LSK med kontraktstilbud til Mifsud!!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • gravinho
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Oct 2005
    • 240

    Kan to mennesker se å svare nei på pollen, slik at vi får den over på negativ side? Bitte...?
    gravinho

    Kommentar

    • holmiz
      The kjøkken-kanariz
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2006
      • 6064

      Opprinnelig skrevet av Turgero
      Kan to mennesker se å svare nei på pollen, slik at vi får den over på negativ side? Bitte...?
      Stemte nei. Blir en p*lt for lenge i r****n blir en sår til slutt. Faen så sinna han det maltesern får meg i kveld! Selv om han ikke er fra lokalområdet, selv om han ikke har aning om hva som foregår i hodet til en supporter, allikevel. Litt folkeskikk forventer en da.

      Og jeg lar det bli med det, men han lille hamstern der, han bør bevise seg jævli mye bedre dersom han går opp en eneste krone i lønn! Snakker om å tørke seg i ræva med klubbens skjerf..
      Hilsen Anders

      Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
      Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

      Kommentar

      • Fuglefar
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • Aug 2006
        • 202

        Penger Penger

        Både Mifsud og Koren går dit det er mest lønn å hente. Tror ingen av dem erspesielt lojale ovenfor klubben. Men sånn som fotballen er i dag så hører det jo til unntakene at spillere er lojale.
        Sikkert flere som er enige i det. og det finnes jo mange eksempler der. De fleste spillerene har karriere 10-15år, og prøver selvfølgelig å melke den så mye som mulig, før de åpner sportsbutikk eller kjører taxi til pansjonsalder.

        Synd men sant!!
        Lillestrøm Kanaris........................................... .................................................. .........................

        Kommentar

        • King_Raymond
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 4987

          Mifsud er ett rasshøl, håper han stikker til Enga, glir rett inn der...
          Ultras Felt C Lillestrøm

          Kommentar

          • Bolsen3
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jan 2004
            • 1061

            Ingen vits i å bruke en krone mer på den mannen! Riktignok er Robbie også mye frempå med å si at han gjerne vil til en bedre klubb, men måten han gjør det på er liksom så mye mer korrekt og med respekt for klubben og fansen! Take it or leave it, Michael! Du behøver ikke gå ut i media og være en drittsekk! Mitt tips er at han ikke svømmer i tilbud som Robbie, og dermed prøver å presse opp lønna! Vel, fuck off! Håper virkelig ikke ledelsen lar seg lure, Mifsud er på ingen måte så viktig for klubben som noen vil ha det til! Trekk tilbake tilbude, og gi deler av de pengene til Robbies kontrakttilbud!!

            Nå er det nok ,stikk Mifsud, vil ikke ha deg her!!! :evil:
            Last edited by Bolsen3; 09.11.2006, 01:42.

            Kommentar

            • MoBee
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jun 2004
              • 958

              Opprinnelig skrevet av Fuglefar
              Både Mifsud og Koren går dit det er mest lønn å hente. Tror ingen av dem erspesielt lojale ovenfor klubben. Men sånn som fotballen er i dag så hører det jo til unntakene at spillere er lojale.
              Sikkert flere som er enige i det. og det finnes jo mange eksempler der. De fleste spillerene har karriere 10-15år, og prøver selvfølgelig å melke den så mye som mulig, før de åpner sportsbutikk eller kjører taxi til pansjonsalder.

              Synd men sant!!
              Dessverre handler dette ikke bare om at spillerne går dit penga er. Mifsud har gjennom sesongen vist seg som en meget usympatisk spiller. Det kan godt hende at han hadde fått en knallsesong neste år, men det kan det hende Bernt Hulsker får også, men jeg vil ikke ha ham... Stor forskjell på Koren og Mifsud her. Koren understreker hvor mye det har betydd for ham å være her osv... Miffe spytter.
              Jeg forventer ikke lojalitet fra utenlandske spillere som sier at klubben er et springbrett, men jeg forventer at de ikke spytter meg i trynet.

              Kommentar

              • Køben Bøffel
                Juniormedlem
                Bøffel
                • Apr 2006
                • 25

                Må ha

                Hvis vi får signaturen hans, så har vi muligheter til å tjene penger på salg.
                Han er jo en god spiller og et godt salgsobjekt.
                Gleder meg til å se myklebust fast på laget også :-)
                :twisted: When i am king, who are you?

                Kommentar

                • Snerten
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Aug 2006
                  • 458

                  Mifsud kan bare stikke. Jeg har vært posetiv før, kanskje ikke sagt det så ofte på forumet, men jeg har vert for og beholde Mifsud. Den meningen forandra seg etter gårsdagens utalelser på TV2 nyhetene.

                  For meg så virker det som om han er missfornøyd siden LSK annser Koren som viktigere for laget enn Mifsud. Siden LSK er villig til og gi Koren mer i lønn enn Mifsud.

                  Stikk, jeg ber deg Mifsud, allerhelst tilbake til Malta
                  Evig LSK

                  Kommentar

                  • emanem
                    Seniormedlem
                    Forumsadist
                    • Aug 2006
                    • 100

                    sjelden man legger sine egne for hat

                    Det er sjelden jeg kjenner eller har kjent et stikk av hat mot noen av våre spillere, men mifsud kan ta lang rennafart......

                    Makan til egosentrisk, arrogant sutrekopp tror jeg aldri jeg har vært borti.
                    Og at han i tillegg tror at hans egen markedsverdi øker ved å stå fram på tv med tingene han gjør sier vel litt om hva som surrer rundt oppi skallen hans.

                    Ingen "storklubber" som vil kjøpe en som selger seg til enhver tid.

                    Stikk mifsud, vi vil ikke ha deg, og håper ingen andre vil det heller.

                    Kommentar

                    • trigz
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 7097

                      Spørte Mifsud om kontraktsforslaget på søndag. Han ristet på huet, smilte sarkastisk og sa "non è abbastanza" (det er ikke nok).

                      Og da er jo saken grei. Jeg ønsker heller at vi satser på Myklebust, som har flere egenskaper som spiss enn Mifsud, er en lagspiller og dessuten fem år yngre, enn at vi tømmer lønnsbudsjettet for en fyr som både er ganske endimensjonell som spiller (forsåvidt også som person), og som samtidig gir komplett faen i klubben som helhet. LSK er stoltere enn som så. Arrivederci topolino.
                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                      Kommentar

                      • Rønnern
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 6690

                        Opprinnelig skrevet av emanem
                        Ingen "storklubber" som vil kjøpe en som selger seg til enhver tid.
                        Tror det ikke er personligheten hans som står i veien for de helt store tilbudene, men snarere det lille ekstra av fotballferdigheter.

                        Ingen klubber vil reagere voldsomt på at en spiller velger å takke nei til en kontrakt han selv ikke er fornøyd med. Det skjer hver eneste dag i hele fotballverden at spillere velger å takke nei til kontraktstilbud.
                        Mvh Ronnie "The Runner"
                        LSK for alltid

                        Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                        Kommentar

                        • emanem
                          Seniormedlem
                          Forumsadist
                          • Aug 2006
                          • 100

                          Greit nok

                          Raseriet fra i går har enda ikke lagt seg, og rasjonelle tanker er ikke det første som melder seg i dag.

                          Men det er ihvertfall ikke en pluss i margen når man skal ut å søke jobb, at man i et helt år har fremstått i media og vist seg totalt usympatisk

                          Kommentar

                          • Rønnern
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 6690

                            Opprinnelig skrevet av emanem
                            Men det er ihvertfall ikke en pluss i margen når man skal ut å søke jobb, at man i et helt år har fremstått i media og vist seg totalt usympatisk
                            Greit, jeg forstår at rasjonaliteten ikke er på topp om dagen, men totalt usympatisk? Han har hele sesongen snakket varmt om fansen, snakket godt om sin medspillere og uttrykt et ønske om å gjøre en så god jobb som mulig for klubben.

                            Greit at han hadde en periode hvor han ikke akkurat la skjul på hva han mente om å stadig bli byttet ut, men bortsett fra det, har han hatt en sympatisk og behagelig fremtreden.

                            For en trener vil nok ambisjoner være et pluss i margen. Spillere som er fornøyd med å spille i Sportsklubben, vil sjelden være de brennaktuelle for større oppgaver i større ligaer.
                            Mvh Ronnie "The Runner"
                            LSK for alltid

                            Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                            Kommentar

                            • emanem
                              Seniormedlem
                              Forumsadist
                              • Aug 2006
                              • 100

                              Noen spiller for klubben andre for seg selv

                              Kanskje jeg og mange andre ønsker oss en idelogi som er på vei til å dø ut, men det er greit å ønske å gå til en større klubb, det er også greit å mislike å bli byttet ut, men man trenger ikke å gjøre det på fjernsyn.

                              Syntes Mifsud har gjort det godt i klubben de siste åra rent sportslig, men for meg presonlig så er han ikke en type for klubben på lang sikt.

                              Men gudsjelov så er det ikke jeg som styrer for da hadde det vært mange spillere med et godt hjerte og dårlige bein.

                              Kommentar

                              • chrissp
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2004
                                • 2403

                                Jeg må si meg enig med Rønnern her....(jøss, til meg selv)

                                Mifsud har vært trukket frem som en fantastisk spiss av flere på forumet fordi han skåra mot enga, fordi han omtalte sine lagkamerater som "my friends" og det ene med det andre. Tidligere i høst når det var problemer, var mange uenig med Fjøra og mente det var han som burde moderere seg.

                                Det er jo lov å være dum ikke sant? Mifsud må ha lov til å si at han er misfornøyd med tilbudet, så får Fjøre si om det er "take it or leave it" som gjelder. Mifsud må også ha lov til å mene at han kan sammenlignes med Koren, selv om alle med øyne vet at det er helt feil. Til slutt må han også kunne si dette på tv, selv om det ikke er veldig taktisk.

                                Mifsud har vært profesjonell i hele år på fotballbanen. Han har spilt godt selv når det var dop-rykter, krangling med Fjøra, og selv når han ble satt ut av laget av Røsler pga. av spill for Malta.

                                Samtidig har han ikke snakket nedlatende om klubben, om trenere eller lagkamerater, og sist men ikke minst, aldri om fansen.

                                På tv snakket han om hans egen kontrakt og hvordan han forholder seg til det. Rene ord for penga!!
                                Bølerkanaris

                                Kommentar

                                • PåKampen
                                  Juniormedlem
                                  Bøffel
                                  • Nov 2006
                                  • 28

                                  Takket nei

                                  I følge Nettavisen takket Mifsud nei i går...

                                  Kommentar

                                  • Hanne
                                    Medlem
                                    Møteplager
                                    • Apr 2005
                                    • 76

                                    Opprinnelig skrevet av Rønnern
                                    Nå er det omtrent NM i lavmål her på sida. Etter bortekampen mot Lyn var mantraet at LSK må legge spenna som Mifsud krever på bordet. LSK har tydeligvis ikke gjort det og da er det vel opp til Michael om han vil bli eller ikke.

                                    Kjære vene, hvor har dere vært de siste årene? Michael har aldri lagt skjul på sine ambisjoner, hverken sportslig eller økonomisk og dersom LSK ikke ønsker/klarer å innfri noen av dem, så forsvinenr han. Enkelt og greit.

                                    Og Michael har ennå litt tid på å vurdere tilbudet. La ham få det og eventuelt gi et endelig nei før vi hugger hodet av ham.
                                    Signerer den
                                    Liten, tøff og smart. Født kanarifugl så klart

                                    Støtt FuglaTifo, sett inn penger på:
                                    Kontonummer: 6201 05 41919

                                    Kommentar

                                    • Hanne
                                      Medlem
                                      Møteplager
                                      • Apr 2005
                                      • 76

                                      Opprinnelig skrevet av Nordby
                                      Hallo!? Ronnie Altid fornuftige Rønner...! Våkn opp? Han står å LER av et tilbud han får av sportsklubben.
                                      Nei han står ikke å ler...... Han smiler....
                                      Syns det er litt overdrivelse her
                                      Liten, tøff og smart. Født kanarifugl så klart

                                      Støtt FuglaTifo, sett inn penger på:
                                      Kontonummer: 6201 05 41919

                                      Kommentar

                                      • Greven
                                        Seniormedlem
                                        Forumsadist
                                        • Aug 2005
                                        • 133

                                        Jeg tror vi må slutte å skrike bare en spiller sier at han ikke er fornøy. Vi må innse at den tiden da spillere satte klubben foran seg selv er forbi. De som satte klubben foran seg selv er i dag pensjonister.
                                        Jeg er sikker på at hvis Espen Søgård får et kontraktsforslag han ikke er fornøyd med fra LSK så vil han også si det.
                                        Ok, Mifsud har ikke vært den mest sympatiske spilleren til alle tider, men han scorer mål og fotballen trenger personer som er litt spesielle i spillestil og væremåte.
                                        Hvis vi skal begynne å se på dette med assist så er det faktisk ikke mange spisser i verden som har i bøtter og spann av det. Deres jobb er å lage må, være inne i boksen og ta sjansene når de byr seg. Se på Fjøra, det var jo et under hvis han sentra ballen til en medspiller.
                                        Født i glasshus med lomma full av småstein

                                        Kommentar

                                        • iL
                                          Seniormedlem
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Jan 2004
                                          • 10771

                                          la han dra til Norwich, da er han fremdeles fugla
                                          Kanarifugla flyr høyt i år!

                                          Kommentar

                                          Working...