Fansens ønsker for 2005

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Gull-i-2004
    Medlem
    Møteplager
    • Jan 2004
    • 87

    Tom Kristoffersen

    Kjære Uwe og Per M.!

    Hvorfor velger dere å evt fornye med Johan Petter fremfor Tom Kristoffersen? Det er noe jeg lurer veldig på!
    Se på farta til Tom, da. I tillegg velger han ofte gode løsninger!



    Skaff til veie Alexander Ødegaard. Overgå RBK i evt. budrunder, evt. De pengene får vi garantert igjen for han en dag uansett!
    Det koster penger å tjene penger! #-o
    PLEASE!!!!!!!

    Vi trenger han i itllegg til Anders Rambekk og unge Myklebust......
    Rösler-Lindahl følger Fugla også i 2005 mot seriegull

    Kommentar

    • pondus73
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Feb 2004
      • 612

      Nå har det seg vel slik at rævbk har opsjon på kjøp av Ødegaard, så vi kan vel egentlig by så mye vi bare ønsker uten at det hjelper!!!!!
      Synd, men sant(såvidt jeg vet!)
      SER UT TIL AT JEG TOK FEIL HER!!!! :oops: IKKE BRY DERE OM DETTE BEVISET PÅ MIN UVITENHET!!! EGENTLIG ER DET BARE Å LATE SOM OM DERE ALDRI HAR LEST DET :lol:

      Hvilken midtbanespiller bør vi hente inn da??? Noen som har noen tanker eller info om hvem Røsler og gutta titter på??
      ------eLSKe-------

      Kommentar

      • Trofast kanari
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Feb 2004
        • 355

        rosenborg opsjon på ødegaard?
        Hvor har du det fra? Ødegaard sier jo selv han bare går til en klubb han
        blir satsa på å får spille.

        Kommentar

        • pondus73
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Feb 2004
          • 612

          da beklager jeg, men det har vært snakket lenge om det her inne, og jeg mener også at jeg har lest dette i mediene. Snakker jeg usant så ber jeg så mye om unnskyldning!!!!

          skal sjekke dette litt mer ut........

          Beklager nok en gang at jeg kommer med feilinformasjon!!
          rævbk har ingen opsjon, men en avtale om at de skal kontaktes dersom det kommer forespørsler rundt Ødegaard.

          Så da er det bare å bla opp pengene
          ------eLSKe-------

          Kommentar

          • TorTor
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Oct 2004
            • 335

            Se på Stefan Ishizaki hos AIK. De rykket akkurat ned fra allsvenskan, og kan muligens skaffes billig. Er vel høyreving såvidt jeg vet. Godt alternativ dersom Ødegaard går til RBK.

            Kommentar

            • Kimito
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 2600

              Opprinnelig skrevet av Trofast kanari
              rosenborg opsjon på ødegaard?
              Hvor har du det fra? Ødegaard sier jo selv han bare går til en klubb han
              blir satsa på å får spille.
              Som jeg har sagt i en tidligere tråd så sitter jeg med sterke indisier på at Ødegaard drar til Brann. Han er bardomsfan av klubben og så lenge Brann er villig til å hoste frem pengene (noe jeg regner med at de er), så får de han.

              Han har vært i kontakt med LSK, men det ser ut til at han fyker til Bergen.
              Ferdigskåra

              Kommentar

              • kanari76
                Medlem
                Møteplager
                • Jan 2004
                • 90

                KimFL skrev:
                Kanskje litt for dyrt for LSK å bruke på én ukjent spiller
                om man ikke sjangser vinner man heller ikke noe pluss at en spiller som putter 41 mål på 4 1/2 sesong i dansk superliga, må jo ha noe for seg i norge å? det er jo ikke så utrolig forskjell.

                skal vi tilbake i toppen så må Tommy,Per og andre innvestorer spytte inn for spiller kjøp.
                I don\'t mean to sound bitter, cold, or cruel, but I am, so that\'s how it comes out.
                -Bill Hicks

                Kommentar

                • KimFL
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Nov 2003
                  • 1410

                  om man ikke sjangser vinner man heller ikke noe pluss at en spiller som putter 41 mål på 4 1/2 sesong i dansk superliga, må jo ha noe for seg i norge å? det er jo ikke så utrolig forskjell.
                  Kanskje ikke så dumt alikevel. Men det spørs om det hadde vært mulig. Han er vel under kontrakt, og blir sikkert en god del dyrere enn markedsverdien på drøye 10 mill. Og sannsynligheten for at han går til en større klubb i en større liga i Europa, er nok ganske stor.

                  Når gikk en "dansk" toppspiller sist til en norsk klubb?

                  ....men han kunne ha betydd mye for LSK, ja.....skulle gjerne ha sett han i den gule trøya.


                  mvh
                  KimFL

                  Kommentar

                  • kanari76
                    Medlem
                    Møteplager
                    • Jan 2004
                    • 90

                    den eneste jeg kommer på nå er Steven Lustü.

                    han har kontrakt til 2007 og ja jeg tror nå at han vil havne i en større liga spesielt nå siden han er innkaldt til landslags samling for Egypt.


                    men noen får ringe Uwe eller Grønnlund og tipse dem å smi nå!
                    I don\'t mean to sound bitter, cold, or cruel, but I am, so that\'s how it comes out.
                    -Bill Hicks

                    Kommentar

                    • Ketil Cantona
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 6813

                      Ser at LSK vurderer Stabæk og Sogndal spillere. I tilegg så sier Uwe at spiss leter vi etter. Hva da med Tommy Øren(spiss-kant), Wohvoa(? kant), Jørgensen(kant),Stadheim(midt), Bolseth(midt), Muri(stopper), Koakou(stopper). Jeg stemmer for ny keeper. Mener at skal vi henge med i toppen trenger vi en keeper som ikke slipper inn tabbemål. Hadde det ikke vært for Baron sine tabber i år ville vi hatt min. 5 poeng til og dermed klart Royal.

                      Kommentar

                      • King_Raymond
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 4987

                        Opprinnelig skrevet av Paddis
                        Ser at LSK vurderer Stabæk og Sogndal spillere. I tilegg så sier Uwe at spiss leter vi etter. Hva da med Tommy Øren(spiss-kant), Wohvoa(? kant), Jørgensen(kant),Stadheim(midt), Bolseth(midt), Muri(stopper), Koakou(stopper). Jeg stemmer for ny keeper. Mener at skal vi henge med i toppen trenger vi en keeper som ikke slipper inn tabbemål. Hadde det ikke vært for Baron sine tabber i år ville vi hatt min. 5 poeng til og dermed klart Royal.
                        Øren er veldig skadeutsatt. Woahwoa er for dårlig, Jørgensen har ikke overbevist i år. Stadheim og Bolseth har stagnert fra den fine fjorårssesongen. Muri skal jeg være enig i er en god spiller. Koakou er dårligere enn Kippe,Andresen i tillegg til at han får rødt kort i hver 5 kamp, og han er vel utenfor eu kvota også...
                        Ultras Felt C Lillestrøm

                        Kommentar

                        • Rovfugl
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2004
                          • 3672

                          "quote"Jeg stemmer for ny keeper. Mener at skal vi henge med i toppen trenger vi en keeper som ikke slipper inn tabbemål. Hadde det ikke vært for Baron sine tabber i år ville vi hatt min. 5 poeng til og dermed klart Royal."quote!

                          det går da vel ikke ann å si noe så utrolig teit som dette !!
                          for det første så er Baron Tippeligaens beste keeper , selv om han har noen tabber ,de tabbene han gjør tar han igjen på redninger som ingen av de andre keeperne ville klart , og for det andre så kan man si at "om det ikke hadde vært for alle de gangene Arild , powel og de andre spissene ikke hadde bommet på så mange klare sjangser så hadde vi fått 4 plass , og hadde det ikke vært for alle feilene i forsvaret så hadde vi fått 2 plass , og hadde det ikke vært for alle feilpassningene så hadde vi vunnet serien , det blir for teit å si noe slikt.
                          er det en keeper vi burde kvitte oss med så er det Misund , han eier ikke spenst , rekkevidde eller noe annet som en keeper i tippeligaen bør ha!
                          men at vi trenger en ny keeper til å skikkelig utfordre baron er det ingen tvil om .
                          DØ FOR FUGLA!!!
                          http://www.fluefiskebloggen.no
                          LSK er min religion
                          Ujah er min gud

                          Kommentar

                          • Ketil Cantona
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2004
                            • 6813

                            Rovfugl: Er du like dum og fjortis som alle unga her inne......

                            En spiss putter gjennomsnittelig på 25% av sjansene sine. Å sammenligne en spiss med en keeper sier vel mer om deg enn alle andre. Prøv å kom med sakelige utspill eller hold kjeft.

                            Kommentar

                            • ON
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Mar 2004
                              • 3639

                              Poenget hans var jo det at man ikke kunne sammenligne det.

                              Ellers er jeg veldig enig i muri, han hadde vært en perfekt konkurent til kippe og psa..i tilleg vil jeg ha (men vet at dette er liten sannsynlighet),
                              Ødegaard. Sier heller ikke nei til martin a, men tviler på at vi får noen av dem.

                              Jeg syns en perfekt keeper vi kunne kjøpt nå, som kanskje ikke kan konkurrere med baron neste sesong, men etter det,da har han kanskje også lært litt av baron og blitt vant til nivået er jan-kjell larsen..han skal faktisk på prøvespill i chelsea denne uka.

                              Nordby

                              Kommentar

                              • Rovfugl
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2004
                                • 3672

                                paddis ... nei her er det nok du som driter på draget gitt , du kan ikke ikke si at om baron hadde gjort en bedre jobb så hadde vi hatt 5 poeng til , da kan man også si at om spissene hadde gjort en bedre jobb hadde vi hatt 5 poeng der også , samme gjelder forsvaret !! SELVFØLGELIG ligger poengene et sted , det er derfor vi havnet på 7 plass og ikke 1 plass

                                men du må lese bedre lille gutt , for hele poenget med den posten var at man IKKE kan se slik på tingene , man kan ikke legge 5 poeng på baron , eller på en spiss etc etc etc , det var jo AKKURAT det som var poenget mitt her , tenk før du svarer!
                                så før du sier at jeg er like dum og fjortis som alle andre her inne og ber meg holde kjeft , så burde vel du holde kjeft til du har skjønt hva du har lest , for som du ser så har han som posta etter deg skjønt poenget med den posten. men kan jo ikek være like enkelt for alle :roll:
                                DØ FOR FUGLA!!!
                                http://www.fluefiskebloggen.no
                                LSK er min religion
                                Ujah er min gud

                                Kommentar

                                • KimFL
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Nov 2003
                                  • 1410

                                  paddis ... nei her er det nok du som driter på draget gitt , du kan ikke ikke si at om baron hadde gjort en bedre jobb så hadde vi hatt 5 poeng til , da kan man også si at om spissene hadde gjort en bedre jobb hadde vi hatt 5 poeng der også , samme gjelder forsvaret !! SELVFØLGELIG ligger poengene et sted , det er derfor vi havnet på 7 plass og ikke 1 plass
                                  Enig i det du sier her.

                                  Baron har gjort en kjempejobb, i de kampene han har spilt. Vil faktisk påstå, at uten han, hadde vi ikke hatt 35 poeng i årets Tippeliga. Men, hadde han holdt seg skadefri hele sesongen, og spilt alle kampene, da trur jeg vi ihvertfall hadde hatt 5 poeng mer, kanskje enda fler.

                                  Teknsik sett er Baron den beste keeperen i TL, uten tvil. Det han trenger er et bedre treningsgrunnlag fysisk sett, slik at han kan gå skadefri en hel sesong. Så mitt forslag er å hente inn Grodås som keepertrener. Er det en ting han kan mye om, så er det trening. Ifølge Tjernås, så har den mannen en umenneskelig treningsmoral, som få andre er i nærheten av.


                                  mvh
                                  KimFL

                                  Kommentar

                                  • RSP
                                    Moderator
                                    • Aug 2004
                                    • 10498

                                    Opprinnelig skrevet av KimFL
                                    paddis ... nei her er det nok du som driter på draget gitt , du kan ikke ikke si at om baron hadde gjort en bedre jobb så hadde vi hatt 5 poeng til , da kan man også si at om spissene hadde gjort en bedre jobb hadde vi hatt 5 poeng der også , samme gjelder forsvaret !! SELVFØLGELIG ligger poengene et sted , det er derfor vi havnet på 7 plass og ikke 1 plass
                                    Enig i det du sier her.

                                    Baron har gjort en kjempejobb, i de kampene han har spilt. Vil faktisk påstå, at uten han, hadde vi ikke hatt 35 poeng i årets Tippeliga. Men, hadde han holdt seg skadefri hele sesongen, og spilt alle kampene, da trur jeg vi ihvertfall hadde hatt 5 poeng mer, kanskje enda fler.

                                    Teknsik sett er Baron den beste keeperen i TL, uten tvil. Det han trenger er et bedre treningsgrunnlag fysisk sett, slik at han kan gå skadefri en hel sesong. Så mitt forslag er å hente inn Grodås som keepertrener. Er det en ting han kan mye om, så er det trening. Ifølge Tjernås, så har den mannen en umenneskelig treningsmoral, som få andre er i nærheten av.
                                    mvh
                                    KimFL
                                    Støttes av meg også ! Baron er tippeligaens beste keeper, og bør beholdes av klubben. Vel har hatt hatt noen tabber, men ingen har heller hatt høyere redningsprosent enn Baron. Etter min mening: en ny keeper, som konkurrent til Baron, er det som hadde vært det beste. Men for all del: behold Baron !

                                    Kommentar

                                    • Ketil Cantona
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2004
                                      • 6813

                                      Lille gutt????

                                      1. Noe rett har du, ikke sagt noe annet, men hvis spissene hadde putta mer, ja ja, men det viser seg at det bare var 2-3 lag som putta mer enn oss. Hadde ikke Baron sluppet inn tåpelige mål ved å forlate buret i en duell på 12 meter så hadde vi unngått mange mål i mot. Vi slapp inn mange billige mål i år, også forsvaret må ta skylde(det er der muri kommer inn) men Baron sier det selv at han har gjort mange blemmer i år. Det så vi også ifjor mot Ålesund. Vi gir bort for enkle poeng og mål.

                                      Kommentar

                                      • Rovfugl
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2004
                                        • 3672

                                        heh , giddr ikke forklare flere ganger nå :-)
                                        DØ FOR FUGLA!!!
                                        http://www.fluefiskebloggen.no
                                        LSK er min religion
                                        Ujah er min gud

                                        Kommentar

                                        • Ketil Cantona
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Feb 2004
                                          • 6813

                                          Nei det er fælt:-)

                                          Håper han nye keeperen signerer....

                                          Kommentar

                                          Working...