LSK med kontraktstilbud til Mifsud!!

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Tony_Montana
    Juniormedlem
    Bøffelpromp
    • Mar 2006
    • 14

Mifsud

Jeg skjønner heller ikke hvorfor Mifsud i så stor grad blitt stemplet som en egoist og en som ikke gjør annet enn å klage.

Ok, han er kanskje ikke tidenes "klubb-spiller", som vi definerer Søgård eller Bjarmann. Det kan vi heller ikke forlange av en fyr fra Malta som er noe av det ypperste den norske tippeligaen har å by på av spisser.

Men hva er det egentlig han har gjort eller sagt? Så vidt jeg husker er det Uwe som gjorde denne saken stor da han hele tiden har uttalt at Mifsud ikke spiller for oss neste sesong, uansett.

Fjøra har vel også hatt en og annen uheldig kommentar, uten at jeg i farten kommer på hva det var.

Kommentar

• Torolf
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2004
      • 9574

Opprinnelig skrevet av Tony_Montana

Men hva er det egentlig han har gjort eller sagt?
      Ivar Hoff sier at det beste du kan gi en venn, er en god pasning. Det har aldri noen av Mifsuds lagkamerater fått av ham. Derfor vil jeg ikke bli lei meg om Mifsud forlater LSK. Putt heller de ekstra midlene i Koren-potten.

Kommentar

• Henrik
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2006
        • 2110

Opprinnelig skrevet av Torolf
        Ivar Hoff sier at det beste du kan gi en venn, er en god pasning. Det har aldri noen av Mifsuds lagkamerater fått av ham. Derfor vil jeg ikke bli lei meg om Mifsud forlater LSK. Putt heller de ekstra midlene i Koren-potten.
        Det er jeg forsåvidt enig i. Koren er uendelig mye viktigere enn Mifsud. Og får vi ikke Koren (som vi nok ikke gjør) kan pengene legges i "skaffe erstatter til Koren potten" (=

Kommentar

• Rønnern
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6690

Opprinnelig skrevet av Ola
          4 spisser som veies likt er det optimale.
          Godt poeng. I vår iver etter å få se mer av Myklebust, må vi ikke glemme at skader, enten på den ene eller andre vil forekomme og da er det godt å ha alternativer på benken. Enetn de heter Mifsud eller Myklebust.
          Mvh Ronnie "The Runner"
          LSK for alltid

Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

Kommentar

• MedlemNR35
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Mar 2004
            • 905

Hva med Diomande som backup for Myklebust hvis Mifsud forsvinner.Det holder ikke å ha Diomande i troppen,han må få kamper på høyeste nivå også om han skal utvikle seg.

Hvor god er Diomande egentlig?

Kommentar

• Kopperud
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2006
              • 1697

like god som meg
              Ultras Felt C 2005x2015

Lillestrøm & Bajen

Kommentar

• Tony_Montana
                Juniormedlem
                Bøffelpromp
                • Mar 2006
                • 14

Da burde vel Søgård ligge ganske dårlig an...

Kommentar

• maurakanari
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jul 2005
                  • 641

Selvsagt skal vi ha Mifsud med videre.. Hvorfor skulle vi ikke det. Skrive 4-årskontrakt , å selge han for 15 mill om 2 år.. Ikke tenk så mye på at Mykle skal spille. Er han bedre enn Mifsud, får han spille. Hvis ikke han er det, så er det bra vi har en som er enda bedre. Røsler tar ut laget, og han vet hvem av de som er best!!!
                  VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

Kommentar

• veiron
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 6267

Hvorfor skal vi plutselig få 15 mill for Mifsud om 2 år når ingen virkelig bra klubber vil ha han nå??

Den lille egoisten kan brenne! Lei av sånne som han som bare syter og gnåler!

Kommentar

• xeR
                      Seniormedlem
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Jan 2004
                      • 11206

det som gjør hele denne saken vanskelig er at denne usympatiske lille dotten her faktisk er lagets toppscorer... Tror faktisk han hadde fått langt flere tilbud om han hadde opptredt mer lojal i mediene.. Tror hans til tider illojale holdninger fanges opp av speidere og det trekker nok noe ned vil jeg tro..
                      Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• Raskolnikov
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Sep 2005
                        • 1453

Opprinnelig skrevet av BennyLem
                        Ikke legg ord i munnen på meg.

Skriver jeg noe om Uwe? Nei.

Er det sannsynlig at det LSK er den klubben med mest trivelige sjefer i hele fotball-verdenen? Nei.

Denne tråden går vel på forlengelse av kontrakten til Mifsud (samt han og Korens valg), og ikke om ny trener?

Har jeg forbud mot å komme med betraktninger her? Forsøk heller å bidra med noen argumenter til hvorfor Koren og Mifsud ikke opptrer 100% som profesjonelle fotballspillere du...

Synes jeg ser en lei tendens blant enkelte debattanter her:
                        * Tendens til å henge seg veldig mye opp i hva andre sier, fremfor å ha en egen argumentasjon. I dette konkrete eksempelet forsøker jeg å være positiv ovenfor Mifsud (ikke mange andre som forsvarer han?) og Koren, men blir stemplet som negativ, fordi jeg da som en del av resonnementet går inn på det kjedelige faktum at LSK ikke er verdens mest attraktive klubb.

* En slags PK-mentalitet om hva som kan kritiseres/ikke kritiseres. Ifølge PK-mafiaen så er det noe slik som (utvid gjerne denne):
                        - Må kritiseres: Mifsud, Dommere
                        - Kan kritiseres: Påsan, Koren, Danton, Shane, Sundgot (til nød)
                        - Kan ikke kritiseres: Søgård, Uwe
                        Jeg har da vitterlig ikke lagt ord i munnen på deg.

Når du skriver "og ikke minst spille under triveligere sjefer" som et argument for hvorfor (Koren og) Mifsud ønsker å forlate klubben kan vel ikke det tolkes som noe annet enn et sleivspark til deres sjef. Du kan sikkert vri deg unna med å si at det er Fjørtoft eller noen annen, men i realiteten er det vel Uwe Rösler de fleste ser på som deres sjef.

Registrerer ellers at du klager over meddebbatantene her som du selv karakteriserer som primitive sjeler. Deg om det. Hvilken relevans har egentlig debatten din om spillerne er profesjonelle eller ikke? Espen Søgård, som du kritiserer gang på gang, er minst like profesjonell som Michael Mifsud. Det er ikke noe å rope hurra for at spillerne er profesjonelle, det skulle bare mangle. En egenskap de fleste andre setter pris på er lojalitet. Du må gjerne kalle det primitivt, men jeg er blant de som ikke er veldig begeistret når våre spillere går ut i media og proklamerer at de gjerne spiller for andre klubber i Norge.

Det er vel mer du som har et ustanselig behov for å kritisere Rösler og Søgård enn at det er noen mafia som stopper deg.

Når det gjelder Mifsud vil jeg ikke ha ham med videre. Jeg foretrekker satsing på Myklebust med Diomande eller en mulig ny spiss som backup.
                        Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

Kommentar

• BennyLem
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2005
                          • 2902

Opprinnelig skrevet av Raskolnikov
                          Jeg har da vitterlig ikke lagt ord i munnen på deg.

Når du skriver "og ikke minst spille under triveligere sjefer" som et argument for hvorfor (Koren og) Mifsud ønsker å forlate klubben kan vel ikke det tolkes som noe annet enn et sleivspark til deres sjef.
                          Poenget er ikke hva jeg mener om Uwe. Denne tråden handler om Mifsud og Koren sitt perspektiv. Du er vel kjent med at Mifsud og Koren har hatt sine offentlige feider med Uwe og/eller Fjørtoft? Det er vel ikke utenkelig at de vurerer sitt forhold til treneren som en del av pakka ved valg av klubb?

Registrerer ellers at du klager over meddebbatantene her som du selv karakteriserer som primitive sjeler. Deg om det.
                          Det er i høyeste grad relevant. De siste dagene har dette forumet rent over av direkte løgn, løse rykter og generell piss. Mod sletter som bare det, men det holder ikke, innfør gule og røde kort.

Ikke minst i denne tråden, så kan man lese følgende om Mifsud: "Den lille egoisten kan brenne! Lei av sånne som han som bare syter og gnåler!" og "det som gjør hele denne saken vanskelig er at denne usympatiske lille dotten her faktisk er lagets toppscorer...".

Og folk beskylder meg for å være negativ? Hva skal vi kalle dette da...?

Hvilken relevans har egentlig debatten din om spillerne er profesjonelle eller ikke? Espen Søgård, som du kritiserer gang på gang, er minst like profesjonell som Michael Mifsud. Det er ikke noe å rope hurra for at spillerne er profesjonelle, det skulle bare mangle. En egenskap de fleste andre setter pris på er lojalitet. Du må gjerne kalle det primitivt, men jeg er blant de som ikke er veldig begeistret når våre spillere går ut i media og proklamerer at de gjerne spiller for andre klubber i Norge.
                          Med profesjonalitet mener jeg at spillerene ser på fotball som en jobb. Det var hele poenget med innlegget mitt, som du tydeligvis ikke tar. I likhet med andre rasjonelle arbeidstakere ser jeg derfor det som naturlig at de veier alle mulige alternativer for det som sannsynligvis er en ekstremt viktig avgjørelse for resten av karrieren. Mitt poeng er at jeg overhodet ikke kan bli sur for det. De opptrer både rasjonelt og profesjonelt.

Hadde de derimot sagt at de elsket LSK hele sesongen, og vill være med videre, for så å signe for VIF eller RBK, da hadde jeg blitt forbannet. Koren og Mifsud har vært helt åpne.

Det er vel mer du som har et ustanselig behov for å kritisere Rösler og Søgård enn at det er noen mafia som stopper deg.
                          Jeg føler at Uwe og Søgård er de svakeste punktene i LSK og kritiserer det. Derimot er jeg en varm forsvarer for Påsan og Mifsud, som andre ynder å kritisere. Det mener jeg er er helt rimelig. Jeg har mine favoritter, og andre kan ha sine. Jeg liker friske offensive typer, andre liker defensiv trygghet og å holde på ballen ved cornerflagget når vi leder.

Når det gjelder Mifsud vil jeg ikke ha ham med videre. Jeg foretrekker satsing på Myklebust med Diomande eller en mulig ny spiss som backup.
                          Mulig ny spiss er intetsigende. Det kan være en ny Mattigoal. Mifsud har bevist nok til å være ønsket videre herfra. Toppscorer i LSK, samt på årets lag i fxtv mener jeg er greit.
                          Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• LSK-supp.
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Dec 2003
                            • 1023

Sjkønner ikke hva så mange har mot Mifsud.

Trodde det var det sportslige som teller når det gjelder fotballspillere, ikke miss personality.

Mifsud er regnet som en av de mest attraktive spillerne i TL, han har scoret nest høyest av LSK spillerne i nesten samtlige medier, han er vårt lags toppscorer.

Han er en av få attraktive spillere vi har i stallen, og så vil noen bli kvitt han?!

Hva er alternativet? Myklebust? Temmelig stort sjansespill å satse på at han skal bli en fullgod erstatter for Mifsud, hadde han vært det hadde han fått langt mer spilletid enn det han har fått i år. Hvor mange mål scora Myklebust i serien i år forresten?

Vi må spørre oss selv hva vi forventer av neste sesong, skal vi ha 4. plass, 7. plass eller 1. plass? Skal vi gå for sistnevnte vil det være uklokt å kvitte seg med spilleren som har scoret meget høyt på spillerbørsene hvertfall, uavhengig om han er et usympatisk rasshøl eller ikke...
                            I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

Kommentar

• P0P_Corn
                              Seniormedlem
                              Forumonanist
                              • Apr 2004
                              • 181

i myklebust får man en lagspiller. over tid vil dette alltid lønne seg. Mifsud har laget noen flotte mål etter enkeltmannsprestasjoner. Dersom Dio er slik en diamant det er snakk om,så tror jeg ikke det er noe tap å miste mifsud. Mifsud skla ha litt av skylden for at occena ikke har kommet til sin rett i år syns nå jeg...

Kommentar

• Grusom B
                                Generalissimo Bellisimo
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 6248

Grunnen til at mange reagerer på deg, benny, er at du er udelt negativ og kjører din egen propagandakampanje for å A) Bli kvitt klubbspiller nr 1 Espen Søgård, og B) Bli kvitt Uwe ved å spre negativ drit uansett hva mannen foretar seg. I tillegg har du gang på gang vist at du ikke eier fotballforståelse, blant annet gjennom ditt varme forsvar av superegoisten Mifsud som like godt kunne godt på bana aleine ettersom han er blind for medspillere som ikke heter Robert, nevnte angrep på Espen(som er klubbens livsblod), og husker jeg rett er du jaggu en av dem som angriper Arild jevnt og trutt også(hvis det ikke stemmer beklager jeg). Du aner generelt ikke hva du snakker om.

PS! Tenk deg om før du går til motangrep. Det vil du trenge.
                                Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

• Torolf
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2004
                                  • 9574

Kommer på TV2-sporten nå: Michael Mifsud misfornøy med LSK-tilbud - kan forlate klubben. Hørt den før?

Kommentar

• Kanarizz2
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Oct 2005
                                    • 355

Er noe om Miffa på sporten på TV2 nå.. Kanskje vi får noen svar..
                                    ------Sørum kanaris------

100% Støtte

Kommentar

• Øyvind
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Oct 2006
                                      • 292

Opprinnelig skrevet av LSK-supp.

Hva er alternativet? Myklebust? Temmelig stort sjansespill å satse på at han skal bli en fullgod erstatter for Mifsud, hadde han vært det hadde han fått langt mer spilletid enn det han har fått i år. Hvor mange mål scora Myklebust i serien i år forresten?
                                      Det er som Pop_Corn er inne på; Fotball er et lagspill. Fotball handler om lagets prestasjoner, og da er det en viktig egenskap å gjøre medspillere gode. Se medspillere som kommer på løp, sende den gode pasningen, ta egne løp som åpner opp for medspillerne. Dette er egenskaper Mifsud ikke kan sies å inneha mest av.

Han er toppscorer med elleve mål, og bra er det. Men han har ikke levert en eneste assist til sine medspillere.

Og til det med Myklebust, han hadde assist denne sesongen...

Kommentar

• Kanarizz2
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Oct 2005
                                        • 355

Rask du gitt..
                                        ------Sørum kanaris------

100% Støtte

Kommentar

• xeR
                                          Seniormedlem
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Jan 2004
                                          • 11206

Kommer på TV2-sporten nå: Michael Mifsud misfornøy med LSK-tilbud - kan forlate klubben. Hørt den før?
                                          egentlig driter jeg i hele mifsud nå lei hele fyren nå.. La han dra... Her sitter vi å ler av Brann som sliter med illojale skotter så skjer nesten det samma i klubben vår
                                          Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

Working...