Fansens ønsker for 2005

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Ketil Cantona
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 6813

    #41
    Jeg har trua på at Gylfi blir, hvor skal han gå? Cardiff????
    Da kan like godt bli i LSK, ettersom han kommer til å tjene godt her også. Han har ikke vært stabilt god nok, han burde heller gå inn på kontrakt med maks sum ved en henvendelse. Håper Uwe vet hva han driver med i jakten på nye spillere. Vi trenger å fornye oss litt.... Synd å se Bengt Sæternes gikk til Brann :cry:

    Kommentar

    • Rolergra
      Medlem
      Møteplager
      • Aug 2004
      • 80

      #42
      ønsker:

      1. Stuart McManus
      2. Ivalio Kirov
      3. Patrick Karlsson
      4. Brødrene Hjalmarsen
      5. Bjarne Sognes

      Detta blir ikke så dyrt.

      Kommentar

      • Ketil Cantona
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 6813

        #43
        he he. Får nesten ta med Bjerkland og da?!?!?! :roll:

        Kommentar

        • jovis
          Juniormedlem
          Ferskenpels
          • Aug 2004
          • 5

          #44
          For fremtiden. Morten Irgens som spiller på Start. Har flere kamper på aldersbestemte landslag. Spiller i forsvar. Er egentlig fra Oslo, spilte for søplaenga men ville ikke være der. :lol:

          Kommentar

          • Trofast kanari
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Feb 2004
            • 355

            #45
            NYE DOMMERE I ELITESERIEN!!!!

            Kommentar

            • Ketil Cantona
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 6813

              #46
              Glem dommerne da, det er ikke han sin skyld at vi tapte for Lyn, selvom han var elendig...

              Kommentar

              • Trofast kanari
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Feb 2004
                • 355

                #47
                Har heller ikke sagt det var hans skyld(men de er ikke glade i oss)
                men man ser det gang på gang at dommerstanden er for dårlig.

                Kommentar

                • _Jonern
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 4387

                  #48
                  Hva med å prøve å hente Arne Vidar Moen igjen?

                  han står uten kontrakt etter denne sesongen. 32 år.. holder vel ett par sesonger hvertfall!

                  i tillegg mener jeg vi bør hente en spiss som scorer i omtrendt hver eneste kamp, med hurtighet og som kan gjøre noe på egenhånd. De spissene vi har i dag klarer ikke å gjøre en dritt på egenhånd, da tenker jeg på å dra av en 2-3-4 mann og banke ballen i nota. Mulig at mifsud har de kvalitetene, men så lenge han ikke får spille noe særlig, er det vansklig å si.
                  ..................

                  Kommentar

                  • ON
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Mar 2004
                    • 3639

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av _Jonern
                    Hva med å prøve å hente Arne Vidar Moen igjen?

                    han står uten kontrakt etter denne sesongen. 32 år.. holder vel ett par sesonger hvertfall!

                    i tillegg mener jeg vi bør hente en spiss som scorer i omtrendt hver eneste kamp, med hurtighet og som kan gjøre noe på egenhånd. De spissene vi har i dag klarer ikke å gjøre en dritt på egenhånd, da tenker jeg på å dra av en 2-3-4 mann og banke ballen i nota. Mulig at mifsud har de kvalitetene, men så lenge han ikke får spille noe særlig, er det vansklig å si.
                    Enig med jonern..Sikkert noen som sier noe om et lag for fremtiden eller noe nå, men 32 år er vel egentlig nesten i sin beste alder som stopper..kanskje han burde vært 3 år yngre men tror han hadde vært en fin forsterkning til vi har sanka penger i royal league om et par år!

                    Jonern, en spiss som scorer i hver kamp er en selvfølge at lsk vil ha men det er ikke så veldig lett å finne en spiss som gjør det, hadde det vært lett hadde lsk henta den spilleren for lenge sia,,,

                    Om miffe har kvalitetene får vi se først neste år.

                    Kommentar

                    • bøllefrø
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Sep 2004
                      • 462

                      #50
                      Opprinnelig skrevet av _Jonern
                      Hva med å prøve å hente Arne Vidar Moen igjen?


                      i tillegg mener jeg vi bør hente en spiss som scorer i omtrendt hver eneste kamp, med hurtighet og som kan gjøre noe på egenhånd. De spissene vi har i dag klarer ikke å gjøre en dritt på egenhånd, da tenker jeg på å dra av en 2-3-4 mann og banke ballen i nota. Mulig at mifsud har de kvalitetene, men så lenge han ikke får spille noe særlig, er det vansklig å si.
                      De spillera der er jo også de absolutt dyreste. teknisk gode, målfarlige og hurtige. Minner litt om en Daniel Braathen i form, dessverre...

                      Men det er spennende år i år, hvis Fjøra og Uwe er aktive tror jeg det kan lande mye bra. For se på hvilke lag som er i nedrykkssonen: Sogndal, Molde, Glimt, Viking, Stabæk - alle disse har mange spennende spillere - sonm er Bosman spillere. Tipper de er hypp på å dra hvis laget rykker ned. i tillegg er det jo fredrikstad, men jeg ser ikke helt den store forsterkningen der.

                      Hanes Sigurdsson hadde vært bra! Og Bernt Hulsker er en spiller som alltid lager problemer for oss - seinest i år. Han scorer så og si nesten hvert år, han er rask og han er målfarlig. Tror det kunne vært en bra match, selvom han så lagt har til gode å vise seg fra en sympatisk side. Peter Kopteff er et godt alternativ dersom LSK vil kvitte seg med både JPW og Stian Berget.

                      Kommentar

                      • Trønderkanari
                        Medlem
                        Møteplager
                        • Aug 2004
                        • 84

                        #51
                        Ønkelista er:

                        1. EN JÆVLIG GOD OG ERFAREN STOPPER!!
                        1. Gustavsson
                        2. Zane
                        3. Ødegaard
                        4. Hulsker

                        Kommentar

                        • heidar
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2004
                          • 2129

                          #52
                          Jeg ønsker:

                          Seriegull!!!!
                          Som jeg har gjort hvert eneste år siden 1989...

                          Og selvfølgelig at myndighetene gir oss lov til å klone TOM LUND!!!!
                          En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                          Endelig er mørketida over.

                          Kommentar

                          • Ketil Cantona
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2004
                            • 6813

                            #53
                            Vi så vel i kampen igår hvilke lagdeler vi burde forny. Møkka fotball

                            Kommentar

                            • matchbox
                              Juniormedlem
                              Ferskenpels
                              • Sep 2004
                              • 1

                              #54
                              Hent tilbake den gamle storheten Runar Normann dere, så løser alt seg :lol:

                              Kommentar

                              • KimFL
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Nov 2003
                                • 1410

                                #55
                                Og Bernt Hulsker er en spiller som alltid lager problemer for oss - seinest i år.
                                Du kan ikke seriøst mene at vi skal hente den sytekoppen der.....større tulling enn Vidar Riseth jo... Griner i media hver gang han får et fortjent gult kort.


                                mvh
                                KimFL

                                Kommentar

                                • Ola
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2003
                                  • 1651

                                  #56
                                  Vi trenger følgende:

                                  1. En stor sterkt, rutinert og stabil stopper i landslagsklasse!
                                  2. En mann som kan kjempe med Strand om venstre kanten.
                                  3. En erstatter for Gylfi.
                                  4. Èn erstatter for Wins/berget.

                                  Start i 4-3-3 mot Stabæk! Sett ut en av spissene fra start.

                                  Kommentar

                                  • Dole
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2004
                                    • 1602

                                    #57
                                    Opprinnelig skrevet av Ola
                                    Vi trenger følgende:

                                    1. En stor sterkt, rutinert og stabil stopper i landslagsklasse!
                                    2. En mann som kan kjempe med Strand om venstre kanten.
                                    3. En erstatter for Gylfi.
                                    4. Èn erstatter for Wins/berget.

                                    Start i 4-3-3 mot Stabæk! Sett ut en av spissene fra start.
                                    Jeg skulle gjerne sett at vi også hadde en spiss som var god rettvendt. En med fart og teknikk til å utrette noe på egenhånd også utenfor 16-meteren. Sundgot og Powell blir dessverre alt for trege til å kunne utfordre gode midtstoppere på egenhånd. Og med tanke på at spillet ofte er basert på lange baller mot disse spillerne, er det neppe bare å sette inn Myklebust eller Mifsud i denne rollen heller. En spillertype som f.eks. Årst eller Iversen hadde derfor ikke vært dumt.

                                    Mulig det er tilfeldig (selv om jeg ikke tror det), men i år har vi kun vunnet 2 av de 12 seriekampene Powell har startet. Og det mot jumboene Fredrikstad og Sogndal.

                                    Kommentar

                                    • bøllefrø
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Sep 2004
                                      • 462

                                      #58
                                      Hmmm det er en interessant tanke.. for jeg synes faktisk at spillet glir bedre i lengderetningen og mer langs bakken når vi spiller 4-3-3 med to vinger. når gutta spiller 4-4-2 virker det som man etter 20 minutter kjører alle oppspill direkte fra Kippe og opp....

                                      Når det gjelder Hulsker tror jeg både Uwe og noen av de andre gutta ganske kjapt hadde strammet opp syting - dessuten er vi fans som krever mye mer av spillerne enn ryggslikkerne i tornekrattet....

                                      Kommentar

                                      • Ketil Cantona
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Feb 2004
                                        • 6813

                                        #59
                                        Vi får håpe at spillestilen blir omgjort etter hvert med mye mer bane spill når Uwe tar over. Har litt trua på at Ødegård vil komme til LSK med ny spenning rundt klubben

                                        Kommentar

                                        • Guling
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jun 2004
                                          • 484

                                          #60
                                          Opprinnelig skrevet av bøllefrø
                                          Hmmm det er en interessant tanke.. for jeg synes faktisk at spillet glir bedre i lengderetningen og mer langs bakken når vi spiller 4-3-3 med to vinger. når gutta spiller 4-4-2 virker det som man etter 20 minutter kjører alle oppspill direkte fra Kippe og opp....

                                          Når det gjelder Hulsker tror jeg både Uwe og noen av de andre gutta ganske kjapt hadde strammet opp syting - dessuten er vi fans som krever mye mer av spillerne enn ryggslikkerne i tornekrattet....
                                          AKKURAT hva jeg har sett også. Håper Arne og Hallvar har de samme tankene, og går tilbake til 4-3-3 snart.

                                          Kommentar

                                          Working...