Hva med Daniel Berg Hestad. En meget arbeidsom indreløper. Han vil bort fra Herenveen. Vif vil også hahan ifølge dagbladet
Fansens ønsker for 2005
Collapse
X
-
-
ser ut til at vi ikke får denne landslagsspillern "Fjøra" snakket om, Ødegaar blir for dyr og Martin Andresen vil ikke til åråsen :evil: , får håpe på Rami Shaaban og kanskje Martin Jørgensen fra Stabæk? LSK har ikke blitt linket til Jørgensen men han hadde vært et bra kjøp på høyre-vingen. Han vil jo selv vekk fra Stabæk...eLSKerKommentar
-
-
-
Re: ønsker:
Opprinnelig skrevet av Rolergra1. Stuart McManus
2. Ivalio Kirov
3. Patrick Karlsson
4. Brødrene Hjalmarsen
5. Bjarne Sognes
Detta blir ikke så dyrt.- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Stuart Baxter har forstått det.Kommentar
-
We love you Stuart......
Berg Hestad har sagt at det skal mye til for at han går til en annen klubb enn Molde hvis han kommer hjem.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Trofast kanariJørgensen er ræva!!!!Kommentar
-
Hvis Bodø skulle rykke ned, så har jo de noen veldig gode spillere...
Hva med:
-Runar Berg
-Christian Berg
-Trond Fredrik Lundviksen
-Stig Johansen
Sogndal:
-Rune Bolseth
-Anders Stadheim
-Osman Nyan
-Tommy Øren
+++Hamkam vil selge mannen vi jaktet som pesten ifjor Rune Buer.
Det er mange av disse jeg hadde sett i gult og svart neste år.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av PaddisHvis Bodø skulle rykke ned, så har jo de noen veldig gode spillere...
Hva med:
-Runar Berg
-Christian Berg
-Trond Fredrik Lundviksen
-Stig Johansen
Sogndal:
-Rune Bolseth
-Anders Stadheim
-Osman Nyan
-Tommy Øren
+++Hamkam vil selge mannen vi jaktet som pesten ifjor Rune Buer.
Runar Berg og Stig Johansen er vel langt over 30? Bolseth og Stadheim hadde en bra sesong i fjor, men dårlig i år, Øren er fortsatt ett talent, men han har ikke tatt steget videre de siste årene, er også skadeutsatt. Osman Nyan og Christian Berg er ikke spillere som vil tilføre laget noe ekstra, tror jeg. Trond Fredrik Ludvigsen kunne vært spennende, men Røsler er vel ikke på jakt etter nye kantspillere for tiden...
Det er mange av disse jeg hadde sett i gult og svart neste år.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Håper nå vi prøver oss på Trond Fredrik Ludviksen som er straks er ferdig med kontrakten sin(har mast et år om dette nå),så ser det jo ut som Hassan El Fakiri vil til Norge igjen,hvis Brann nøler burde vi kaste oss inn,han kan fint brukes over hele midtbanen.Jeg har sett alt.Tom lunds 4 mål mot clausnengen 73,solomålet mot Mjøndalen,Norges raskeste hat.trick av Erik Karlsen.Grønlunds Brassespark mot Rbk.og redningene til St.ClausKommentar
-
Hassan ville vært et veldig godt kjøp, annvendelig spiller(midtbanen-back)
Håper noen i ledelsen leser tipsene her inne. Men Brann og Lyn ville nok kjempet om det samme...
Leste forøvrig på hjemmesiden til Zane at han håpet å bli utleid frem til sommeren 05??? Ville ikke det vært bra?Kommentar
-
Å en ting som er veldig bra med Hassan er at han hater EngaJeg har sett alt.Tom lunds 4 mål mot clausnengen 73,solomålet mot Mjøndalen,Norges raskeste hat.trick av Erik Karlsen.Grønlunds Brassespark mot Rbk.og redningene til St.ClausKommentar
-
Hva med denne karen: http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/pl/article302493.ece :P
Hadde vel vært en tilvekst...Knurr...Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av vaadahlHåper nå vi prøver oss på Trond Fredrik Ludviksen som er straks er ferdig med kontrakten sin(har mast et år om dette nå),så ser det jo ut som Hassan El Fakiri vil til Norge igjen,hvis Brann nøler burde vi kaste oss inn,han kan fint brukes over hele midtbanen.
Trond Fredrik Ludvigsen(Bosman fra Januar) hadde vært en meget fin tilvekst til klubben,kan brukes som både kantspiller og spiss.Faktisk veldig lik spillertype som Alex Ødegård,som vi helt sikkert ikke får/har råd til.Kommentar
-
Kan det være Lillestrøm som blir neste klubbadresse:?:
Kommentar
-
-
-
Opprinnelig skrevet av vaadahlHåper nå vi prøver oss på Trond Fredrik Ludviksen som er straks er ferdig med kontrakten sin(har mast et år om dette nå),så ser det jo ut som Hassan El Fakiri vil til Norge igjen,hvis Brann nøler burde vi kaste oss inn,han kan fint brukes over hele midtbanen.Kommentar
-
Har nok ikke fulgt godt nok med i timen jeg. Noen som kan si noe mer om Trond Fredrik Ludviksen ?
mvh
KimFLKommentar
Kommentar