Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Hva med han Abdelhaoui??? i Skeid, putter jevnt og trutt. 5 mål på de siste 4 kampene....Sier vel sitt
Hvem er disse lagene har har scoret mot i de siste kampene da? Regner med at det ikke er de beste lagene i Norge han har dunket inn mål mot.. 5 mål på 4 kamper i 1 divisjon sier egentlig ikke en dritt spør du meg...
vi hyller jo handelen av Myklebust som scorer jevnt og trutt i samme divisjon så noe må det vel være verdt og være storscorer i 1. div???
At dere hyller handelen av Myklebust får dere stå for. Selv er jeg optimistisk og håper han kan bli en god spiller, men er også realistisk og vet at mange av dem som er gode i de dårligere divisjonene ikke automatisk blir gode i den øverste divisjonen...
vi hyller jo handelen av Myklebust som scorer jevnt og trutt i samme divisjon så noe må det vel være verdt og være storscorer i 1. div???
At dere hyller handelen av Myklebust får dere stå for. Selv er jeg optimistisk og håper han kan bli en god spiller, men er også realistisk og vet at mange av dem som er gode i de dårligere divisjonene ikke automatisk blir gode i den øverste divisjonen...
Selvsagt har vi ingen garanti, men Myklebust kan vise til gode prestasjoner og er utvilsomt et kjempetalent. Utfordringen blir å utvikle han videre i LSK...
Alt i alt: jeg tror LSK har gjort en bra handel her.
Mulig at jeg står brukbart aleine når jeg sier at jeg vil ha Bernt Hulsker til LSK... vet han er en klyse og alt det der, men gutten vet hvor målet står, i tilegg til fart og ballkontroll...
Mulig at jeg står brukbart aleine når jeg sier at jeg vil ha Bernt Hulsker til LSK... vet han er en klyse og alt det der, men gutten vet hvor målet står, i tilegg til fart og ballkontroll...
Han har scoret 31 mål for molde på 120 kamper, noe som er hverken veldig bra eller veldig dårlig. Det er vel heller veldig middels. Og når han da er den største klysa i tippeligaen så synes jeg vel kanskje ikke han er noe å satse på...
Huslker er en klyse, men Uwe hadde luka vekk det.... Men han putter alltid mot oss, hvorfor det???? Han har alltid spilt for en middelmådig klubb. I tilegg har han puttet 43 på 120 kamper
Kommentar