rognerud!!!!! en spiss for Lillestrøm :twisted: ok kanskje han ikke scoorte så mye på de/den kampen han fikk men han var iallefall en jævel til å drikke! (og jeg vet fordi vi drakk mye)I don\'t mean to sound bitter, cold, or cruel, but I am, so that\'s how it comes out.
-Bill HicksKommentar
-
Opprinnelig skrevet av mr_eHva med comeback av Jørn Heggestad. Han var ung og lovende på et managerspill jeg hadde fra 94` Burde derfor ha utviklet seg til en fullgod tippeligaspiller siden den gang..
Morsomt med en alternativ virkelighet når den "virkelige" ikke strekker tilKommentar
-
Kommentar
-
Rune Guldbrandsen ja... Han husker jeg. Tror han var notorisk målskårer for Stovnerkameratene eller noe sånt. Fugla kjøpte han opp før 93??? sesongen. Ble ingenting annet enn en stor flopp..Kommentar
-
Det stemmer godt det.... synd at han aldri fikk prøvd seg for han ble faktisk toppskorer i første div 2 år etter trur jeg. Han ble bare dyttet på høyre flanken. Har god kontakt med han idag...Kommentar
-
Ønsker meg nå Trond Fredrik Ludviksen.... Noen som har hørt om vi er inntresert?? Ellers kunne jeg også tenkt meg Christer George. Han ønsker seg til Oslo, nærmere Ammerud.Kommentar
-
Dagens ønsker:
1. Eirik Bakke
- "Utgående" i Leeds. Masse rutine. Stor profil med et navn. Fin fyr.
2. Tobias Grahn
- Ser seg om etter ny klubb. Målfarlig. Stor profil. Ikke så fin fyr.
3. Espen Hoff
- Ung OG rutinert. Rask. Målfarlig. Bra på assist. Fleksibel.Kommentar
-
Kommentar