Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Kommer på TV2-sporten nå: Michael Mifsud misfornøy med LSK-tilbud - kan forlate klubben. Hørt den før?
aldri... damn for en sutrefyr! Greit han scorer bra mål ut av ingenting av og til, men Mykle sitter tross alt klar til å ta over! Jeg stemmer for å selge mr. Sutrekopp! evt. kreve at en del av bonusen han får blir brukt (av han) på mediatrening... Snakk om å ikke ha lært en pøkk!! Eller bare konsekvent gidde å være en pøkk!
Kan han ikke snart ta hintet, ingen ville kjøpe han før, ingen vil kjøpe han nå. Kan det være holdninger? hmmm ja tror bla. det.
Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn
Myklebust fortjener virkelig en sjanse nå... Han har jobba bra på treninger, spilt bra på reservefugla og sist men ikke minst han er lojal ovenfor klubben... Sliti benken i stort sett hele år uten å å sutre i media.
Jeg har alltid ment at Myyklebust har ett mye større potensiale enn Mifsud, han er så og si like rask, han har mye bedre teknikk en Mifsud, både i avslutningsfasen og i en mot en situasjoner, han har evnen til å gjøre medspillere gode ved å gi dem pasninger. det ser mer spektakulært ut når mifsud gjør det, men har også mye høyere feilprosent..
Skjønner ikke at han kan stå sånn på TV og le av kontraktstilbudet sitt. Latterlig... Hele typen er latterlig. Men er bare så jævlig kjipt hvis han går til Brann eller vif, og står å snakker dritt om fugla til neste år. Vil ha han ut til en bakgårdsklubb så han er glemt så fort som mulig.
Hvis Bob eller Mifsud takker nei til kontrakter så forventer jeg at de sitter på benken ut kontraktstia og Uwe heller velger å satse på de som blir. Greit nok at vi kanskje taper noen poeng i RL, men det er bedre å lære seg å leve uten dem nå enn når serien starter..
Jeg ønsker ikke å beholde Mifsud av den enkle grunn at jeg tror det gagner laget å ikke ha han på banen. Det er selvsagt et latterlig argument å si "hvor mange mål har Myklebust scoret i år?", da det jo er Mifsud som starter hver eneste kamp. Og det er klart at Mifsud presterer bedre når han hele tiden får tillit enn Myklebust som blir benket så lenge Mifsud er spilleklar. Hvem som er best pr dags dato er svært få av oss på forumet i stand til å bedømme, da dette sees over trening i en lengre periode, ikke bare det kvarteret Myklebust får på slutten av en kamp.
Personlig mener jeg at Mifsud er en meget begrenset spiller, og selv om han scorer mye mål mener jeg at han ødelegger mye av vårt angrepsspill. Han er dessuten ikke i nærheten av scoringer satt opp mot Nannskog, og dette i tillegg til at Mifsud også har færre assisterende pasninger. Mifsud har heller ikke en kvalitet å gjøre sin spisspartner god, noe som ikke er spesielt heldig. Jeg tror ikke det utelukkende er Occean's skyld at han ikke har prestert i år, selv om det er udiskutabelt at han har vært dårlig en periode. Mitt poeng er at Mifsud sjelden velger å spille ballen til en medspiller.
Til argumentet at det er positivt at en spiss prøver selv; jeg kunne ikke vært mer enig. Men dette gjelder kun når en medspiller ikke står vesentlig bedre plassert. Mifsud sender aldri fra seg ballen, uavhengig av hvor godt plassert hans medspiller står. Og det virker ikke til at Mifsud vil lære, da han fortsatt gjør det. Jeg synes ikke Mifsud er en ekstremt god spiller, og har troa på at vi kan få inn individualister som er bedre både enkeltvis og som lagspillere. Dette handler overhode ikke om hva Mifsud har sagt i media, det kommer kun som et ekstra minus hvis jeg skal evaluere Mifsud som spiller.
Personlig synes jeg også det skal vurderes; synes man det er verdt å bruke mange millioner på å beholde Mifsud når vi har Myklebust? Husk at Mifsud vil trekke vesentlige beløp fra kontoen til LSK, han blir ikke billig. Jeg tror Mifsud har nådd sitt potensial i år, det er bare å se på hans historie, han er ingen storscorer. Jeg tror ikke vi i løpet av 26 seriekamper kan fovente mer enn 12-14 mål av Michael. Det hadde vært flott om han hadde hatt evnen til å spille fram sin spissmakker til å score omtrentlig like mange mål, men om Occean scorer 15 mål med Mifsud på sin side er det høyst sannsynlig en annen spillers fortjeneste.
Jeg synes dere som ønsker Mifsud i klubben undervurderer ordet lojalitet, og jeg synes dere overvurderer Mifsud's egenskaper. Jeg har mine tvil på at vi vil få solgt Mifsud, i så fall blir det til en lav sum. 15 millioner er urealistisk. Og hvis vi hadde 16 Mifsud-typer i LSK ville det vært så stor uro at Hotell Cæsar virket som en idyllisk verden. Mifsud er tydelig ingen godt likt person i spillergruppa utifra signaler som er sendt ut, mens medspillere er betydelig mer positive i omtalen av Koren. Jeg håper LSK velger å bruke pengene på noe mer fornuftig, personlig ser jeg heller at Mifsud spiller i Lyn eller Brann neste år enn at vi skal punge ut med 8 millioner fordelt over 4 år for å beholde han.
PS! Tenk deg om før du går til motangrep. Det vil du trenge.
Var det en trussel? Vil jeg trenge tid fordi du er slik en intelektuell kapasitet og retorisk geni at jeg aldri vil klare å komme med et tilsvar?
Føler ikke noe behov for å gå til personlig motangrep på deg all den tid jeg ikke tillegger dine meninger noen verdi.
På generell basis vil jeg derimot hevde at det på et forum om LSK bør være like store muligheter for å kritisere eller hylle samtlige folk knyttet til klubben. Uansett om man heter Winsnes, Søgård, Kiko, Mifsud eller Uwe.
Eller skal mod innføre kategorier for hvem man kan kritisere, slik PK-mafiaen ønsker? Noen er likere enn andre...
Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal
Hvem som er best pr dags dato er svært få av oss på forumet i stand til å bedømme, da dette sees over trening i en lengre periode, ikke bare det kvarteret Myklebust får på slutten av en kamp.
Vi får tro at Uwe vet dette bedre enn oss her på forumet. Og hans vurdering har vært at Mifud er den beste av de to.
han er et eksempel på hvordan man ikke skal opptre.
skjønner godt at ikke storklubbene står i kø for han, med den personligheten han har så kommer man ikke langt hvis man ikke er best, noe han definitivt ikke er.
Lillestrøm er for bra for han, glad fjøra har gitt ham en tidsfrist på kontraktsforslaget.
Myklebust og Occean for royal league. Mifsud bør trene med lsk3 resten av perioden.
Så lenge en spiss scorer mål jevnt og trutt så blir han ikke satt ut... Er sikker på at hvis Mifsud og Mykle hadde scora like mange mål så hadde mykle vært første valg.. Tror det er mange som begynner å bli temlig lei Mifsud i koridorene på åråsen nå
Kommentar