Opprinnelig skrevet av KimFL
Fansens ønsker for 2005
Collapse
X
-
Synes det er litt småflaut at vi ikke er med i kampen om talenter fra klubber i lavere divisjoner, samt etablerte spillere som man ser andre norske klubber henter rimelig fra utlandet.. Christian Grindheim, Martin Wiig, Bård Borgersen, Hassan el fakiri(?), Trond Bertelsen osv..
Gode spillere alle sammen, og heller ikke for dyre.
Selv om jeg ser potensiale til Andresen, mener jeg vi kunne minske antall baklengsmål med en bedre partner til kippe. Med f.eks Borgersen. Det hadde vært litt av et forsvar. Andersson-Kippe-Borgersen-Rambekk.
Og en ny keeper er et must, for å gi baron konkurranse. Hva skjer/skjedde med Rami Shabaan?
Og for guds skyld, ikke la Winsnes få spille et minutt til på høyrekanten mot raske backer.. Ikke èn gang har det gått bra."A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
- NosaKommentar
-
Dede`Andersson
Dede`bytter klubb igjen!
Dette blir den tredje klubben hans på under et år... :roll:
Han dro fra Hammarby fordi han ikke fikk innvilget kravet sitt på
1000 000 kr som han skulle ha rett i lomma og som gikk utenom lønna si.. :roll:
Han ble utestengt i 5 kamper for å ha skallet ned en AIK spiller sist sesong... :roll:
Hmmm.. :-k
Oh Ah Ingelstad \/Kommentar
-
DAGENS ØNSKE:
Espen Hoff, 23 - lynrask høyre kant, spiss - som har erfaring fra venstrekant og høyreback spill.
En rekke u-kamper, bra erfaring til tross for sin unge alder.
Mål 2004: 5
Assist 2004: 7
En meget god spiller som vi trenger. Prislapp: Ca. 2 mill (?)Kommentar
-
Selv om jeg unnskylder klubben når det gjelder spillere som tidligere er nevnt, så er det ingen grunn til at vi ikke skal kunne konkurrere med Lyn om Anders Stadheim. Her håper jeg klubben har vært i kontakt eller i alle fall tar kontakt snarest hvis han er tilgjengelig, slik det kan virke.FerdigskåraKommentar
-
-
LASSE OLSEN?????????? Er du drita eller? Hva er vitsen med å hente inn en småskada spiller som var på topp for over 10 år siden?Kommentar
-
-
Opprinnelig skrevet av CocaJerryOpprinnelig skrevet av Grusom B (Lasse Kongo)Må si jeg finner det utrolig at ingen har nevnt den godeste Pasi Rasimus.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av NordbyOpprinnelig skrevet av CocaJerryOpprinnelig skrevet av Grusom B (Lasse Kongo)Må si jeg finner det utrolig at ingen har nevnt den godeste Pasi Rasimus.
Er nesten for ung sjæl, men bare nestenKommentar
-
Opprinnelig skrevet av scagesOpprinnelig skrevet av NordbyOpprinnelig skrevet av CocaJerryOpprinnelig skrevet av Grusom B (Lasse Kongo)Må si jeg finner det utrolig at ingen har nevnt den godeste Pasi Rasimus.
Driter jeg meg ut vis jeg tror at pasi spillte for fugla på slutten av 80 tallet/starten av 90?Kommentar
-
Ikke alle som husker den historien rett da..
Drepte var nok litt å ta i.. heldigvis.
De kjørte riktignok på en person og stakk av, men den personen døde ikke. Hadde personen blitt drept hadde nok straffen vær noe værre enn kun å bli sparket av klubben.Kommentar
Kommentar