LSK med kontraktstilbud til Mifsud!!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • xeR
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 11206

    #81
    Opprinnelig skrevet av Rønnern
    Nå er det omtrent NM i lavmål her på sida. Etter bortekampen mot Lyn var mantraet at LSK må legge spenna som Mifsud krever på bordet. LSK har tydeligvis ikke gjort det og da er det vel opp til Michael om han vil bli eller ikke.

    Kjære vene, hvor har dere vært de siste årene? Michael har aldri lagt skjul på sine ambisjoner, hverken sportslig eller økonomisk og dersom LSK ikke ønsker/klarer å innfri noen av dem, så forsvinenr han. Enkelt og greit.

    Og Michael har ennå litt tid på å vurdere tilbudet. La ham få det og eventuelt gi et endelig nei før vi hugger hodet av ham.
    tror det folk reagerer på er måten han oppfører seg, ikke det at han heller vil spille ett annet sted enn hos oss
    Det er bedre å væra døv enn vålenga.

    Kommentar

    • veiron
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 6267

      #82
      Han har jo gnåla og krangla i hele år. Er ikke noe nytt at han tror han er viktigere enn klubben. Personlig har jeg fått nok av hele fyren for lenge siden.

      Kommentar

      • Serbern
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2006
        • 5496

        #83
        Opprinnelig skrevet av Rønnern
        Nå er det omtrent NM i lavmål her på sida. Etter bortekampen mot Lyn var mantraet at LSK må legge spenna som Mifsud krever på bordet. LSK har tydeligvis ikke gjort det og da er det vel opp til Michael om han vil bli eller ikke.

        Kjære vene, hvor har dere vært de siste årene? Michael har aldri lagt skjul på sine ambisjoner, hverken sportslig eller økonomisk og dersom LSK ikke ønsker/klarer å innfri noen av dem, så forsvinenr han. Enkelt og greit.

        Og Michael har ennå litt tid på å vurdere tilbudet. La ham få det og eventuelt gi et endelig nei før vi hugger hodet av ham.
        Det er greit å ikke være fornøyd med kontraktsforslaget, men hvorfor gå ut i media som han gjør? kan han ikke bare si det rett til Fjøra? Stå der å si at det ser ut som de vil ha Robbie mer enn meg er tåpelig oppførsel.. syns jeg da..

        Kommentar

        • ON
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Mar 2004
          • 3639

          #84
          Hallo!? Ronnie Altid fornuftige Rønner...! Våkn opp? Han står å LER av et tilbud han får av sportsklubben.

          Kommentar

          • Nr.10
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Apr 2006
            • 597

            #85
            Dra tilbake til Sliema Wandrers eller hva de heter, din lille dott! Ha dæ vækk din shiiiiitsækk!
            Those are my prinsiples! And if you don`t like them, i have others

            RÅGG 19116

            Kommentar

            • Grusom B
              Generalissimo Bellisimo
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 6248

              #86
              For å si det så han forstår det selv: Fuck off, mickey. You're a tiny (and I don't mean your size), selfish, greedy c*** who holds no other values than the ones in your bank account.

              Benny: Ikke nødvendigvis pga av at jeg er ditten og datten, men fordi du aldri ville ha et fnugg av sjanse mot meg i en reell debatt om fotball ettersom du, som tidligere behørig nevnt, ikke har forståelse for spillet(bare en fotballignorant kunne finne på å gjøre seg selv til fremste advokat for å fjerne Espen). At du ikke tillegger mine meninger noen verdi tar jeg med knusende ro, ettersom jeg har gjort det rimelig klart for lengst hva jeg mener om dine ytringer her på forumet, i tillegg til at jeg føler meg rimelig sikker på at mine meninger generelt er mer respektert blant folk her enn hva dine irriterende, pågående, innsnevrede og negative holdninger er. Hvis så ikke skulle være tilfelle, får jeg trøste meg med at du uansett for lengst har brukt opp din injurierende kraft her inne.

              Det du kaller PK-mafiaen, forresten, kaller jeg fornuftige folk. Så feil kan du altså ta.
              Last edited by Grusom B; 08.11.2006, 22:54.
              Ni principe ni rey...

              D10S!

              Kommentar

              • BennyLem
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2005
                • 2902

                #87
                Opprinnelig skrevet av Rønnern
                Nå er det omtrent NM i lavmål her på sida. Etter bortekampen mot Lyn var mantraet at LSK må legge spenna som Mifsud krever på bordet. LSK har tydeligvis ikke gjort det og da er det vel opp til Michael om han vil bli eller ikke.
                Hyggelig at vi kan være 100% enige om noe igjen Rønnern.

                Opprinnelig skrevet av Rønnern
                Kjære vene, hvor har dere vært de siste årene? Michael har aldri lagt skjul på sine ambisjoner, hverken sportslig eller økonomisk og dersom LSK ikke ønsker/klarer å innfri noen av dem, så forsvinenr han. Enkelt og greit.
                Det er faktisk mye lettere å forholde seg til en som spiller med åpne kort, enn en som holder ønsker og ambisjoner skjult. Mifsud er en enkel fyr, man han spiller ingen skjulte spill.

                Opprinnelig skrevet av Rønnern
                Og Michael har ennå litt tid på å vurdere tilbudet. La ham få det og eventuelt gi et endelig nei før vi hugger hodet av ham.
                Tipper de fleste her som har skullet takke ja til en jobb først har vurdert alternativer, og uansett forsøkt å forhandle lønnen opp. Mifsud er kanskje ikke den mest elegante, men han er åpen om krav og behov.
                Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                Kommentar

                • AG-3
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jul 2006
                  • 1081

                  #88
                  Utrolig skuffet over Mifsud som klarer å bæsje på leggen igjen med dagens innslag på sporten. Har han ikke lært noe av media-historien sin? Og med DET furtefjes-oppsynet da....

                  God tur til Pors....

                  Kommentar

                  • bjarmann
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2005
                    • 2936

                    #89
                    hva faen var det som skjedde på sporten idag? har ikke fått det med meg... men hvis han pisser på klubben kan han se til helvete å komme seg bort
                    I år så tar vi alt

                    Kommentar

                    • Rønnern
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 6690

                      #90
                      Opprinnelig skrevet av Nordby
                      Hallo!? Ronnie Altid fornuftige Rønner...! Våkn opp? Han står å LER av et tilbud han får av sportsklubben.
                      I denne saken ler han ikke av Sportsklubben, han disser ikke fansen og slenger ikke noe dritt om noen.

                      At han som klubbens toppscorer og vurdert som en av de beste spissene i landet (riktig eller uriktig), ønsker et bedre tilbud enn det han har fått, må vi kunne akseptere.

                      Vi aksepterer Korens vingling i hytt og pine uten å kny. Michael er i det minste ærlig og svarer ærlig når media spør. Og strengt tatt er det dårlig forhandlingsteknikk å holde tett om "dårlige" tilbud, dersom man ønsker et bedre tilbud fra LSK eller andre klubber.

                      Vi raknet ikke da Werni gikk ut til RB og kritiserte tilbudet han fikk fra LSK?
                      Mvh Ronnie "The Runner"
                      LSK for alltid

                      Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                      Kommentar

                      • Fugl1120
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2005
                        • 3528

                        #91
                        Opprinnelig skrevet av Rønnern
                        I denne saken ler han ikke av Sportsklubben, han disser ikke fansen og slenger ikke noe dritt om noen.

                        At han som klubbens toppscorer og vurdert som en av de beste spissene i landet (riktig eller uriktig), ønsker et bedre tilbud enn det han har fått, må vi kunne akseptere.

                        Vi aksepterer Korens vingling i hytt og pine uten å kny. Michael er i det minste ærlig og svarer ærlig når media spør. Og strengt tatt er det dårlig forhandlingsteknikk å holde tett om "dårlige" tilbud, dersom man ønsker et bedre tilbud fra LSK eller andre klubber.

                        Vi raknet ikke da Werni gikk ut til RB og kritiserte tilbudet han fikk fra LSK?

                        Werni hadde ingen intesjoner om å forlate klubben heller, budet hans var antagelig latterlig lavt. Mifsud er misfornøyd fordi han mener Koren blir bedre behandlet enn han selv.

                        Det er forøvrig ikke utelukkende positiv å være ærlig, selv om Koren helt sikkert har hatt samme tankene som Mifsud har han likevel vært heldigere med uttalelsene sine i media. Dessuten er Koren en bedre spiller, og det vil være et større tap å miste han. Koren er vår beste spiller, jeg mener Mifsud ikke når han til knærne.
                        Lauken er vår venn!

                        Kommentar

                        • Grusom B
                          Generalissimo Bellisimo
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 6248

                          #92
                          Ronnie: Det var annerledes. Werni ble vel for så vidt jeg husker tilbudt en kontrakt med vesentlig dårligere betingelser enn hva han hadde. Mifsud bruker media på en måte som ikke ligner noen ting, og driter ut seg selv og klubben kontinuerlig. Oppførselen hans er skadelig for klubbens tiltrekningskraft på andre spillere, og dermed uakseptabel. Den som ikke har fått med seg at Mifsud vil ha kontrakt elsewhere nå, har ikke fulgt med i timen. Jeg er som regel lojal ovenfor klubb og spillere til døden, senest i går forsvarte jeg mifsud, men nå er det nok. Han kan dra til helvete for alt jeg bryr meg. Tenk på hvordan oppførselen hans påvirker de andre spillera? Dette har gått mer enn langt nok.
                          Ni principe ni rey...

                          D10S!

                          Kommentar

                          • gamle-perta
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2004
                            • 2418

                            #93
                            Opprinnelig skrevet av Rønnern
                            I denne saken ler han ikke av Sportsklubben, han disser ikke fansen og slenger ikke noe dritt om noen.

                            Hvis måten han gikk ut på i dag ikke er å disse LSK, så vet ikke jeg.

                            Han sutrer, griner på nesa og nesten hånler av LSK - rett inn i TV-stua til hundretusenvis.
                            Det gjør meg kraftig provosert!

                            Dersom han hadde hatt de sporstlige ambisjonene du skrev om i et tidligere innlegg, og ikke bare økonomiske ambjsoner, så burde han valgt en helt annen linje.

                            For hvorfor oppfylles ikke hans våte drømmer om millionlønninger hos store klubber i et stort land?

                            Jo:
                            * Fordi han ikke er god nok.
                            * Fordi han ikke har presetert godt nok denne sesongen.
                            * Fordi han ikke trener seriøst nok.
                            * Fordi han ikke har gode nok holdninger.

                            Likevel fortsetter han å late som han er på høyde med de største stjernene. Det kan jeg til nød også akseptere, og le av.

                            At han nærmest hevder at han er minst like viktig og god som Koren, så skjønner jo alle at det har bikket fullstendig over for gubben.



                            mvh
                            Gammer´n
                            Mvh
                            Gammer´n (Per T)

                            Kommentar

                            • sniper
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2004
                              • 5254

                              #94
                              Opprinnelig skrevet av Rønnern
                              Vi raknet ikke da Werni gikk ut til RB og kritiserte tilbudet han fikk fra LSK?
                              Jovisst gjorde vi det, men ikke på Werni.

                              Uansett Ronnie, når Mifsud er som han er, så føler jeg at han ler av meg, han driter i det klubben står for oss, og han viser oss ikke den minste lille respekt. Beklager, men Mifsud ble uspiselig for meg i kveld, han har vært besk i smaken noen måneder allerede, men i dag ble maten skjemt.

                              Petter

                              Kommentar

                              • TorTor
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Oct 2004
                                • 335

                                #95
                                På tide å bli ferdig med denne mannen nå. Skulle gjerne sett han forlenge kontrakten dersom han hadde vist litt mer klubbfølelse. Men når han oppfører seg sånn han gjør er det på tide klubben innser at han ikke vil være hos å begynner å jobbe med andre alternativer. Håper de kan finne en lignende spillertype å erstatte han med. Det har til tider vært fornøyelig å se Mifsud i løpsdueller med ymse norske midtstoppere...

                                Kommentar

                                • lsk_fugl
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jun 2004
                                  • 864

                                  #96
                                  detta har gått litt for langt miffe! så sinnsykt arogant og selvopptatt as! shit.. syns nesten synd på deg..


                                  Her er en beskjed til Magnus Myklebust: Håper for guds skyld at du danner spisspar med occean i RL! Lykke til!

                                  hadde forresten vært artig å spørre igjenn etter dette har kommi frem:

                                  Ønsker du Mifsud videre i LSK?
                                  Last edited by lsk_fugl; 08.11.2006, 23:37. Begrunnelse: ..

                                  Kommentar

                                  • Fridtjof
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2005
                                    • 2120

                                    #97
                                    Opprinnelig skrevet av lsk_fugl
                                    detta har gått litt for langt miffe! så sinnsykt arogant og selvopptatt as! shit.. syns nesten synd på deg..


                                    Her er en beskjed til Magnus Myklebust: Håper for guds skyld at du danner spisspar med occean i RL! Lykke til!

                                    hadde forresten vært artig å spørre igjenn etter dette har kommi frem:

                                    Ønsker du Mifsud videre i LSK?
                                    Jeg møtte en av bestekompisene til Myklebust her i Trondheim for et par uker siden og tok meg friheten til å be han hilse fra hele Kanari-Fansen og si at vi elsker han, og håper han blir lenge i klubben...

                                    ...får bare håpe at meldingen kom fram!
                                    Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

                                    Kommentar

                                    • lsk_fugl
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jun 2004
                                      • 864

                                      #98
                                      det fortjener han for alt i verden! håper han slår til i RL og blir vår super spiss #1 !!!!!

                                      Kommentar

                                      • Rathsmeister
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • May 2006
                                        • 561

                                        #99
                                        Sporten....

                                        Har ikke fått med meg innslaget på sporten. Hva nøyaktig er det Mifsud har sagt/gjort..... Noen der ute som kan svare på spørsmålet....
                                        Mvh
                                        Martin Raths

                                        Kommentar

                                        • Jan Banan
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jan 2004
                                          • 809

                                          Opprinnelig skrevet av Rathsmeister
                                          Har ikke fått med meg innslaget på sporten. Hva nøyaktig er det Mifsud har sagt/gjort..... Noen der ute som kan svare på spørsmålet....
                                          Det Mifsud har gjort på TV 2 Sporten i dag er nøyaktig det samme som ble meldt på TVNorge Sporten i går. Han har sagt at han ikke er fornøyd med det siste kontraktforslaget til LSK. I tillegg sier han at det virker som om klubben ønsker å beholde Koren sterkere enn de ønsker å beholde ham.

                                          Han har sagt det før, og han sier det igjen og igjen. Han går dit pengene er, "uansett" hvilken klubb det er.

                                          Forsvinner han, ja så forsvinner han. Mifsud forgår, LSK består.
                                          - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

                                          Stuart Baxter har forstått det.

                                          Kommentar

                                          Working...