LSK med kontraktstilbud til Mifsud!!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • RuneK
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2003
    • 861

    Tok selv en prat med vesle Miffe på avslutningsfesten og fikk ganske klart svar på hva han ønsker å gjøre. Svaret ble som forventet, han sa han helst ville bort til utlandet allerede nå. Dette er bekreftet av kilder i nær familie med hovedperson også.

    Skal jeg være ærlig så sa jeg til han at jeg syntes det var et fornuftig valg, så lenge han ikke ønsker å spille for LSK.
    Jeg sa også at jeg heller ikke ønsket å se han i LSK drakta neste år hvis instillingen for å spille i LSK er feil. Dette forsto han meget godt også.

    Sorry, tror ikke kremspissen blir lenge.

    R
    Støtt FuglaTifo
    Kontonr: 6201 05 41919

    Kommentar

    • Fuglefar
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • Aug 2006
      • 202

      Mifsud vil til en varmere liga

      Det har han sagt lenge. Han har problemer med å venne seg til det norske klimaet, og ønsker seg til et varmere land. Selvfølgelig håper han på å spille i en så god liga som mulig. Med god lønn. Han har aldrig gitt noe annet en ros til kanarifansen, eller snakka dritt om klubben.

      Det som undrer meg litt, er at nå kan man slenge så mye dritt man bare vil om Mifsud, uten at "moderator" gjør noen ting. Jeg har selv hvert utsatt for moderator pga. nedlatende kommentarer av våre spillere. Jeg syntes en del innlegg her er grovere enn de som jeg fikk sletta. Samma kan det være. Men, jeg lærte leksa, og fortår at man ikke skal skrive nedlatende om gutta på laget.

      Husk at Mifsud fortsatt skal spille Royal Leage, og er fortsatt i LSK. Hvem hvet, kansje han putter flere mål og sangen hans jomer ut fra kanarifeltet igjen?
      For alt vi veit så er'n jo kansje her til våren også.
      Lillestrøm Kanaris........................................... .................................................. .........................

      Kommentar

      • thedude
        Juniormedlem
        Ferskenpels
        • Nov 2006
        • 7

        Mifsud i samtaler med RBK i følge kjernen sitt forum...


        Kommentar

        • Torjus
          Medlem
          Bøffel
          • May 2006
          • 39

          Opprinnelig skrevet av dIsTurBeD
          La han dra. Han vil bli savnet i akkurat 23 sekunder fra min side ihvertfall.
          hvorfor vente så lenge, den mannen kan du få billig av meg, ja gratis! håper han stikker til tromsø og snør ned! Æsj..

          Kommentar

          • holmiz
            The kjøkken-kanariz
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2006
            • 6064

            Opprinnelig skrevet av Rønnern
            Det er faktisk superfrustrerende å være moderator på dette forumet om dagen. Det virker som om en majoritet her inne har glemt alt som er av folkeskikk og oppdragelse.

            Har tatt tak i noe av det verste som har kommet mot Michael, men innimellom alt pisset, så er det også argumenter.

            Kan ikke annet enn å håpe at det snart roer seg, men internjustisen her inne er omtrent som på nivå med det vi ser fra apeberget....
            Forstår dere som er moderatorer veldig godt, en del innlegg har nok vært over grensen (mitt innlegg tidligere kan nok også diskuteres i den kategorien , bare så det er sagt).

            Samtidig så vitner dette om et voldsomt engasjement i klubben! Det synes jeg er veldig positivt, dog, det unnskylder på ingen måte usaklig drittslenging og som mange andre har påpekt, Miffe er per dags dato LSK spiller. Men det unnskylder heller hans holdning, og i mine øyner manglende selvinnsikt.


            Så fra mitt ståsted så merker jeg at jeg blir veldig provosert over hvordan en helt ok spiss i sine øyne brått tror han er vår viktigste spiller!
            At du scorer 11 mål for (i år) et middelmådig Lillestrøm, samtidig har du ingen assists (med forbehold om jeg har lest statistikken rett), ja da føler jeg meg tråkket på! For meg er det bare et fotballag, det kommer alltid til å forbli et fotballag, og det heter Lillestrøm SK. Han har da tross alt ikke prestert over evne, og jeg tror neppe han kommer til å gjøre det i framtiden.

            Jeg vil ha full satsing på Myklebust neste år, så kan vår kjære malteser gjerne for min del tjene sine (tilsynelatende for han) meget viktige kroner i Coventry eller Blackpool. Velger han en annen klubb i Norge, får det stå for hans regning. Vi kanaris skal ikke si så mye der, med tanke på feks alle spillerne vi har hentet fra Odd de siste årene....
            Hilsen Anders

            Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
            Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

            Kommentar

            • kissi_Fjellhamar
              Medlem
              Hoffnarr
              • May 2005
              • 69

              Opprinnelig skrevet av holmiz
              Den tar jeg helt klart til meg, leste mitt innlegg over i tråden, og kjente ikke helt meg selv igjen.. (var vist litt hissig da jeg skrev det innlegget ja.. uff) Du har et meget godt poeng Rønnern, og som du sier, rart at en slik middelhavs cruiser av en spiller klarer å engasjere oss på en slik måte!

              Dessuten har jeg meget god tro på Mykle, så hva framtiden bringer, det ser bra ut!

              Mhv Holmiz, som i kveld igjen måtte minne seg på tenke-før-poste tankegangen

              greit nok at rønnern som er moderator syns det tar litt av, og du da, men poenget med mifsud saken er uansett av meget sterk prinsipiell karakter. Vil vi at sportsklubben skal ha best mulig lag for enhver pris, eller vil vi heller godta ett noe svakere lag bestående av "søgårder". jeg helner til det siste, og la meg da også få presisere hva jeg mener.
              jeg har i lang tid håpet at halvannenmeteren fra malta kan dra bort fra vår elskede klubb fordi han rett og slett setter seg selv og sin privatøkonomi høyere enn sportsklubben. klart spillere kan ønske seg til bedre ligaer og størrelønningspose, men det må jo gå ann å kommunisere dette ut på en helt annen måte.

              derfor; tar vi diskusjonen som har oppstått med mifsud i ett større perspektiv handler det for meg om hvordan vi ønsker at lskere skal uttale seg, oppføre seg osv. at jan åge nettopp har tilbudt han en ny kontrakt ødelegger etter mitt syn sportsklubbens og jan åges personlige integritet i forhold til det nevnte.
              De gule og de svarte, de store og de sterke, Kanarigutta på topp!

              Kommentar

              • Hexaphim
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2006
                • 2782

                Jeg tror mye av sinnet mot Mifsud ikke bare baserer seg på HVA han sa på TV2, men HVORDAN han sa det. Han hadde en (i mine øyne) særdeles arrogant og nedlatende måte å fremlegge synspunktene sine på, og det fikk i hvert fall meg til å se rødt.

                Personlig har jeg ikke lyst til å se Mifsud i LSK-drakta igjen. Jeg ser mye heller Myklebust få sjansen til å bli den fotballspilleren han har potensiale til å bli, han har et mye større spekter å spille på enn "løp kjempefort rett fram!!1". Samarbeidet mellom Occean og han mot Odd gjorde meg virkelig glad, for det var så uvant å se våre spisser samarbeide.

                Kommentar

                • Romerike
                  ikke LSK-supporter
                  Hoffnarr
                  • Nov 2006
                  • 40

                  Jeg har hørt at Michael Mifsud på Onsdag var i samtaler med RBK. Dette blir også bekreftet på RBK sine hjemmesider (www.kjernen.no og www.rbkweb.no). Jeg har hørt dette ifra forskjellige personer her på Østlandet og når folk i RBK også antyder dette regner jeg med at det er en sannhet i disse ryktene. Synes det er greit å meddele dette når jeg hører det ifra forskjellige hold og da disse personene er troverdige. Tror neppe at Mifsud spiller i LSK-drakt til neste sesong?

                  Kommentar

                  • rEPPA
                    *****istrator
                    • Nov 2003
                    • 3933

                    Hvor står det? Kan du referere til en konkret link og ikke bare til forsiden hvor det ikke står noe som helst?

                    Dessuten er ikke kjernen eller rbkweb offisielle RBK sider.
                    www.kfl.no/debatt

                    Kommentar

                    • iL
                      Seniormedlem
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Jan 2004
                      • 10771

                      hva skal RBK med Mifsud? Har de ikke nok spisser?
                      Men er i utgangspunktet positiv med at han går dit, han vil få de dårligere.
                      Kanarifugla flyr høyt i år!

                      Kommentar

                      • Romerike
                        ikke LSK-supporter
                        Hoffnarr
                        • Nov 2006
                        • 40

                        Linkene hvor det spekuleres i om Mifsud skal til RBK;





                        Dette er spekulasjoner på klubbens hjemmesider. Jeg har også hørt disse ryktene her på Romerike. Så jeg regner med at Mifsud har vært i RBK-samtaler. Men disse opplysningene er ikke offisielt bekreftet.
                        Last edited by Romerike; 10.11.2006, 09:48.

                        Kommentar

                        • InZane_Mungsgård
                          Juniormedlem
                          Bøffelpromp
                          • Mar 2006
                          • 12

                          Fantastisk om Mifsud blir

                          Lillestrøm trenger gode spillere, uavhengig av hvor lojale de er. Tror ikke Mifsuds lojalitet har endret seg gjennom året og han har jo spilt til tider meget godt i år og har etter min mening vært den klart beste spissen.

                          Synes også det er meget beklagelig at Olafsen går ut på den måten han gjør. Han bør forsøke å representere flertallet hos kanarifansen og som menigsmålingen på denne siden viser så er supporterne delt 50/50 med tanke på Mifsuds fremtid på åråsen.

                          Kommentar

                          • inZane
                            Medlem
                            Møteplager
                            • Feb 2004
                            • 77

                            Mifsud og Occean på topp i 2007

                            Jeg må si meg helt enig med min "navnebror" Mungsård!

                            På tross av alle mer eller mindre klumsete uttalelser fra Michael under året så har han gitt 101% hver gang han har gått ut på banen. Han er kanskje den mest bevegelige av alle spissene i TL og er i stadig økende grad også vist seg målfarlig. Med en Occean som virker å være på vei tilbake i form så mener jeg at vi kan ha kanskje TLs beste spisspar neste år dersom vi beholder MM.

                            Og Petter O: Mifsud er vel ikke alene om av spisser å ha et litt stort ego? Gi heller mannen mediatrening og få han til å fortsette med det han er best til i LSK: Å spille spiss og score mål!
                            Mvh Christian
                            inzane@bluezone.no

                            Forza Fugla!!

                            Kommentar

                            • sniper
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2004
                              • 5254

                              Ingen som har sagt jeg skal representere flertallet i KFL.
                              Jeg skal representere KFL på den måten styret og jegselv synes er best. Selvfølgelig forsøker jeg så godt som mulig å representere KFL på best mulig måte, og lar selvfølgelig grasrota "bestemme" over mine uttalelser.
                              Ikke alltid like lett det..

                              Uansett, det var en digresjon, skulle det være mere, så er det bare å opprette en ny tråd

                              Red, og det ble gjort: http://www.kanari-fansen.no/debatt/s...ead.php?t=6003

                              Petter
                              Last edited by sniper; 10.11.2006, 12:41.

                              Kommentar

                              • runarM
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jan 2004
                                • 565

                                Opprinnelig skrevet av InZane_Mungsgård
                                Lillestrøm trenger gode spillere, uavhengig av hvor lojale de er. Tror ikke Mifsuds lojalitet har endret seg gjennom året og han har jo spilt til tider meget godt i år og har etter min mening vært den klart beste spissen.
                                To gode grunner for å bli glad når Mifsud forsvinner:

                                * Fornyet kontrakt med han vil føre til at Myklebust ikke får spilt. Mifsud kan som kjent hverken sitte på benken eller bli byttet ut. Myklebust blir forøvrig stor i spann med en revitalisert Occean neste år, og de scorer 29 mål tilsammen.
                                * En sesong til med det faens gnålet i media er det vel ingen som frivillig vil utsette seg for?

                                Gleder meg til både Mifsud og Koren har reist - makan til personhysteri og gnåling kan jeg ikke huske å ha opplevd. På tide at klubben slenger pungen på bordet og viser at de har baller. Ingen klubb er totalavhengig av en eller to personer, i såfall er det noe alvorlig feil.
                                runarM

                                Kommentar

                                • KimFL
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Nov 2003
                                  • 1410

                                  Er det noen som har en link til den reportasjen med Mifsud (den tv-sendte, altså).....

                                  Har vært på tur, og derfor ikke fått det med meg.


                                  KimFL

                                  Kommentar

                                  • chrissp
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2004
                                    • 2403

                                    Opprinnelig skrevet av Romerike
                                    Linkene hvor det spekuleres i om Mifsud skal til RBK;





                                    Dette er spekulasjoner på klubbens hjemmesider. Jeg har også hørt disse ryktene her på Romerike. Så jeg regner med at Mifsud har vært i RBK-samtaler. Men disse opplysningene er ikke offisielt bekreftet.
                                    Disse nettsidene er IKKE Rosenborg sine offisielle sider. Dette er deres offiselle hjemmeside: http://www.rbk.no/

                                    På Romerike akkurat nå, går det så mange rykter at du måtte ha hele den tyske sladderpressen på 24-timers vakter for å fange opp halvparten av de...
                                    Bølerkanaris

                                    Kommentar

                                    • dr alban
                                      Juniormedlem
                                      Ferskenpels
                                      • Nov 2006
                                      • 6

                                      Absolutt Imot!!!!!

                                      Kommentar

                                      • BennyLem
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2005
                                        • 2902

                                        50/50 = 90/10?

                                        For all del, Petter og resten av KFL-styret gjør en ekstrem god jobb om dagen. Fansen har aldri vært bedre.

                                        Imidlertid kan jeg ikke se poenget med å gå ut mot Mifsud på denne måten. Hva kan LSK/KFL tjene på det? Hvor er oppsiden?

                                        Dessuten bør man ha belegg får påstandene sine når man hevder at 90% er i mot Mifsud. Per nå er stillingen 50/50 her. Selv om dette er en uvitenskapelig poll, så er den mer representativ enn kretsen rundt KFL-styret.

                                        Som sagt, så har Mifsud hele tiden sagt at han ønsker seg til en bedre liga, han har vært åpen for et tilbud fra LSK (hvis det er bra nok) og ikke minst: han leverte på banen gjennom hele sesongen.

                                        Synes ikke han fortjener å bli hengt ut på denne måten. Det skader LSK/KFL på sikt.
                                        Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                                        Kommentar

                                        • Hexaphim
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • May 2006
                                          • 2782

                                          Opprinnelig skrevet av BennyLem
                                          Dessuten bør man ha belegg får påstandene sine når man hevder at 90% er i mot Mifsud. Per nå er stillingen 50/50 her. Selv om dette er en uvitenskapelig poll, så er den mer representativ enn kretsen rundt KFL-styret.
                                          Som nevnt i en annen tråd: det var mange som stemte før Mifsuds uttalelser på TV2. Vil tippe det er en del som gjerne skulle endret sin stemme nå i ettertid.

                                          Men 90/10 er nok litt i drøyeste laget.

                                          Kommentar

                                          Working...