Fansens ønsker for 2005

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • blue
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2004
    • 1429

    Opprinnelig skrevet av bøllefrø
    Når vi snakker om stoppere, så virker jo Molde rimelig fortapt om dagen - så hva med han Mavric? Han er jo fast på Slovenias lag, spilte bra på Ullevål synes jeg, og han er vel i EU-kvota?
    Ja, Slovenia ble EU-medlem 1.mai.

    Men jeg har liten tro på en spiller som Mavric skal være med å føre Fugla til gull i 2005!
    Fugla 4 Life!

    Kommentar

    • King_Raymond
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 4987

      Opprinnelig skrevet av bøllefrø
      Når vi snakker om stoppere, så virker jo Molde rimelig fortapt om dagen - så hva med han Mavric? Han er jo fast på Slovenias lag, spilte bra på Ullevål synes jeg, og han er vel i EU-kvota?
      Jeg synes Mavric var dårlig mot Norge, og det jeg har sett av han i tippeligaen har heller ikke imponert meg...
      Ultras Felt C Lillestrøm

      Kommentar

      • Leif A
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2003
        • 3962

        Og så mye mer får du vel heller ikke se han i TL... :twisted: :twisted: :twisted:
        Knurr...

        Kommentar

        • Ketil Cantona
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 6813

          Kvota er full, hent heller Markus fra Molde. Han er bra. Ellers så syntes jeg det er bra at LSK er hemmelighetsfulle på overgangsfronten inntill signatur er underskrevet. Dermed vil ingen kunne prøve å rappe spillere som vi ønsker. Gleder meg for hver dag som går!!!!

          Ellers er jeg glad for at vi ikke hentet Kovacs, nå kan alle skrytere se hva han har fått til i Viking så langt. Han skulle jo skyte alle og enhver til gull?!?!?! *Jeg ler*

          Kommentar

          • Leif A
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2003
            • 3962

            Hvilken kvote er det som er full?
            Mavric kommer fra et EU-land, så den begrensningen gjelder ikke for ham.
            Om han er god nok er vel et annet spørsmål...
            Knurr...

            Kommentar

            • Ketil Cantona
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 6813

              Sorry min feil, men jeg trur ikke at han er god nok uansett....

              Kommentar

              • Trofast kanari
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Feb 2004
                • 355

                Raio Piiroja hadde vært bra, han er en sinnsykt god
                spiller som ofrer alt alltid.
                Fredrikstad prøver å få til en 4 års kontrakt med han.

                Kommentar

                • Leif A
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2003
                  • 3962

                  Hva med Peter Kopteff? Han har gitt Viking beskjed om at han ikke forlenger kontrakten etter denne sesongen.
                  Han har en meget god pasningsfot, og evner å lage mål innimellom. Kan være en god back-up på venstre kant, når Strand er ute med skade. Det skjer jo innimellom...
                  Knurr...

                  Kommentar

                  • *LILLESTRØM SK*
                    Seniormedlem
                    Forumonanist
                    • May 2004
                    • 166

                    Opprinnelig skrevet av Eksil-kanari
                    Hva med Peter Kopteff? Han har gitt Viking beskjed om at han ikke forlenger kontrakten etter denne sesongen.
                    Han har en meget god pasningsfot, og evner å lage mål innimellom. Kan være en god back-up på venstre kant, når Strand er ute med skade. Det skjer jo innimellom...
                    Helt enig med deg der, kopteff er en spiller for Lillestrøm. God faart og teknikk har han og.
                    Å tenke før man snakker, er som og tørke seg i ræva før man driter

                    Kommentar

                    • Ola
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2003
                      • 1651

                      Kopteff er konge. Men litt for stor for Tippeligaen. Tror ikke han går til en annen klubb. Tipper han går til Europa et sted...

                      Vi må ha en stopper. KLON KIPPE!!!

                      Kommentar

                      • King_Raymond
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 4987

                        Opprinnelig skrevet av Eksil-kanari
                        Hva med Peter Kopteff? Han har gitt Viking beskjed om at han ikke forlenger kontrakten etter denne sesongen.
                        Han har en meget god pasningsfot, og evner å lage mål innimellom. Kan være en god back-up på venstre kant, når Strand er ute med skade. Det skjer jo innimellom...
                        Synes han virker som en fryktelig ustabil spiller. Enten er han veldig god, eller veldig dårlig. Og etter det jeg har sett av han så er han oftere dårlig enn han er god...

                        Angående Rajo Piroija så virker han for meg som en litt gammeldags midstopper. God i lufta og duellspill, men har dårlig teknikk og er en keitete spiller...
                        Ultras Felt C Lillestrøm

                        Kommentar

                        • Leif A
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2003
                          • 3962

                          Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                          Synes han virker som en fryktelig ustabil spiller. Enten er han veldig god, eller veldig dårlig. Og etter det jeg har sett av han så er han oftere dårlig enn han er god...
                          Akkurat det har jeg registrert selv, og det er derfor jeg mener han kan være en god back-up de gangene Påsan er skadet eller ute av form. Er ikke helt enig med Ola som mener at han er for stor for TL...
                          Knurr...

                          Kommentar

                          • King_Raymond
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 4987

                            Opprinnelig skrevet av Eksil-kanari
                            Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                            Synes han virker som en fryktelig ustabil spiller. Enten er han veldig god, eller veldig dårlig. Og etter det jeg har sett av han så er han oftere dårlig enn han er god...
                            Akkurat det har jeg registrert selv, og det er derfor jeg mener han kan være en god back-up de gangene Påsan er skadet eller ute av form. Er ikke helt enig med Ola som mener at han er for stor for TL...
                            Hehe, for stor for TL er han nok ikke, men han er kanskje for stor for å gå fra fast plass på ett middels godt norsk lag, til benken på ett annet middels godt norsk lag?
                            Ultras Felt C Lillestrøm

                            Kommentar

                            • kanari76
                              Medlem
                              Møteplager
                              • Jan 2004
                              • 90

                              hva med å hente Mohamed Zidan? synd at han er Egypter og dermed utenfor eu kvoten, men faen heller han han er 23år scooret 19mål på 31 kamper ifjord og har iår puttet 10mål på 11 kamper!

                              om Baron vil bort hva med å spytte i de millionene som skal til
                              I don\'t mean to sound bitter, cold, or cruel, but I am, so that\'s how it comes out.
                              -Bill Hicks

                              Kommentar

                              • masta
                                Seniormedlem
                                Forumsadist
                                • Mar 2004
                                • 143

                                Opprinnelig skrevet av Ola
                                Kopteff er konge. Men litt for stor for Tippeligaen. Tror ikke han går til en annen klubb. Tipper han går til Europa et sted...

                                Vi må ha en stopper. KLON KIPPE!!!

                                Hvis vi plutselig kan klone syns jeg at Bjarman og Tom Lund skulle blitt klona før kippe.. :P

                                Kommentar

                                • Anders
                                  Juniormedlem
                                  Bøffelpromp
                                  • Oct 2004
                                  • 15

                                  Jeg ønsker at LSK blir bedre i passningsspill!
                                  /Anders

                                  Kommentar

                                  • kanari76
                                    Medlem
                                    Møteplager
                                    • Jan 2004
                                    • 90

                                    som jeg skrev om litt over her ang Zidan. her er en link om hvor mange kamper og mål han har scooret siden 2001/2002 sesongen.



                                    og en tysk side som har med markedsverdien hans(men er det euro eller danske kr det er snakk om?) er det sistnevnte så kjøp!!!!!

                                    I don\'t mean to sound bitter, cold, or cruel, but I am, so that\'s how it comes out.
                                    -Bill Hicks

                                    Kommentar

                                    • Anders_Bakken
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jan 2004
                                      • 542

                                      Jeg forstår meg ikke på at Uwe har Winsnes med i planene sine....reiv meg i håret et par ganger mot Lyn da han faen ikke skjønner at han er en kantspiller som skal gå på løp...så Powell ble rimelig forbannet og kjefta på'n. Håper at vi skaffer oss en forsterkning på den plassen ...for det trengs virkelig...

                                      Kommentar

                                      • KimFL
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Nov 2003
                                        • 1410

                                        og en tysk side som har med markedsverdien hans(men er det euro eller danske kr det er snakk om?) er det sistnevnte så kjøp!!!!!
                                        ...siden det er en tysk side, så er det mest sannsynlig euro, det er snakk om. Og pr i dag er 1 250 000 euro, sånn cirka 10.250 000 norske spenn.
                                        Kanskje litt for dyrt for LSK å bruke på én ukjent spiller.


                                        mvh
                                        Pantera

                                        Kommentar

                                        • Ketil Cantona
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Feb 2004
                                          • 6813

                                          Skiri tenker på klubbskifte:

                                          Ønsker seg nærmere Oslo hvor kjæresten bor..... Ønsket av VIF men hva med å rappe denne spilleren foran neså på plata.

                                          Skirir har spilt solid i hele år og var vel den beste på Ålesund i fjor

                                          Kommentar

                                          Working...