LSK med kontraktstilbud til Mifsud!!
Collapse
X
-
Få han vekk Fjørtoft.. Sånne folk trenger vi ikke i LSK.. Mifsud er ferdig. Orker ikke å se han i en Lillestrøm drakt en gang.. Den er for hellig for en type som Mifsud..:evil:
Det var jeg som startet denne tråden åssen stenger jeg den??------Sørum kanaris------
100% StøtteKommentar
-
Lurer på hva jeg skal si dersom media ringer og spør meg....får vel bare slenge ut noen rykter igjen jeg, er god på det
PetterKommentar
-
Uten tvil, det er jo åpenbart at Uwe har foretrukket Mifsud foran Myklebust. På grunn av LSK's høye tabellplassering tror jeg Uwe ble feig og ikke turte satse på Myklebust på samme måte som han gjorde i Royal League. En avgjørende faktor var sikkert at hans spissmakker i Royal League, Occean, spilte relativt dårlig den perioden. Myklebust var jo Röslers førstevalg før han skadet seg i vinter, Mifsud fikk da spille, men Myklebust fikk likevel tilbake plassen i 11'ern mot RBK i serieåpningen. Skader har ødelagt mye for lysluggen i år, det mener jeg er veldig synd. Så er spørsmålet hvorvidt Rösler mener at Myklebust har så stort potensiale er det er lurere å satse på han framfor Mifsud, om maltesern undertegner. Jeg tipper Myklebust med en god vinteroppkjøring hadde danket ut Mifsud av laget neste år, da blir vi sittende igjen med en dyr og sutrete benkesliter. Det er ikke til fordel for noen.Lauken er vår venn!Kommentar
-
i og med at lsk nå har tilbudt han kontrakt, kan det tyde på at klubben sliter med å finne erstattere som er fullgode hvis man ser bort ifra de vi allerede har + Diomande? LSK vet hva de får om han signerer, en sutrekopp.. Greit nok, jeg kommer aldri til å glemme hans mål mot bydelskammeratene(deilig) da fikk du heltestatus Mifsud, synd at du ikke tok vare på den statusen...Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Kommentar
-
Det er nesten så jeg får lyst til å legge ut en oppfordring på forsiden av kfl.no at han ikke trenger å sutre lenger, for han er ikke ønsket allikevel.
Lurer på hva jeg skal si dersom media ringer og spør meg....får vel bare slenge ut noen rykter igjen jeg, er god på det
Petter
Foreslår at du forteller at det virker som at største delen av fansen nå er lei av det mifsud driver med, og ikke lenger ønsker han i klubben.Kommentar
-
Kommentar
-
Mifsud: Toppscorer i klubben 2006 og halvparten av oss, deriblant meg, ønsker han til hælvette ut av klubben...
...Slikt vitner jo om at fyren må være en fantastisk person...Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!Kommentar
-
Kommentar
-
Mifsud må jo være helt fjern. Det er ikke akkurat gode aksjer å legge ut for andre klubber heller. Jeg så Dag Eilev Fagermo (Godset trener'n) svarte i ett nettmøte på vg for en stund tilbake at Mifsud var en god spiller, men helt uaktuell for en klubb som Godset fordi han setter seg selv foran klubben. Kan ikke tenke meg at det er mange store klubber som ønsker personer som Mifsud i stallen sin.Kommentar
-
Den lille gnomen blir ikke ille å se i en annen norsk klubb engang! Koren vil det være smertefullt å se i en annen norsk klubb, men ikke den lille tosken Mifsud. Blir faktisk deilig å pipe han ut!
Og gutta våre i forsvaret kjenner han og vil nok stoppe han effektivt. La han forsure miljøet i Brann eller Enga.
Mifsud! ALDRI ikle deg den vakre drakta vår igjen, du er ikke verdig!Kommentar
-
Nå er det omtrent NM i lavmål her på sida. Etter bortekampen mot Lyn var mantraet at LSK må legge spenna som Mifsud krever på bordet. LSK har tydeligvis ikke gjort det og da er det vel opp til Michael om han vil bli eller ikke.
Kjære vene, hvor har dere vært de siste årene? Michael har aldri lagt skjul på sine ambisjoner, hverken sportslig eller økonomisk og dersom LSK ikke ønsker/klarer å innfri noen av dem, så forsvinenr han. Enkelt og greit.
Og Michael har ennå litt tid på å vurdere tilbudet. La ham få det og eventuelt gi et endelig nei før vi hugger hodet av ham.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
Kommentar