LSK med kontraktstilbud til Mifsud!!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kanarizz2
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Oct 2005
    • 355

    LSK med kontraktstilbud til Mifsud!!

    VG skriver at LSK har kommet med et nytt tibud til Mifsud.. Det står også noe om at Kanari- Fansen diskuterer her på forumet om en LSK spiller som har signer 4 års kontrakt.. Var ikke det bare tull da??

    214
    Ja
    48,13%
    103
    Nei
    51,87%
    111

    The poll is expired.

    ------Sørum kanaris------

    100% Støtte
  • m_skedsmo
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Aug 2006
    • 212

    #2
    Det var en laaang diskusjon i går om at en spiss hadde skrevet under en fireårs kontrakt. Den ble til slutt stengt fordi det var feil informasjon. Men VG påstår at både Mifsud og Koren har fått nye tilbud, så får vi se om de svarer ja. Er i tvil når det gjelder Koren, tror han kan gå og svare kryptisk i noen måneder til. Mifsud har vel ingen andre alternativer, så han svarer vel ja.

    Kommentar

    • McGuffy
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 5099

      #3
      Hva med å lese/bruke eksisterende tråder om samme emne?

      Kommentar

      • gravinho
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • Oct 2005
        • 240

        #4
        Denne tråden mååå jo bare bli sletta, med tanke på de aktive moderatorer på dette forum.
        gravinho

        Kommentar

        • Grusom B
          Generalissimo Bellisimo
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6248

          #5
          Her kommer vi vel til å få det samma tullet som alltid, med kjefting fordi det er snakk om dette på en annen tråd etc. Jeg mener, som jeg har sagt hundre ganger før, at det er mye mer brukervennlig at folk får lov til å opprette nye tråder rundt nye utviklinger og andre ting. At uwe får fortsette står det bare om i evalueringstråden, og det får ikke den jevne bruker som kanskje ikke er så inne i ting og tang med seg. La denne stå.
          Ni principe ni rey...

          D10S!

          Kommentar

          • McGuffy
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 5099

            #6
            Etter nærmere ettertanke så ser jeg at denne tråden kanskje har igjennståingspotensiale ja.

            Man blir bare frustrert når det kommer poster/tråder med samme informasjon som man har lest ørtifjørti ganger før.

            Kommentar

            • Jan Banan
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jan 2004
              • 809

              #7
              Jeg snakket med Mifsud i går, og han sa at han i utgangspunktet ikke var imponert over kontraktforslaget.

              Han sa også at han gjerne drar til en annen norsk klubb som betaler bedre enn LSK dersom han ikke får et godt tilbud fra en av de europeiske ligaene han ønsker seg til.

              Så for øyeblikket tror jeg vi rett og slett skal glemme malteseren og se framover.
              Last edited by Jan Banan; 08.11.2006, 14:50.
              - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

              Stuart Baxter har forstått det.

              Kommentar

              • gamle-perta
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2004
                • 2418

                #8
                Opprinnelig skrevet av Jan Banan
                Jeg snakket med Mifsud i går, og han sa at han i utgangspunktet ikke var imponert over kontraktforslaget.

                Det er vel også ganske mange etterhvert som ikke er særlig imponert over Mifsuds holdninger og IQ ?

                Mvh
                Gammer´n
                Mvh
                Gammer´n (Per T)

                Kommentar

                • m_skedsmo
                  Seniormedlem
                  Forumonanist
                  • Aug 2006
                  • 212

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av gamle-perta
                  Det er vel også ganske mange etterhvert som ikke er særlig imponert over Mifsuds holdninger og IQ ?

                  Mvh
                  Gammer´n
                  Når jeg hører slike utspill som kommer fra Mifsud, så håper jeg han drar. Det virker som om han er null lojal overfor LSK, og slike spillere trenger vi egentlig ikke. Hvem tror han egentlig at han er? Maradona?

                  Siden han ikke har vært så jævlig ettertraktet, så burde han vel være happy for å få et tilbud i det hele tatt.

                  Kommentar

                  • dIsTurBeD
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2004
                    • 668

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av gamle-perta
                    Det er vel også ganske mange etterhvert som ikke er særlig imponert over Mifsuds holdninger og IQ ?

                    Mvh
                    Gammer´n
                    Ja, og jeg er en av de. Jeg klarer bare ikke å fatte at fyren kan lire av seg så utrolig mange lite lure meldinger. Han setter seg selv foran alt, og oppfører seg (gjennom sine mange uttalelser) som om han var tidenes spiller i norsk fotball.

                    La han dra. Han vil bli savnet i akkurat 23 sekunder fra min side ihvertfall.

                    Kommentar

                    • Blakk
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • May 2005
                      • 1860

                      #11
                      score mål kan han....

                      Kommentar

                      • m_skedsmo
                        Seniormedlem
                        Forumonanist
                        • Aug 2006
                        • 212

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av Blakk
                        score mål kan han....
                        Ja, han kan det, og det er jævlig bra. Det andre han kan er også å forsure alt som har med lagånd å gjøre ved å opptre som om han skulle være klubben og Norges beste fotballspiller.

                        Så da spørs det, skal man ligge på knærne og be han blir fordi han scorer noen mål, eller skal man kvitte seg med han for å styrke lagånden?

                        Kommentar

                        • Rathsmeister
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2006
                          • 561

                          #13
                          Ingen tvil om at Mifsud er en gos spiller. Men håper faktisk vedkommende drar til utlandet da jeg foretrekker Myklebust fremfor Mifsud. Selv om Mifsud individuelt sett er bedre enn Mykle, mener jeg Mykle er en MYE bedre lagspiller enn den lille raketten fra Malta. Oppsummert tror jeg da LSK vil fremstå som et bedre lag uten Mifsud. Hans holdninger (eller manglende sådan) taler heller ikke til fordel da han er mer opptatt av "seg og seg selv" enn klubben som helhet.

                          "Først meg selv og så meg selv, og så min neste hvis det er til mitt eget beste" oppsummerer vel problemet med Mifsud...
                          Mvh
                          Martin Raths

                          Kommentar

                          • JhnY
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • May 2005
                            • 975

                            #14
                            Ny fireårs-kontrakt?

                            I debattforumet på Kanarifansens hjemmeside gikk det i går hardnakkede rykter om at LSK onsdag offentliggjør at en av klubbens spisser har signert en ny fireårs-avtale.

                            Det heteste ryktet gikk på at dette dreide seg om Mifsud.
                            Petter da....

                            Kommentar

                            • Sem
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Mar 2005
                              • 1626

                              #15
                              Han har skapt (mål og assist) 11 mål i år. Det er ikke veldig mye.

                              Olivier Occean har skapt 9 (7 mål, 2 assister), og han blir slakta.

                              Kommentar

                              • Rathsmeister
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • May 2006
                                • 561

                                #16
                                Occean

                                Opprinnelig skrevet av Sem
                                Han har skapt (mål og assist) 11 mål i år. Det er ikke veldig mye.

                                Olivier Occean har skapt 9 (7 mål, 2 assister), og han blir slakta.
                                Har vel mye med forventninger før sesongen og gjøre, samt den lange tiden mellom det 5 og det 6 målet. Occean kunne bare bli en nedtur etter alle forventningene han var stilt ovenfor. Selv om jeg hadde forventet mer av han i år...
                                Godt han er tilbake (ser iallefall sånn ut)
                                Mvh
                                Martin Raths

                                Kommentar

                                • BennyLem
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2005
                                  • 2902

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av Rathsmeister
                                  Har vel mye med forventninger før sesongen og gjøre, samt den lange tiden mellom det 5 og det 6 målet. Occean kunne bare bli en nedtur etter alle forventningene han var stilt ovenfor. Selv om jeg hadde forventet mer av han i år...
                                  Godt han er tilbake (ser iallefall sånn ut)
                                  Viktig her er vel også Return on Investment, ettersom OO var langt dyrere en Mifsud. Personlig håper jeg OO slår til neste sesong, og Mifsud blir. Vi trenger to komplette spisspar før neste sesong, og Mifsud vet vi hva står for.

                                  Reagerer litt på hylekoret mot Mifsud (og tildels Koren) her. De er profesjonelle spillere, som hele tiden har vært ærlige. Kanskje for ærlige for enkelte primitive sjeler som ikke skjønner hva som ligger i begrepet profesjonelle fotballspillere.

                                  For Koren og Mifsud er det selvsagt bedre å spille i en bedre liga, for et bedre lag, få bedre betalt, ha bedre medspillere og ikke minst spille under triveligere sjefer. På lik linje som vi plukker folk fra klubber lavere på rangstigen, så må vi også akseptere at spillere vet at det er klubber som ligger over oss.

                                  Tabben fra LSK har vært å ikke inngå lenge kontrakter på et tidligere tidspunkt.
                                  Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                                  Kommentar

                                  • Raskolnikov
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Sep 2005
                                    • 1453

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av BennyLem
                                    For Koren og Mifsud er det selvsagt bedre å [...] spille under triveligere sjefer.
                                    Hva vet du om det? Har du kranglet med Uwe eller noe siden du har så utrolig mye imot han? Eller er det noen annen som er så fryktelig utrivelig i LSK?

                                    "Skal la dette bli siste ord fra meg om dene saken i lang tid fremover." Dette skrev du 06.11.2006 etter å ha kritisert til det kjedsommelige nok en gang. Nyskapende definisjon du har på lang tid.
                                    Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

                                    Kommentar

                                    • BennyLem
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2005
                                      • 2902

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av Raskolnikov
                                      Hva vet du om det? Har du kranglet med Uwe eller noe siden du har så utrolig mye imot han? Eller er det noen annen som er så fryktelig utrivelig i LSK?
                                      Ikke legg ord i munnen på meg.

                                      Skriver jeg noe om Uwe? Nei.

                                      Er det sannsynlig at det LSK er den klubben med mest trivelige sjefer i hele fotball-verdenen? Nei.

                                      Opprinnelig skrevet av Raskolnikov
                                      "Skal la dette bli siste ord fra meg om dene saken i lang tid fremover." Dette skrev du 06.11.2006 etter å ha kritisert til det kjedsommelige nok en gang. Nyskapende definisjon du har på lang tid.
                                      Denne tråden går vel på forlengelse av kontrakten til Mifsud (samt han og Korens valg), og ikke om ny trener?

                                      Har jeg forbud mot å komme med betraktninger her? Forsøk heller å bidra med noen argumenter til hvorfor Koren og Mifsud ikke opptrer 100% som profesjonelle fotballspillere du...

                                      Synes jeg ser en lei tendens blant enkelte debattanter her:
                                      * Tendens til å henge seg veldig mye opp i hva andre sier, fremfor å ha en egen argumentasjon. I dette konkrete eksempelet forsøker jeg å være positiv ovenfor Mifsud (ikke mange andre som forsvarer han?) og Koren, men blir stemplet som negativ, fordi jeg da som en del av resonnementet går inn på det kjedelige faktum at LSK ikke er verdens mest attraktive klubb.

                                      * En slags PK-mentalitet om hva som kan kritiseres/ikke kritiseres. Ifølge PK-mafiaen så er det noe slik som (utvid gjerne denne):
                                      - Må kritiseres: Mifsud, Dommere
                                      - Kan kritiseres: Påsan, Koren, Danton, Shane, Sundgot (til nød)
                                      - Kan ikke kritiseres: Søgård, Uwe
                                      Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                                      Kommentar

                                      • Ola
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Dec 2003
                                        • 1651

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av BennyLem
                                        Viktig her er vel også Return on Investment, ettersom OO var langt dyrere en Mifsud. Personlig håper jeg OO slår til neste sesong, og Mifsud blir. Vi trenger to komplette spisspar før neste sesong, og Mifsud vet vi hva står for.

                                        Reagerer litt på hylekoret mot Mifsud (og tildels Koren) her. De er profesjonelle spillere, som hele tiden har vært ærlige. Kanskje for ærlige for enkelte primitive sjeler som ikke skjønner hva som ligger i begrepet profesjonelle fotballspillere.

                                        For Koren og Mifsud er det selvsagt bedre å spille i en bedre liga, for et bedre lag, få bedre betalt, ha bedre medspillere og ikke minst spille under triveligere sjefer. På lik linje som vi plukker folk fra klubber lavere på rangstigen, så må vi også akseptere at spillere vet at det er klubber som ligger over oss.

                                        Tabben fra LSK har vært å ikke inngå lenge kontrakter på et tidligere tidspunkt.
                                        Beste innlegget på lenge, kunne ikke blitt mer enig.

                                        Koren er tapt, men om vi kan få noen flere år ut av Mifsud så sier ikke jeg nei takk hvertfall. 4 spisser som veies likt er det optimale. (Jeg personlig skulle likt å sett Mifsud og Myklebust sammen i 4-3-3 til tider, men det er en annen sak.)

                                        At Olivier har fått kritikk er vel ikke akkurat uberettiget. Greit nok han har puttet noen mål, men sesong sett under ett har vørt elendig for Olivier. Miffe har hatt en vesentlig bedre sesong. Og det før jeg tar høyde for Return on Investment.

                                        Vi trenger en midtbanesjef av typen Svindal. Også trenger vi å supplere med noen unge sultne spillere som kan være backup på kantene og backene og selvfølgelig godt nok til at de blir brukt.

                                        Kommentar

                                        Working...