Eirik Bakke hadde passa perfekt som den manglende indreløperen. Men tror nok ikke han har tenkt seg tilbake til norge med det første.
Fansens ønsker for 2005
Collapse
X
-
Da får alle som har mast på George en liten opptur
Synes det virker spennende med han hvis vi klarer å få han. Det er definitivt en spiller som kunne trengt en ny vår. Trodde at han var eldre enn 25 også jeg. Desto større grunn til å hente. Ja, takk!FerdigskåraKommentar
-
Opprinnelig skrevet av KimitoDa får alle som har mast på George en liten opptur
Synes det virker spennende med han hvis vi klarer å få han. Det er definitivt en spiller som kunne trengt en ny vår. Trodde at han var eldre enn 25 også jeg. Desto større grunn til å hente. Ja, takk!
Det forteller litt om styrkeforholdet mellom lagene når en spiller som ikke er god nok for Rosenborg skal være den som skal heve Lillestrøm.
Etter at Fjørtoft la lista skyhøyt med snakk om Ødegaard og Andresen, synes jeg det er en liten nedtur å ende opp med George - som er en tippeligaspiller helt på det jevne.Kommentar
-
At en spiller ikke passer i en klubb betyr ikke at han ikke vil passe i en annen. Det er ikke lett for LSK å skulle kjøpe spillere som for tiden har suksess i en annen klubb. Slike spillere er svært dyre. Tør jeg minne på hvor trist det var når vi kjøpte Zane som ikke var god nok til innhopp hos Molde en gang.FerdigskåraKommentar
-
Opprinnelig skrevet av KimitoAt en spiller ikke passer i en klubb betyr ikke at han ikke vil passe i en annen. Det er ikke lett for LSK å skulle kjøpe spillere som for tiden har suksess i en annen klubb. Slike spillere er svært dyre. Tør jeg minne på hvor trist det var når vi kjøpte Zane som ikke var god nok til innhopp hos Molde en gang.
Når det gjelder George hadde han, såvidt jeg har fått med meg, heller ingen stor suksess i Cordoba. Selvsagt kan man leve i håpet om at en spiller som aldri har vært på et veldig høyt nivå, plutselig skal slå til. Men jeg tror eksemplet Zane er mer et unntak enn en regel i så måte. Generelt mener jeg det langt tryggere å kjøpe spillere som har vist hvilket nivå de er på, fremfor å tro at vedkommende plutselig skal blomstre i en ny klubb.
Men for all del, George er sikkert mer enn god nok til å få en plass på laget til Lillestrøm neste år.Kommentar
-
I denne posten lanserer en fyr i klanen CLAYTON ZANE som erstatter for ivers: http://www.klanen.no/forum/index.php...359&#msg_78359Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av OlaDagens ønsker:
1. Eirik Bakke
- "Utgående" i Leeds. Masse rutine. Stor profil med et navn. Fin fyr.
2. Tobias Grahn
- Ser seg om etter ny klubb. Målfarlig. Stor profil. Ikke så fin fyr.
3. Espen Hoff
- Ung OG rutinert. Rask. Målfarlig. Bra på assist. Fleksibel.
Tobias Grahn er en jævla klyse som ikke gjør annet enn å sutre, Uansett hvor han er.
Espen Hoff: Tja, kanskje det hadde vært noe...Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Aas er det ingen som har sagt noe om før.... En hurtig og god spiller som ville forsterket laget.
HVa med å snappet Rune Lange eller Same Rushfelt??Kommentar
-
Alexander Aas(Odd) er ledig på markedet såvidt jeg vet,måtte vel være en glimrende mann for LSK.
Men han er en god spiller, som vi kunne hatt bruk for...
mvh
KimFLKommentar
-
Opprinnelig skrevet av PaddisHVa med å snappet Rune Lange eller Same Rushfelt??Kommentar
-
Rush har uttalt at han muligens vil hjem til neste sesong. Ta en prat med han før RBK hopper over han.Kommentar
-
-
Kommentar